Hatályos Keretmegállapodások Hatályos Keretmegállapodások

Felhívjuk a Tisztelt Látogatók figyelmét, hogy a hatályos keretmegállapodások részleteiről a Közbeszerzési adatok - Eljárások és Keretmegállapodások menüpont alatt tudnak tájékozódni.

Segítség a DKR működéséhez Segítség a DKR működéséhez

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük, írjon e-mail-t az alábbi címre:

kmsupport@dkuzrt.hu

 

 

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.
Portál statisztika
Összesen regisztrált felhasználó11943
Pillanatnyi aktív felhasználók száma76
Aktív intézményi felhasználó43
Aktív szállítói felhasználó33
Vendég0
Hatályos keretmegállapodások száma
Rendelhető termékek száma

Segítség a termékek kereséséhez Segítség a termékek kereséséhez

Általános keresés

Az általános keresőmező szó eleji karakterkeresést alkalmaz. A beírt karakterekre kereséskor azok a termékek kerülnek kilistázásra, amelyeknél bármely adattartományban található olyan szó, melynek az elejétől kezdve tartalmazza az adott karaktersort. Tehát pl. "phone" szóra keresve minden phone kezdetű szót tartalmazó termék megjelenítésre kerül, de az "iphone" termékek nem.

Keresés kiemelt adatok szerint

Bármely karakterösszetételre keresve a rendszer megjeleníti a találatlistában az összes olyan terméket, amelynek az adott kiemelt adatsora bárhol tartalmazza a keresett karaktersort (szó elején, közepén vagy végén).

Állami normatíva besoroló, termékategória

A 14/2012. (VI. 8.) NFM utasítás által meghatározott Állami normatíva besoroló szerinti 5 szintű termékkategória tetszés szerinti sorát kiválasztva (leszűrve) a kiválasztás megszüntetéséig a kereső többi része már csak az adott kategórián belül érvényesíti a keresést. A kategóriában a mélyebb szinteket a kategória neve előtti kis fekete háromszögre kattintva lehet megjeleníteni, míg a kiválasztás a kategória nevére kattintással lép életbe.

Kiemelt hírek Kiemelt hírek

2021. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2021. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2020. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület egyszerűsítésre került, ezáltal felhasználóbarátabbá vált. Aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a DKÜ Zrt. egy „Tervezési Kisokos” kidolgozásával és közzétételével is támogatni kívánja az érintett szervezetek tervezési folyamatait. Az útmutató és a kisokos a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhető el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén, kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

 

 

5/2020. számú FELHÍVÁS

a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti

keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra

 

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az alábbi keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  1. A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SAP szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói - vagy azzal egyenértékű - terméktámogatási szolgáltatások (SPSUP20);
  2. A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő Microfocus szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói - vagy azzal egyenértékű - terméktámogatási szolgáltatások (MFSUP20);
  3. A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő Microsoft szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói - vagy azzal egyenértékű - terméktámogatási szolgáltatások (MSSUP20);
  4. A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő Microsoft szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó támogatási szolgáltatások teljesítése (MSEK20).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció.
  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.
  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A csatlakozás határideje: 2020.09.30. nap 24 óra.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Portálon történő regisztrációt csak egy alkalommal kell elvégezni, az önkéntes csatlakozást azonban minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz történő külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni, mivel az adott érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Az egyes megkötendő keretmegállapodásokhoz történő utólagos csatlakozásra nincs mód.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

A Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • regisztráció a Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/);
  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • közbeszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Tájékoztatjuk, hogy az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hírek Hírek

Vissza

Adatszolgáltatás kérése az informatikai központosított közbeszerzési keretmegállapodások alkalmazásával összefüggő egyes kötelezettségek teljesítésével kapcsolatban

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 104. § (3) bekezdése szerint az eljárást megindító felhívásban a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet (a továbbiakban: Beszerző) megjelöli, hogy az adott keretmegállapodás (a továbbiakban: KM) alapján beszerzés megvalósítására milyen módon vagy módokon kerülhet sor.

Ennek megfelelően a KM-ek – más fontos kötelezettségek mellett – kifejezetten rögzítik, hogy az abban részes ajánlattevőket

  1. a KM alapján történő beszerzések során az érintett szervezetek vonatkozásában ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség,
  2. a Beszerző (jelen esetben a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.) vonatkozásában pedig adatszolgáltatási kötelezettség terheli.

Amennyiben a KM-ben részes ajánlattevő (azaz a KM alapján ajánlattételre, illetve a közvetlen megrendelés visszaigazolására felhívott ajánlattevő)

  1. a verseny újranyitása vagy az írásbeli konzultáció során nem nyújt be ajánlatot,
  2. a közvetlen megrendelést nem igazolja vissza,
  3.  a verseny újranyitását vagy az írásbeli konzultációt követően kihirdetett nyertesként az egyedi szerződést nem köti meg, (kivéve a Kbt. 131. § (9) bekezdés szerinti esetkör igazolt bekövetkezését),
  4. a teljesítési határidőket nem tartja be, vagy
  5. hibásan vagy nem teljesít

azzal a szerződésben foglaltaktól eltérő magatartást követ el.

A KM-ek rendelkezései szerint az 1-5. pontban szereplő esetekről az érintett szervezetek – a KM-ek szóhasználatával: az Intézmények – a Beszerzőt értesíteni kötelesek.

Erre is figyelemmel, összhangban a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 13. § (10) bekezdésben foglaltakkal is, az alábbi adatszolgáltatást kérjük teljesíteni.

A vizsgált időtartam kezdete és tárgya:

A 2019. november 1-jét követően megkezdett

  1. verseny újranyitásával, vagy
  2. írásbeli konzultációval lefolytatott, vagy
  3. közvetlen megrendeléssel

a DKÜ által kezelt KM alkalmazásával megvalósított beszerzések kimutatása.

Az adatszolgáltatás tartalma:

  1. az érintett szervezet azonosító adatai,
  2. az érintett KM azonosítószáma,
  3. a verseny újranyitás / írásbeli konzultáció vagy a megrendelés azonosítója,
  4. annak megadása, hogy KM-ek rendelkezései szerinti, a fenti 1-5. pontban megjelölt esetek közül valamely bekövetkezett-e, ha igen kérjük az eset rövid leírását is szíveskedjenek megadni, megjelölve az érintett ajánlattevő azonosító adatait is.

Kérjük, hogy az adatszolgáltatáshoz a https://dkuzrt.hu/wp-content/uploads/2020/08/urlap.xlsx link alatt elérhető .xlsx formátumú adatszolgáltatási űrlapot használja.

Kérjük, hogy a tájékoztatás megadásakor vegye figyelembe, hogy a szolgáltatott adatok tényszerűségéért, valóságtartalmáért az érintett szervezet nevében nyilatkozatot tevő felelősséggel tartozik.

Kérjük továbbá, hogy az adatszolgáltatást 2020. augusztus 19. napjáig, a DKÜ Zrt. kmsupport@dkuzrt.hu elérhetőségére szíveskedjen megküldeni.

Együttműködését köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség