Kiemelt hírek

Tájékoztatás a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. elérhetőségeinek megváltozásáról

content

2022. január 27.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a help@dkuzrt.hu, a kmsupport@dkuzrt.hu, valamint a szamlaegyeztetes@dkuzrt.hu elérhetőségei megszűnnek, 2022. február 1. napjától egységesen az info@dkuzrt.hu elektronikus levelezési cím kerül alkalmazásra.

Kérjük, hogy megkereséseiket a továbbiakban az info@dkuzrt.hu címre szíveskedjenek küldeni!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az egész éves együttműködésért

content

2021.12.23

Tisztelt Partnereink!
Kérjük, engedjék meg, hogy megköszönjük egész éves együttműködésüket és partnerségüket. Reméljük, hogy a 2022. év hasonlóan eredményes lesz, mint amilyen az idei volt.
Áldott, békés Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!
Üdvözlettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2021.12.23

Tisztelt Érintett Szervezetek!


A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.
A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a Portálon keresztül beszámol.


Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

  1. az „Aktuális informatikai környezet beszámoló – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2022. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá
  2. az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2022. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. Ez utóbbi beszámoló benyújtására természetesen csak 2021. év végét követően, 2022. január 1. napjától nyílik lehetőség.

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie.
A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.
Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!
Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!


Együttműködésüket ezúton is köszönjük!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

Tisztelt Érintett Szervezetek!


Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. december 10. (péntek) 16:30 és 20:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

TÁJÉKOZTATÁS ÜZEMZAVAR ELHÁRÍTÁSÁRÓL

content

2021.11.22.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2021.11.18

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az automatikus e-mail üzenetek kézbesítése jelenleg nem vagy korlátozottan működik.  
Tekintettel a probléma súlyára kérjük, hogy jelentkezzenek be a DKR-be, és ellenőrizzék a folyamatban lévő eljárásaikban történt változásokat (pl. új dokumentum került feltöltésre, határidő módosult, stb.).
Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Biztonságos jelszóhasználattal kapcsolatos felhívás

content

2021. november 18.

Tisztelt Felhasználó!

A DKÜ Zrt. rendszerei, és az azokban tárolt adatok védelme érdekében felhívjuk figyelmét a biztonságos jelszóhasználat fontosságára. Kérjük, hogy amennyiben új jelszót igényel, vagy az aktuális jelszó lejárta miatt újat szükséges beállítani, fordítson figyelmet az alábbiak betartására.

  • A jelszó ne legyen Önre jellemző, ne tartalmazzon személyes adatokat (családtagokét sem).

  • Nem biztonságos, ha a jelszó csak egyetlen létező szóból áll. Találjon ki inkább különböző karakterekből álló, más számára nem értelmes jelszót, ami kis- és nagybetűt, számot, valamint írásjelet is tartalmaz.

  • A leghasznosabb a néhány szóból álló jelmondat alkalmazása, amelyben van kisbetű, nagybetű és írásjel is. Az ilyen jelmondatot könnyű megjegyezni, azonban nehéz feltörni.

  • Jelszavakat, belépési adatokat ne adjon át más személynek.

  • Ne írja fel a jelszavát, mivel így könnyen illetéktelen kezekbe kerülhet.

  • Ne használjon több alkalmazásban is azonos jelszót, mivel, ha valaki megszerzi azt, bejuthat a többi fiókjába is.

  • Az egyik legbiztonságosabb megoldás a belépési adatok tárolására a jelszókezelő programok használata.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásáról a közbeszerzési árak és az árbefolyásoló tényezők feltárása vonatkozásában

content

2021. október 26.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. támogatja a Budapest Corvinus Egyetem (a továbbiakban: Egyetem) kutatását, amely a közbeszerzési árak és az árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.

A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától. Megítélésünk szerint a Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) felhasználóin keresztül olyan hasznos visszajelzést kaphat az Egyetem, amely nagymértékben hozzájárulhat a kutatás eredményességéhez.

