Kiemelt hírek

Tájékoztatás működési hiba elhárításáról

content

2024. február 14.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modul (DKR) működése tekintetében a működési hiba elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás működési hibáról

content

2024. február 14.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (a továbbiakban: DKR) jelenleg működési hiba tapasztalható.

A működési hiba a DKR bontási funkcióját érinti, így egyes eljárások esetében a bontás nem történt meg határidőben. 

A hiba elhárítása folyamatban van.

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2024. január 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a DKÜ alkalmazás Portál modulján (Portál) keresztül beszámol.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

I.    az „Aktuális informatikai környezetről szóló beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2024. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá
II.    az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2024. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. 

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie.

A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.

Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

DKR hírlevél – I. évfolyam 1. szám

content

2024. február 1.

Tisztelt Felhasználó!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a DKÜ Zrt.-nél 2024. évtől bevezetésre kerül a DKR HÍRLEVÉL, amely havonta, a tárgyidőszakot követő hónapban kerül megküldésre. Az I. évfolyam 1. szám az alábbi linken érhető el.

DKR hírlevél – I. évfolyam 1. szám

Üdvözlettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2024. január 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a DKÜ alkalmazás Portál modulján (Portál) keresztül beszámol.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

I.    az „Aktuális informatikai környezetről szóló beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2024. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá
II.    az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2024. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. 

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie.

A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.

Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Felhívás a keretmegállapodások és dinamikus közbeszerzési rendszerek keretében megkötött szerződések és megrendelések vonatkozásában

content

2023. december 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Kbt. 37. § (4) bekezdésében foglaltakra figyelemmel tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ Zrt.) az általa kötött keretmegállapodások és felállított dinamikus beszerzési rendszerek keretében kötött szerződések vonatkozásában az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetményt együttes formában teszi közzé. 

Fenti kötelezettségnek történő megfelelés érdekében kérjük a tisztelt Érintett Szervezeteket, hogy szíveskedjenek gondoskodni a 2023. év negyedik negyedévében a DKÜ Zrt. által kötött keretmegállapodások alapján megkötött szerződéseik, megrendeléseik DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljába (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) való rögzítéséről, feltöltéséről. 

A DKÜ Zrt. által felállított dinamikus beszerzési rendszerek keretében megkötött szerződések tényéről pedig kérjük tájékoztassák az eljárást lebonyolító szakértőt az aláírt szerződések megküldésével.

Az adatszolgáltatási kötelezettség határideje: 2023. december 31.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

content

2023. november 16.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modul (DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2023. november 16.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modulban (DKR) a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (Korm. rendelet) 22. § (2) bekezdése szerinti üzemzavar tapasztalható.

Az üzemzavar elhárítása folyamatban van, ezen idő alatt a Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései megfelelően alkalmazandóak.

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

content

2023. október 26.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modul (DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2023. október 25.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modulban (DKR) a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (Korm. rendelet) 22. § (2) bekezdése szerinti üzemzavar tapasztalható.

Az üzemzavar a DKR hiánypótlás funkcióját érinti, így a versenyújranyitásokban hiánypótlás feltöltése/benyújtása jelenleg nem lehetséges. Az üzemzavar elhárítása folyamatban van, ezen idő alatt a Korm. rendelet 17. §-a megfelelően alkalmazandó.

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

TÁJÉKOZTATÁS AZ E-SZÁMLÁRÓL

content

2023. október 20.

Tisztelt Partnereink!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) elkötelezett a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés iránt. 

Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (a továbbiakban: Áfa tv.) rendelkezései alapján lehetőség van arra, hogy a számlakibocsátó ne papír alapon, hanem elektronikus formában állítsa ki számláit (a továbbiakban: e-számla, vagy: elektronikus számla).

Az e-számla bevezetésének köszönhetően jelentős mértékben csökkenthetjük a papírfelhasználást, és így környezetünk káros terhelését.

Fentiek alapján a DKÜ Zrt. 2023. november 1. napjától a hagyományos, papír alapú számlák kiállítása helyett elektronikus számlázásra tér át és a továbbiakban elektronikus számlát bocsát ki partnerei felé.

A DKÜ Zrt. az e-számlákat

-    a keretmegállapodásokban, keretjellegű szerződésekben részes szállítóknak a DKÜ alkalmazás https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ címen elérhető közbeszerzési rendszer moduljában (DKR) regisztrált központi e-mail címre; 
-    az érintett szervezeteknek a DKÜ alkalmazás https://portal.dkuzrt.hu/DKU/ címen elérhető Portál moduljában (Portál) a szervezet törzsadatainál a számla küldés céljából megadott e-mail címre

történő megküldéssel juttatja el ugyanúgy, ahogy korábban a papír alapú számlák elektronikus másolatait.

