Kiemelt hírek

2023. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2022. augusztus 3.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére. 

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2023. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2022. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét. 

A tervbenyújtás menete a következő: a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában a tervsorokat ki kell tölteni, majd a kitöltést követően a „Beszerzési és fejlesztési terv felvitele” gombra kattintva rögzíteni szükséges, majd ellenőrzésre benyújtani.

Tájékoztatjuk, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület fejlesztésre és egyúttal egyszerűsítésre került. 

  • Az egyik fejlesztés eredményeképpen a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában megtalálja a 2023. évi javasolt tervét, amelyet a szervezet által a DKÜ Portálra benyújtott igényei alapján generáltunk az Ön munkájának megkönnyítése érdekében. A javasolt terv megnyitást követően szerkeszthető, módosítható. 

  • Az előző évhez hasonlóan a „Terv másolása” gombra kattintva lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására, amelyek a jóváhagyott tervben szereplő tervsorok mellett a 2022. évben terven kívül benyújtott igényeket is tartalmazzák.

  • Frissítésre került a nullás terv benyújtási folyamata is. A nullás terv benyújtása előtt a DKÜ Portál felugró ablakban tájékoztatja a szervezetet a 2022. évben benyújtott terven kívüli igényeiről (kiemelve az ezekben megjelölt beszerzés tárgyát és becsült értékét) és külön rákérdez arra, hogy biztos nullás tervet kíván-e benyújtani a szervezeti kapcsolattartó. A nullás terv benyújtása során a DKÜ Zrt. megvizsgálja a benyújtás jogosságát és indoklással ellátva elutasítja vagy jóváhagyja azt. 

  • 2023. évre vonatkozóan is aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Társaságunk 2022. augusztus 11. és 18. napján rendezvényt tart, melynek keretén belül a beszerzési és fejlesztési tervbenyújtási feladatok legfontosabb tudnivalóit ismertetik a Portál vezető ügyintézői. Az online eseményen a jó gyakorlatok ismertetése mellett a résztvevők által feltett gyakorlati kérdések is megválaszolásra kerülnek. A rendezvényre szervezetenként több kapcsolattartó regisztrációját is biztosítjuk. A regisztráció és a rendezvény részleteiről külön rendszerüzenetben tájékoztatjuk majd a szervezeti kapcsolattartókat. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. július 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Mobiltelefonok beszerzése (rövid név: MTEL21), 1. rész: Nyomógombos, Androidos alap-, közép- és felsőkategória, illetve víz-, por- és ütésálló készülékek beszerzése (KM azonosító száma: DKM01MTEL21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodás elérhetőségének helyreállításáról

content

2022. június 10.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Mobiltelefonok beszerzése (rövid név: MTEL21), 1. rész: Nyomógombos, Androidos alap-, közép- és felsőkategória, illetve víz-, por- és ütésálló készülékek beszerzése (KM azonosító száma: DKM01MTEL21)”

tárgyban 2021. augusztus 24. napján megkötött keretmegállapodás a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (DKR) újból megfelelően elérhető, a technikai hiba megszüntetésre került. 

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Közbeszerzési eljárás megindítása előtti, kötelező előzetes piaci konzultációról szóló tájékoztatás

content

2022. május 27.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Az egyajánlatos közbeszerzések számának csökkentését szolgáló intézkedésekről szóló 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet az abban meghatározott esetekben kötelezően előírja a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 28.§ (4) bekezdése szerinti előzetes piaci konzultáció lefolytatását a közbeszerzési eljárás megindítása előtt.

Annak megállapítása, hogy adott informatikai beszerzési igény kielégítését megelőzően az érintett szervezetre vonatkozik-e a 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet szerinti kötelezettség, az érintett szervezet feladat- és felelősségi körébe tartozik.

Ennek keretében felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az informatikai beszerzési igényeknek a Portálon történő benyújtását megelőzően minden esetben szíveskedjenek megvizsgálni a 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet szerinti érintettségüket és az igény benyújtásakor a Portál erre kialakított felületén nyilatkozni.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztató az orosz intézkedések miatti, a közbeszerzéseket érintő korlátozásokról

content

2022. május 24.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket az alábbiakról.