Mindezekre figyelemmel tisztelettel kérjük, hogy amennyiben módjukban áll, az alábbi linken elérhető kérdőívet 2021. október 31. napjáig kitölteni szíveskedjenek:

https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás a 2022. évi informatikai beszerzési és fejlesztési tervek feltöltéséért

content

2021. október 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton is köszönjük minden érintett szervezetnek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 7. § a) pontjában előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodott a 2022. évi informatikai beszerzési és fejlesztési terv feltöltéséről a DKÜ Portálra.

Köszönettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a szerződésmódosítás modul bevezetéséről

content

2021. szeptember 21.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: DKÜ rendelet) meghatározott feladatainak ellátása érdekében szerződésmódosítási modullal bővítette a Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) funkcióit.

A szerződésmódosítás modul használatával az Érintett Szervezetek kötelesek feltölteni azon módosított szerződéseiket, amelyeknél a szerződéses összeg valamilyen okból emelkedett. A szerződésmódosítás dokumentum feltöltése mellett az Érintett Szervezeteknek a megrendelés adatlapok kiegészítését is szükséges elvégezni a DKR-ben az „Intézményi kézikönyv”-ben részletezettek szerint.

Felhívjuk a tisztelt Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a szerződésmódosítás megfelelőségét a DKÜ Zrt. kizárólag technikai oldalról vizsgálja. A szerződésmódosítás dokumentum befogadása és a megrendelés módosításának engedélyezése nem jelenti azt, hogy a DKÜ Zrt. a szerződésmódosítást a vonatkozó jogszabályoknak (így különösen a Kbt. 141. § rendelkezéseinek) megfelelőnek tartja. A szerződésmódosításra vonatkozó jogszabályoknak való megfelelés biztosítása az Érintett Szervezetek kizárólagos felelőssége.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2021. szeptember 13.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 17. (péntek) 12:00 óra és 2021. szeptember 20. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A verzióváltás során a DKR-ben a legfontosabb változtatások a következők:

  • szerződésmódosítás modul bevezetése,

  • szakértői nyilvántartás létrehozása,

  • kötelező adatrögzítések kibővítése az eljárások során.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás fogalmak elhatárolásáról

content

2021. augusztus 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet), valamint a Nemzeti Kommunikációs Hivatal jogállásáról és a kormányzati kommunikációs beszerzésekről szóló 162/2020. (IV. 30.) Korm. rendelet tárgyi hatálya egyaránt kiterjed „projektmenedzsment” és „minőségbiztosítás” feladatokra, így a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) és a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (a továbbiakban: NKOH) egyeztetése alapján a DKÜ rendelet hatálya alá tartozó feladatok az alábbiak szerint kerültek meghatározásra. 

IKT Projektmenedzsment

A kifejezés alatt az informatikai és/vagy távközlési (IKT) eredménytermékek előállításához kapcsolódó, IKT végzettséget vagy képzettséget is igénylő projektvezetési feladatok értendők. A projektmenedzsment szolgáltatás biztosítja a projekt tevékenység tervezési, előkészítési és megvalósítási folyamatának vezetését, irányítását, szervezését, és felel az eredménytermék határidőre történő előállításáért a vonatkozó szabályozási és szervezeti követelmények betartása mellett, figyelembe véve a minőségbiztosító által megfogalmazott szempontokat és visszajelzéseket. Mindezeken túl összehangolja és irányítja az erőforrások, információk, a rendelkezésre álló módszertani és technikai IKT eszközök hatékony felhasználását.

IKT Minőségbiztosítás

A kifejezés alatt az informatikai és/vagy távközlési (IKT) projektekhez és azok eredménytermékeihez kapcsolódó, IKT végzettséget vagy képzettséget is igénylő minőségbiztosítási feladatok értendők. A minőségbiztosító olyan, a projektmenedzsment szervezettől független személy vagy szervezet, amely követi és biztosítja azt, hogy a projekt és annak keretében megvalósuló informatikai fejlesztések, kialakított szolgáltatások (pl.: a hardverelemek, alkalmazások, dokumentumok, módszertanok) minden tekintetben megfeleljenek a projekt, illetve tágabb értelemben a megrendelő igényeinek, a vonatkozó szabályozási és szervezeti követelmények által támasztott feltételeknek, együttműködve a projektmenedzsment szervezettel.