Az elektronikus számla – tartalmát tekintve – megfelel a hagyományos papír alapú számlának, azonban nem nyomtatva, hanem elektronikus dokumentumként kerül kiállításra és kiküldésre.

Az e-számla legfőbb előnyei a befogadó számára: 
-    környezetkímélő, 
-    kényelmes, 
-    áttekinthető archiválást biztosít, 
-    díjmentes.

Az e-számla legfőbb előnyei a kibocsátó számára: 
-    környezetkímélő, 
-    gyorsabb a kiküldési folyamat, 
-    megbízhatóbb átadási folyamatra épül.

A DKÜ Zrt. az Áfa tv. 175. § (2) bekezdésének a) pontjának megfelelően bocsátja ki az e-számlát, mely két fő részből áll:

1.    egy bármikor megtekinthető PDF dokumentumból, mely minősített elektronikus aláírással és időbélyegzővel van ellátva, melyek egyértelműen biztosítják a kibocsátott számla eredetének hitelességét, adattartalmának sértetlenségét és a kibocsátás időpontját;
2.    egy ehhez fűzött XML file-ból, melyet igény esetén automatikus feldolgozásra használhat.

A PDF dokumentum megnyitásához az Adobe Acrobat Reader alkalmazást ajánljuk, mely ingyenesen letölthető és telepíthető az alábbi weboldalról:

https://get.adobe.com/reader/

A dokumentumon elhelyezett elektronikus aláírás és időbélyeg érvényessége az Adobe Acrobat Reader programmal, vagy bármilyen aláíróprogrammal (pl. e-Szignó) ellenőrizhető.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elektronikus számlát elektronikus formában kell megőrizni a számla kibocsátónak és a számla befogadónak egyaránt. Az elektronikusan kiállított számla csak elektronikus formában minősül eredeti számlának, kinyomtatott formában azonban nem.

Az Áfa tv. 175. § (3) bekezdése szerint az Áfa tv. 175. § (2) bekezdése a) pontja szerint kibocsátott elektronikus számla alkalmazásához szükséges a számlabefogadó beleegyezése, kivéve, ha jogszabály ettől eltérően rendelkezik.

A gyakorlatban a számlabefogadó beleegyezése történhet szóban, írásban vagy ráutaló magatartással, például az elektronikus számla befogadásával.

Kérjük, hogy legkésőbb 2023. október 26. napjáig, a szervezet képviseletére jogosult személy aláírásával ellátott elutasító nyilatkozatnak az info@dkuzrt.hu e-mail címre történő megküldésével jelezzék számunkra, ha az Önök rendszere nem alkalmas a jogszabályban meghatározott fogadási feltételek teljesítésére és továbbra is papír alapú számla kibocsátására tartanak igényt. Kifejezett elutasító nyilatkozat hiányában úgy tekintjük, hogy az elektronikus számla alkalmazásába beleegyeztek.

Bízunk abban, hogy közösen sikeres lépéseket tehetünk a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés érdekében.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

KÖZELGŐ HATÁRIDŐ! 2023. október 01. napjától feltölthetők a 2024. évi informatikai beszerzési és fejlesztési tervek

content

2023. szeptember 29.

A kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 2023. szeptember 1. napján hatályba lépett módosítása szerint az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervek (a továbbiakban: Tervek) ellenőrzését a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. (DMÜ) és Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ) egymással együttműködve végzik.

Fontos változás, hogy a Tervek benyújtási határideje 2023. október 31. napjára módosult.

A 2024. évre vonatkozó Terveket 2023. október 01. napjától lehet benyújtani a korábbi években megszokott felületen.

A Tervek felöltéséhez kapcsolódó részletes információk az alábbi linkeken érhetők el:
-    Tervezési kisokos 
-    Felhasználói útmutató a Tervek feltöltéséhez 

A Felhasználói útmutató tartalmazza a 2024-es terv adatlapon szereplő új mezőket is.

A kormányrendelet alapján a tervvizsgálatot végző szervezetek észrevételeivel és a hiánypótlással kapcsolatos kommunikációt a DMÜ végzi.

Kérdés esetén a tervellenorzes@dmu.gov.hu e-mail címen kérhetnek tájékoztatást.

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Digitális Magyarország Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás 2023. szeptember 29. (péntek) 19:00 és 2023. október 3. (kedd) 12:00 óra közötti bankszünnap miatt utalási nehézségről

content

2023. szeptember 28.