Megjelent az Európai Tanács (EU) 2022/576 Rendelete az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó intézkedésekről szóló 833/2014/EU rendelet módosításáról (a továbbiakban: Rendelet). A Rendelettel kapcsolatosan a Miniszterelnökség közleményt (a továbbiakban: Közlemény) adott ki, amely elérhető a következő linken:
https://ekr.gov.hu/portal/hirek/8797731550552

A DKÜ Zrt. valamennyi hatályos keretmegállapodás valamennyi szállítója és alvállalkozója tekintetében beszerzi a Rendelet alapján szükséges nyilatkozatokat, valamint azokat elérhetővé is teszi az adott keretmegállapodás adatlapján. A nyilatkozatok vizsgálatának eredményéről a DKÜ Zrt. külön hírt fog közzétenni, ezt követően az egyes, keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárások tekintetében szabadon használhatók a nyilatkozatok. Utóbb hivatkozott hír közzétételéig valamennyi előkészítés alatt álló és folyamatban lévő keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárás tekintetében el kell végezni a Rendelet, illetve a Közlemény szerinti cselekményeket.

Az előkészítés alatt álló, keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárásokban a 833/2014/EU rendelet 5k. cikk szerinti tilalom vonatkozásában a felhívásba (karakterkorlát esetén a dokumentációba) javasoljuk beépíteni az alábbi előírást:

„Ajánlattevőnek / Részvételre jelentkezőnek az ajánlatban / részvételi jelentkezésben nyilatkoznia kell az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó́ intézkedésekről szóló 833/2014/EU rendelet módosításáról szóló 2022/576 EU rendelet 1. cikk 23. pontja nyomán életbe lépett, 833/2014/EU rendelet 5k. cikk szerinti tilalom vonatkozásában.” 

Fentiekhez kapcsolódóan jelezzük, hogy a Közleményben szerepel egy, a Miniszterelnökség által javasolt nyilatkozatminta.

A már megindított, de még ajánlattételi / részvételi határidő előtti státuszban levő eljárások dokumentumainak módosítása az érintett szervezetek döntésén múlik (adott esetben például egyéb módosítás okán kerülhet beemelésre a nyilatkozattételi kötelezettség), azonban az ajánlattételi határidő lejártát követően legkésőbb a bírálati szakaszban szükséges a Rendelet értelmében felvilágosítás kéréssel fordulni az ajánlattevőkhöz / részvételre jelentkezőkhöz.

A Rendelet a szerződés odaítélésének tilalmáról rendelkezik, az „odaítélés” az EU-s joganyagok szerint az összegezés megküldése, így a nyertesként való megnevezés is tilos.

Az érintett szervezetek javára lefolytatásra kerülő eljárásokban a felvilágosítás kérésre a bírálati szakaszban kerül sor, de amennyiben az eljárás lezárása objektív indokok alapján nem tűr halasztást és a bírálat már lezárásra került, azaz elkészült az eljárást lezáró döntés tervezete, az érintett szervezetek ezirányú kifejezett írásbeli nyilatkozata és felelősségvállalása esetén az eljárás lezárásával kapcsolatos cselekmények elvégezésre kerülnek. Ezzel egyidejűleg az érintett szervezetek figyelmét felhívjuk, hogy kötelezettségük a későbbiek során a nyertestől és az ismert, valamint a teljesítés során bejelentésre kerülő alvállalkozóktól is bekérni a nyilatkozatot.

A szerződéskötési szakaszban levő eljárásokban is szükséges valamennyi ajánlattevőtől (közös ajánlattevők esetén külön-külön) a nyilatkozatokat bekérni.

Részben vagy egészben európai uniós forrásból megvalósuló eljárások kapcsán felhívjuk az érintett szervezetek figyelmét, hogy a Rendeletben foglaltak közvetlenül, a hazai joganyagba való átültetés nélkül is kötelezően alkalmazandóak! 