Amennyiben a beszerzési igény a fentiekben meghatározott fogalmi körbe tartozik, abban az esetben az érintett szervezetnek a beszerzési igényt kizárólag a DKÜ Zrt. részére kell benyújtani. Amennyiben pedig a „projektmenedzsment” és/vagy „minőségbiztosítás” feladatokat tartalmazó beszerzési igény a fenti fogalmi körbe részben, vagy egészben nem illeszkedik, abban az esetben az érintett szervezetnek az NKOH felé kell jeleznie a beszerzési igényét, összhangban a DKÜ rendelet 1. § (2g) bekezdésében foglaltakkal.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen! 

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

2022. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2021. augusztus 2.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2022. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2021. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület egyszerűsítésre került, ezáltal felhasználóbarátabbá vált. A legutóbbi fejlesztések eredményeképpen a „Terv másolása” gombra kattintva már lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására. A Korm. rendelet legutóbbi módosításának megfelelően a DKÜ Zrt. felülvizsgálta és kiegészítette az állami normatíva kategóriákat az orvostechnikai eszközök vonatkozásában. Aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2021. június 30.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. július 2. (péntek) 14:00 óra és 2021. július 3. (szombat) 8:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az egész éves együttműködésért

content

2020. december 21.

Tisztelt Partnereink!

Kérjük, engedjék meg, hogy megköszönjük egész éves együttműködésüket és partnerségüket. Reméljük, hogy a 2021. év hasonlóan eredményes lesz, mint amilyen az idei volt.

Áldott, békés Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!

Üdvözlettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Az alábbi szövegmezőben tudja jelezni a DKR működésével kapcsolatos technikai problémákat, kérdéseket.





Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

Tájékoztatás keretmegállapodáshoz kapcsolódó utólagos ellenőrzés eredményéről

content

2022. január 26.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás vonatkozásában a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 27/A. §-a alapján kezdeményezett utólagos ellenőrzési eljárás befejeződött.

A 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet alapján lefolytatott közbeszerzési-jogi szempontú utólagos ellenőrzési eljárás eredményeként a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeleti Főosztálya

  • a DKM01KGR21

azonosítójú keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást az erről szóló jelentésében (utólagos ellenőrzésről készült jelentés) jogszerűnek minősítette.

A fent hivatkozott jelentés megtalálható a DKÜ Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. január 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás 2022. január 10. napján a következők szerint módosult:

  • a KM01OPEN18 azonosítójú keretmegállapodás a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontja alapján - keretösszegét tekintve - az eredeti keretösszeg 50 %-ával megemelésre került, azaz keretösszege 50.400.000.000,- Ft-ra emelkedett.

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítás megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás az „IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások (rövid név: ITBT21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2022. január 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (továbbiakban: Beszerző) a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások (rövid név: ITBT21)”

tárgyban 2021. december 23. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01ITBT21

Felhívjuk a tisztelt Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a hatályos KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás IV.6. pontja az alábbiak szerint rendelkezik:

„Felek rögzítik, hogy a Kbt. 104. § (8) bekezdése értelmében közvetlen megrendelés kizárólag keretmegállapodás időtartama alatt kezdeményezhető és igazolható vissza, Egyedi Szerződés kizárólag keretmegállapodás időtartama alatt köthető figyelemmel az alábbi a) és b) pontban foglaltakra. A visszaigazolt megrendelés és a megkötött Egyedi Szerződés időbeli hatálya - a beszerzés konkrét tárgya és a teljesítés körülményei által indokolt esetben és mértékben - a keretmegállapodás időbeli hatályát meghaladhatja.