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. szeptember 29. (péntek) 19:00 és 2023. október 3. (kedd) 12:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. részére nem lehet banki utalást indítani, mert a számlavezető bank nem egybefüggően, részleges és teljes bankszünnapokat tart. 

Erre tekintettel kérjük, hogy a leállás (2023. szeptember 29. 19:00 óra) előtt vagy a leállás (2023. október 3. 12:00 óra) után indítsák az utalásaikat. Kérjük, hogy a leállás alatti esetleges, sikertelen utalást a leállás után indítsák újra, mivel a leállás időszaka alatt kezdeményezett megbízások a számlavezető bank tájékoztatása alapján nem kerülnek feldolgozásra.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

content

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Esetleges, DKR működésével kapcsolatos, technikai problémákat, kérdéseket az info @ dkuzrt . hu elérhetőségre tudja küldeni.

Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításához kapcsolódó utólagos ellenőrzés eredményéről

content

2024. február 22.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás 1. számú módosításának vonatkozásában kezdeményezett utólagos ellenőrzési eljárás befejeződött.

A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság Közbeszerzési Felügyeleti Főosztálya, az általa lefolytatott közbeszerzési-jogi szempontú utólagos ellenőrzési eljárás eredményeként

  • a DKM01ITSZE21

azonosítójú keretmegállapodást érintő 1. számú módosítást az erről szóló jelentésében (szerződésmódosítás utólagos ellenőrzéséről készült jelentés) jogszerűnek minősítette.

A fent hivatkozott jelentés megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján, az „Utólagos ellenőrzés/KFF dokumentumok” almappában. 

A keretmegállapodáshoz tartozó almappák az adatlap „Dokumentumok” rovatának bal oldalán, a „Keretmegállapodás” főmappa melletti háromszögre kattintva, a legördülő listából érhetők el.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról

content

2024. február 20.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodásokat a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásokban részes Szállítók a keretmegállapodások X.6. pontjában rögzítettek alapján, a Kbt. 141. § (2)-(3) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:

  • a DKM01MTEL21 azonosítójú (Mobiltelefonok beszerzése, 1. rész: Nyomógombos, Androidos alap-, közép- és felsőkategória, illetve víz-, por- és ütésálló készülékek beszerzése) keretmegállapodás keretmennyisége 119.640 darabra módosult, továbbá
    a keretmegállapodás időbeli hatálya a hatálybalépésétől számított 38 hónap határozott időtartamra jön létre, azzal, hogy a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka a keretmegállapodás hatályba lépésétől számított 33 hónapig (2024. május 24.) tart azzal, hogy 2024. február 25. napjától visszaigazolt közvetlen megrendelések és megkötött egyedi szerződések tekintetében azok részben, vagy egészben európai uniós forrás terhére történő elszámolására nincs lehetőség.

  • a DKM02MTEL21 azonosítójú (Mobiltelefonok beszerzése, 2. rész: iOS-t gyárilag futtatni képes telefonok beszerzése) keretmegállapodás keretmennyisége 6.790 darabra módosult, továbbá
    a keretmegállapodás időbeli hatálya a hatálybalépésétől számított 38 hónap határozott időtartamra jön létre, azzal, hogy a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka a keretmegállapodás hatályba lépésétől számított 33 hónapig (2024. május 24.) tart azzal, hogy 2024. február 25. napjától visszaigazolt közvetlen megrendelések és megkötött egyedi szerződések tekintetében azok részben, vagy egészben európai uniós forrás terhére történő elszámolására nincs lehetőség.

A módosítások 2024. február 24. napján lépnek hatályba. 

A fent hivatkozott keretmegállapodások módosításai megtalálhatóak a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások teljesítése” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásokról

content

2024. február 20.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

DKM01ILIC23 - „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások teljesítése – On premise” 

és

DKM02ILIC23 - „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások teljesítése - SAAS”

tárgyban 2024. február 16. napján keretmegállapodásokat kötött.

A keretmegállapodások és mellékleteik, valamint a keretmegállapodásokkal kapcsolatos részletes adatok a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/), a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt az adott keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

FIGYELEM, VÁLTOZÁS!!! 1/2024. számú FELHÍVÁS keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2024. február 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásról szóló 1/2024. számú felhívásában megadott eljárásnév az alábbiak szerint változott:

  • Az eljárás korábbi neve:
    Oktatás-technológiai eszközök beszerzése (rövid név: OKT24)

  • Az eljárás új neve:
    Digitális oktatást támogató eszközök beszerzése (rövid név: OKT24)

Az eljárásrészek elnevezései nem változtak. 