Mindezek alapján az érintett szervezetek felelőssége, hogy a szerződéseik uniós forrásból való esetleges elszámolhatósága okán a Rendelet értelmében milyen eljárási cselekményeket végeznek el és azok során milyen tartalmú nyilatkozatot kérnek be és fogadnak el az ajánlattevőktől / részvételre jelentkezőktől.

Amennyiben a Rendelet alkalmazásával kapcsolatban esetlegesen további információk állnak a későbbiekben a DKÜ Zrt. rendelkezésére, úgy azokat, illetve az azokkal kapcsolatos javaslatait az érintett szervezetek számára haladéktalanul közzéteszi.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Tájékoztatás részleges üzemzavarról

content

2022. április 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy 2022. április 14. napján 9 óra 50 perctől 10 óra 56 percig  a DKR működésében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 22. § (2) bekezdése szerinti részleges üzemzavar következett be, melynek következtében a DKR korlátozottan üzemelt. 

A DKR működésének helyreállítása megtörtént, ennek megfelelően jelen hír a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése szerinti tájékoztatásnak minősül. A részleges üzemzavar időtartamával érintett, folyamatban levő verseny újranyitások tekintetében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (3) és (4) bekezdéseiben, valamint a 17. § (1) bekezdésében foglaltak megfelelően alkalmazandók.

Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. március 7.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. március 11. (péntek) 12:00 óra és 2022. március 14. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A verzióváltás során a DKR-ben a legfontosabb változtatások a következők:

  • alvállalkozói nyilvántartás létrehozása,

  • szállítói ajánlatadás módosítása.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséért

content

2022. február 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton is köszönjük minden érintett szervezetnek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdésében előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodtak az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséről a DKÜ Portálra.

Köszönettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az egész éves együttműködésért

content

2021.12.23

Tisztelt Partnereink!
Kérjük, engedjék meg, hogy megköszönjük egész éves együttműködésüket és partnerségüket. Reméljük, hogy a 2022. év hasonlóan eredményes lesz, mint amilyen az idei volt.
Áldott, békés Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!
Üdvözlettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2021.12.23

Tisztelt Érintett Szervezetek!


A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.
A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a Portálon keresztül beszámol.


Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

  1. az „Aktuális informatikai környezet beszámoló – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2022. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá
  2. az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2022. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. Ez utóbbi beszámoló benyújtására természetesen csak 2021. év végét követően, 2022. január 1. napjától nyílik lehetőség.

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie.
A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.
Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!
Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!


Együttműködésüket ezúton is köszönjük!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

Tisztelt Érintett Szervezetek!


Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. december 10. (péntek) 16:30 és 20:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

TÁJÉKOZTATÁS ÜZEMZAVAR ELHÁRÍTÁSÁRÓL

content

2021.11.22.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2021.11.18

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az automatikus e-mail üzenetek kézbesítése jelenleg nem vagy korlátozottan működik.  
Tekintettel a probléma súlyára kérjük, hogy jelentkezzenek be a DKR-be, és ellenőrizzék a folyamatban lévő eljárásaikban történt változásokat (pl. új dokumentum került feltöltésre, határidő módosult, stb.).
Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Biztonságos jelszóhasználattal kapcsolatos felhívás

content

2021. november 18.

Tisztelt Felhasználó!

A DKÜ Zrt. rendszerei, és az azokban tárolt adatok védelme érdekében felhívjuk figyelmét a biztonságos jelszóhasználat fontosságára. Kérjük, hogy amennyiben új jelszót igényel, vagy az aktuális jelszó lejárta miatt újat szükséges beállítani, fordítson figyelmet az alábbiak betartására.

  • A jelszó ne legyen Önre jellemző, ne tartalmazzon személyes adatokat (családtagokét sem).

  • Nem biztonságos, ha a jelszó csak egyetlen létező szóból áll. Találjon ki inkább különböző karakterekből álló, más számára nem értelmes jelszót, ami kis- és nagybetűt, számot, valamint írásjelet is tartalmaz.

  • A leghasznosabb a néhány szóból álló jelmondat alkalmazása, amelyben van kisbetű, nagybetű és írásjel is. Az ilyen jelmondatot könnyű megjegyezni, azonban nehéz feltörni.

  • Jelszavakat, belépési adatokat ne adjon át más személynek.