Felek megállapodnak továbbá, hogy amennyiben

a)    a keretmegállapodás keretösszege már a 36 hónapos időtartam eltelte előtt kimerül, akkor ennek tényét Beszerző az általa üzemeltetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) közzéteszi. A közzétételt követően közvetlen megrendelés már nem igazolható vissza és új egyedi szerződés már nem köthető;
b)    a Beszerző a beszerzés tárgya szerint új keretmegállapodást köt, ennek tényét Beszerző DKR-ben közzéteszi. Ebben az esetben a keretmegállapodás időtartama a közzétételét követő 6. (hatodik) munkanapig tart. A közzétételt követő 6 (hat) napig tartó időtartam alatt közvetlen megrendelés csak akkor igazolható vissza, illetve új egyedi szerződés csak akkor köthető, ha a közvetlen megrendelés kezdeményezése, illetve az egyedi szerződés megkötésére irányuló beszerzési eljárás megindítása a DKR-ben már a közzétételt megelőzően megtörtént.”
 

Jelen tájékoztatás a KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás lezárását eredményező tájékoztatásnak (a továbbiakban: Lezáró tájékoztatás) tekintendő.

Figyelemmel a Lezáró tájékoztatás DKR-ben történő közzétételének időpontjára (2022. január 12. napja), a KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás időtartamának utolsó napja 2022. január 20. napja, a már megindított eljárások eredményeként kötendő egyedi szerződések megkötésének legkésőbbi lehetséges időpontja 2022. január 18. napja.

A fentiekben hivatkozott rendelkezésekkel, valamint a Lezáró tájékoztatás közzétételét követően gyakorolható eljárási cselekményekkel kapcsolatosan Beszerző részletes tájékoztatást tett közzé a DKR-ben 2021. december 21. napján.

Kérjük, hogy a KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás alkalmazása során a fentiekre, valamint a 2021. december 21. napján a DKR-ben közzétett részletes tájékoztatásban foglaltakra is figyelemmel járjanak el a verseny újbóli megnyitásával megvalósítandó közbeszerzéseik tekintetében.

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01ITBT21 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról

content

2021. december 30.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodások 2021. december 29. napján a következők szerint módosultak:

  • a DKM01SZGRK20 azonosítójú keretmegállapodás időtartama a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontja alapján 2022. június 5. napjáig meghosszabbításra került; 

  • a DKM02SZGRK20 azonosítójú keretmegállapodás időtartama a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontja alapján 2022. június 5. napjáig meghosszabbításra került.

Továbbá mindkét keretmegállapodás az alábbiakkal került kiegészítésre: 

„Szállító tudomásul veszi, hogy amennyiben jelen keretmegállapodás időbeli hatálya alatt a jelen keretmegállapodás tárgyában Beszerző új keretmegállapodást köt, abban az esetben az új keretmegállapodás hatálybalépéséről szóló, Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) publikált hír közzétételét követő 6. munkanapon jelen keretmegállapodás lezárul, hatályát veszti. A DKR-ben a fentiek szerint publikált hír közzétételét követő 5 munkanapos időtartam alatt a DKR-ben kibocsátott közvetlen megrendelés visszaigazolható és teljesíthető, valamint a DKR-ben megindított verseny újranyitás eredményesen lezárható, az Egyedi Szerződés megköthető és teljesíthető, figyelemmel a IV.7. pont második bekezdésében foglaltakra is. Jelen keretmegállapodás időbeli hatályának módosítása esetén Szállító köteles jelen keretmegállapodás szerinti adatszolgáltatási biztosíték hatályát a keretmegállapodás módosított időbeli hatályáig történő időtartamra meghosszabbítani. Szállító a meghosszabbított hatályú adatszolgáltatási biztosítékot köteles Beszerző rendelkezésére bocsátani a meghosszabbítással érintett időtartam harmadik munkanapjáig. Amennyiben a megkötött Egyedi Szerződés időbeli hatálya a keretmegállapodás – adott esetben meghosszabbított – időbeli hatályán túlnyúlik, az Érintett Szervezet jogosult a keretmegállapodás megszűnésének időpontjától az Egyedi Szerződés időbeli hatályáig tartó időtartamra, az adott beszerzési igény egyedi körülményeinek figyelembe vétele alapján teljesítési biztosíték nyújtását előírni.”

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítások megtalálhatóak a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2021.12.23

Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosul:

  • a DKM01MLIC20 azonosítójú keretmegállapodás az V.7. pont alapján - időtartamát tekintve - 6 hónappal meghosszabbodik, azaz 2023. április 27. napjáig hatályos, valamint - keretösszegét tekintve - az eredeti keretösszeg 30 %-ával megemelésre kerül, azaz keretösszege 7.904.000.000,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat(ok) megtalálható(ak) a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Tájékoztatás keretmegállapodások módosításához kapcsolódó utólagos ellenőrzés eredményéről

content

2021. december 22.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás módosítások vonatkozásában a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 27/A. §-a alapján kezdeményezett utólagos ellenőrzési eljárás befejeződött.

A 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet alapján lefolytatott közbeszerzési-jogi szempontú utólagos ellenőrzési eljárás eredményeként a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeleti Főosztálya

  • a DKM01MESZ20 és

  • a DKM02MESZ20

azonosítójú keretmegállapodásokat érintő módosításokat az erről szóló jelentésében (szerződésmódosítás utólagos ellenőrzéséről készült jelentés) jogszerűnek minősítette.

A fent hivatkozott jelentések megtalálhatóak a DKÜ Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás az „IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások (rövid név: ITBT21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás kapcsán a szerződéskötési moratórium lejártáról

content

2021. december 21.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az „IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások (rövid név: ITBT21)” tárgyú, EKR000483032021 azonosítójú, a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 105. § (2) bekezdés b) pontja szerinti keretmegállapodás megkötésére irányuló nyílt, központosított közbeszerzési eljárás kapcsán a Kbt. 131. § (6) bekezdése szerinti tilalmi időszak utolsó napja 2021. december 20. napja volt.

A hatályos KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás IV.6. pontja az alábbiak szerint rendelkezik:

„Felek rögzítik, hogy a Kbt. 104. § (8) bekezdése értelmében közvetlen megrendelés kizárólag keretmegállapodás időtartama alatt kezdeményezhető és igazolható vissza, Egyedi Szerződés kizárólag keretmegállapodás időtartama alatt köthető figyelemmel az alábbi a) és b) pontban foglaltakra. A visszaigazolt megrendelés és a megkötött Egyedi Szerződés időbeli hatálya - a beszerzés konkrét tárgya és a teljesítés körülményei által indokolt esetben és mértékben - a keretmegállapodás időbeli hatályát meghaladhatja.

Felek megállapodnak továbbá, hogy amennyiben

a)    a keretmegállapodás keretösszege már a 36 hónapos időtartam eltelte előtt kimerül, akkor ennek tényét Beszerző az általa üzemeltetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) közzéteszi. A közzétételt követően közvetlen megrendelés már nem igazolható vissza és új egyedi szerződés már nem köthető;
b)    a Beszerző a beszerzés tárgya szerint új keretmegállapodást köt, ennek tényét Beszerző DKR-ben közzéteszi. Ebben az esetben a keretmegállapodás időtartama a közzétételét követő 6. (hatodik) munkanapig tart. A közzétételt követő 6 (hat) napig tartó időtartam alatt közvetlen megrendelés csak akkor igazolható vissza, illetve új egyedi szerződés csak akkor köthető, ha a közvetlen megrendelés kezdeményezése, illetve az egyedi szerződés megkötésére irányuló beszerzési eljárás megindítása a DKR-ben már a közzétételt megelőzően megtörtént.” 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a fenti tárgyú eljárás eredményeként a DKM01ITBT21 azonosítójú keretmegállapodás 2021. december 21. napjától megköthető. A KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás lezárását eredményező tájékoztatás (a továbbiakban: Lezáró tájékoztatás) DKR-en történő Beszerző általi közzétételének legkorábbi lehetséges időpontja 2021. december 27. napja.