  • Ne írja fel a jelszavát, mivel így könnyen illetéktelen kezekbe kerülhet.

  • Ne használjon több alkalmazásban is azonos jelszót, mivel, ha valaki megszerzi azt, bejuthat a többi fiókjába is.

  • Az egyik legbiztonságosabb megoldás a belépési adatok tárolására a jelszókezelő programok használata.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásáról a közbeszerzési árak és az árbefolyásoló tényezők feltárása vonatkozásában

content

2021. október 26.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. támogatja a Budapest Corvinus Egyetem (a továbbiakban: Egyetem) kutatását, amely a közbeszerzési árak és az árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.

A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától. Megítélésünk szerint a Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) felhasználóin keresztül olyan hasznos visszajelzést kaphat az Egyetem, amely nagymértékben hozzájárulhat a kutatás eredményességéhez.

Mindezekre figyelemmel tisztelettel kérjük, hogy amennyiben módjukban áll, az alábbi linken elérhető kérdőívet 2021. október 31. napjáig kitölteni szíveskedjenek:

https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Az alábbi szövegmezőben tudja jelezni a DKR működésével kapcsolatos technikai problémákat, kérdéseket.





Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

null Tájékoztatás 2019. október 31. napját megelőzően a KEF Keretmegállapodásokhoz önként csatlakozók részére

content

2019.11.18

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) a következő tájékoztatást nyújtja.

A központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (a továbbiakban: KEF rendelet), valamint a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 2019. október 31-én  és november 1-én hatályba lépett módosításának következtében a DKÜ Zrt. jogutódként átvette a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) informatikai beszerzési feladatokhoz kapcsolódó hatályos központosított közbeszerzési keretmegállapodásait (a továbbiakban: Keretmegállapodások).

Azok a szervezetek, akik a KEF rendelet rendelkezései szerint 2019. október 31. napjáig önként csatlakoztak a Keretmegállapodásokhoz, és nem tartoznak a DKÜ rendelet alanyi hatálya alá, a DKÜ rendelet 30/A. § (2) bekezdése alapján továbbra is a KEF rendelet szerinti önként csatlakozónak minősülnek (továbbiakban KEF önként csatlakozók).

A KEF önként csatlakozók a megkötött szerződéseik tekintetében továbbra is kötelesek a Keretmegállapodások szerinti adatszolgáltatásra, azt tőlük a DKÜ Zrt. a DKÜ rendelet 13. § (8)-(11) bekezdése alkalmazásával kéri be DKÜ Zrt. által működtetett elektronikus rendszeren [a továbbiakban: Rendszer; (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu)] keresztül, az alábbiak szerint.

A KEF önként csatlakozó a keretmegállapodásos eljárás második részeként lefolytatott beszerzési eljárás eredményéről szóló döntést, valamint - ha a beszerzést követően a szerződés megkötésre került - a szerződés másolatát a szerződéskötést - ennek hiányában az eljárás eredménytelenné nyilvánításáról vagy a szerződés megkötésének megtagadásáról hozott döntést - követő 10 munkanapon belül feltölti.

A KEF önként csatlakozó a fenti beszerzési eljárás eredményeképpen létrejövő szerződések teljesítéséről a teljesítést követő - vagy ha a teljesítés meghiúsult, a teljesítésre meghatározott határidő lejártát követő - 10 munkanapon belül köteles a DKÜ Zrt. részére, a Rendszerben az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve számot adni.

A DKÜ Zrt. felhívja a figyelmet, hogy a fenti adatszolgáltatási kötelezettségen túlmenően is jogosult adatszolgáltatást kérni KEF önként csatlakozótól a beszerzési igényük teljesítési körülményeiről vagy egyéb, a központosított közbeszerzési rendszer működtetéséhez szükséges adatokról, amely annak kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül köteles az adatszolgáltatást teljesíteni.

Fentieken túlmenően a DKÜ Zrt. az előzőekben felsorolt adatszolgáltatási kötelezettség ellenőrzése céljából a teljesítéssel érintett szállítótól is adatszolgáltatást kérhet.

 

Üdvözlettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.