A hatályos keretmegállapodás fentiekben hivatkozott rendelkezéseivel kapcsolatosan az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket:

  1. a Lezáró tájékoztatás közzétételét követően egyedi szerződés csak a közzétételt követő 6 (hat) napig tartó időtartam alatt köthető és csak olyan eljárás eredményeként, melynek megindítására Lezáró tájékoztatás közzétételét megelőzően került sor;
  2. a 6 (hat) napig tartó időtartamba beleszámít a megindított versenyújranyitások eredményeként a DKR-ben technikailag létrejövő megrendelések visszaigazolása is;
  3. az eljárás megindítása alatt az ajánlattételi felhívás DKR-en keresztül történő megküldése értendő;
  4. a Lezáró tájékoztatás közzétételét követően a keretmegállapodás terhére igénybejelentésre nincs lehetőség, a bejelentett és még jóvá nem hagyott igények elutasításra kerülnek;
  5. azon eljárások tekintetében, ahol a Lezáró tájékoztatás közzétételekor az ajánlati kötöttség még nem állt be, ugyanakkor előreláthatólag a 6 (hat) napig tartó időtartam alatt a szükséges bírálati cselekmények elvégzésére és az egyedi szerződés megkötésére már nincs lehetőség, ott az eljárást lefolytató szervezet köteles az ajánlattételi felhívást visszavonni;
  6. azon eljárások tekintetében, ahol a Lezáró tájékoztatás közzétételekor az ajánlati kötöttség már beállt, ugyanakkor előreláthatólag a 6 (hat) napig tartó időtartam alatt a szükséges bírálati cselekmények elvégzésére és az egyedi szerződés megkötésére már nincs lehetőség, ott az eljárást lefolytató szervezet köteles az eljárást a Kbt. 75. § (2) bekezdés a) pontjában foglaltak alapján eredménytelenné nyilvánítani;
  7. azon eljárások tekintetében, ahol a Lezáró tájékoztatás közzétételekor az összegezés megküldésre került, ugyanakkor előreláthatólag a 6 (hat) napig tartó időtartam alatt az egyedi szerződés megkötésére már nincs lehetőség, ott az adott ajánlatkérő mentesül szerződéskötési kötelezettsége alól a Kbt. 131. § (9) bekezdése alapján;
  8. a hatályos keretmegállapodás időtartama alatt – a fentiekre is figyelemmel – megkötött egyedi szerződések időbeli hatálya a keretmegállapodás időbeli hatályát meghaladhatja;
  9. keretmegállapodás időbeli hatályát meghaladó egyedi szerződések tárgyának és mennyiségének módosítása a keretmegállapodás hatályának lejártát követően már nem lehetséges.

Kérjük, hogy a KM01ITBT17 azonosítójú keretmegállapodás alkalmazása során a fentiekre figyelemmel járjanak el a már folyamatban lévő és még előkészítés alatt álló, a verseny újbóli megnyitásával megvalósítandó közbeszerzéseik tekintetében.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

6/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

Tisztelt Érintett Szervezetek!


Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 6/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • Meglévő Microsoft szoftvertermékek használatához szükséges gyártói terméktámogatási szolgáltatások (MSSUP22).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2021. december 15. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában ( https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: Meglévő Microsoft szoftverek támogatása (MSSUP22).
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Tájékoztatás keretmegállapodásokhoz kapcsolódó utólagos ellenőrzés eredményéről

content

2021. december 10.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodások vonatkozásában a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 27/A. §-a alapján kezdeményezett utólagos ellenőrzési eljárás befejeződött.

A 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet alapján lefolytatott közbeszerzési-jogi szempontú utólagos ellenőrzési eljárás eredményeként a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeleti Főosztálya

  • a DKM01SWFE21 és

  • a DKM02SWFE21

azonosítójú keretmegállapodások megkötésére irányuló közbeszerzési eljárásokat az erről szóló jelentésében (utólagos ellenőrzésről készült jelentés) jogszerűnek minősítette.

A fent hivatkozott jelentések megtalálhatóak a DKÜ Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2021. december 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 5/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • „Homogén” kliens oldali IT eszközök (SZGRH21).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2021. november 29. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Homogén” kliens oldali IT eszközök (SZGRH22).

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.