Felhívjuk a figyelmet, hogy azon gazdasági szereplőknek, akik a 2024. január 19. napján közzétett felhívás alapján már korábban csatlakoztak a fent nevezett keretmegállapodáshoz, ismételt csatlakozási szándékukat már nem szükséges jelezni!

További információkért kérjük a https://dkuzrt.hu/ és a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalakat figyelemmel kísérni szíveskedjenek.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2024. február 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01SZGRÁ22 azonosítójú („Általános” kliens oldali IT eszközök beszerzése) keretmegállapodás IV.6. és IV.14. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát és így ennek eredményeként a keretmegállapodás időbeli hatályát a Beszerző további 6 (hat) hónappal meghosszabbította, és a keretmegállapodás keretösszegét 25 (huszonöt) %-kal megemelte. A keretmegállapodás szerződéskötési időszaka az egyoldalú nyilatkozattal tett meghosszabbítás eredményeként 28 (huszonnyolc) hónapra, míg az időbeli hatálya annak hatálybalépésétől számított 30 (harminc) hónapra meghosszabbodott. A keretmegállapodás időbeli hatálya az egyoldalú nyilatkozattal tett meghosszabbítás eredményeként akként változott, hogy a keretmegállapodás a hatályba lépésétől számított 2024. év november hó 11. napjáig tart, míg a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka a hosszabbításra tekintettel 2024. év szeptember hó 11. napjáig tart. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása nem változott. 

    A keretmegállapodás keretösszege az egyoldalú nyilatkozattal történt megemelése eredményeképpen nettó 250.000.000.000,- Ft (kettőszázötvenmilliárd) forintra emelkedett. 

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2024. február 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a Keretmegállapodás X.6. pontjában rögzítettek alapján a Kbt. 141. § (2)-(3) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:

  • a DKM01MSEV21 azonosítójú (a 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó Érintett Szervezeteknél meglévő Microsoft szoftvertermékek és megoldások megújítása, bővítése, kiegészítése – vállalati licencek tárgyú) keretmegállapodás keretösszege nettó 120.070.000.000,- Ft-ra módosult, továbbá

  • a keretmegállapodás időbeli hatálya a hatálybalépésétől számított 72 hónap határozott időtartamra változott azzal, hogy a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka a keretmegállapodás hatályba lépésétől számított 33 hónapig (2024. május 5.) tart.

A Módosítás 2024. február 5. napján lép hatályba.

A 2024. február 5. napjától létrejövő egyedi szerződések tekintetében azok részben, vagy egészben európai uniós forrás terhére történő elszámolására nincs lehetőség.

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítása megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

7/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének újranyitása

content

2024. január 30.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásról szóló 7/2023. számú felhívásban rögzített alábbi keretmegállapodás esetében az önkéntes csatlakozás lehetőségét újra megnyitotta:

  • A visszavonásra került eljárás megnevezése: Meglévő SAS licencek megújítása, támogatása (rövid név: SAS23).

  • Az újonnan megindítandó eljárás megnevezése: Meglévő SAS licencek megújítása, támog_SAS24_újra (rövid név: SAS24).

A DKÜ Zrt. a keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk a figyelmet, hogy azon gazdasági szereplőknek, akik a 2023. augusztus 2. napján közzétett felhívás alapján már korábban csatlakoztak a fent nevezett keretmegállapodáshoz, ismételt csatlakozási szándékukat már nem szükséges jelezni! 

További információkért kérjük a https://dkuzrt.hu/ és a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalakat figyelemmel kísérni szíveskedjenek.

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése (MSZOLG23)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2024. január 30.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek részére (MSZOLG23)”

tárgyban 2024. január 8. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01MSZOLG23 

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01MSZOLG23 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének újranyitása

content

2024. január 29.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásról szóló 2/2023. számú felhívásban rögzített alábbi keretmegállapodás esetében az önkéntes csatlakozás lehetőségét újra megnyitotta:

  • A visszavonásra került eljárás megnevezése: Meglévő Oracle szoftverlicencek bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: OLIC23).

  • Az újonnan megindítandó eljárás megnevezése: Meglévő Oracle szoftverlicencek bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: OLIC24).

A DKÜ Zrt. a keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk a figyelmet, hogy azon gazdasági szereplőknek, akik a 2023. január 13. napján közzétett felhívás alapján már korábban csatlakoztak a fent nevezett keretmegállapodáshoz, ismételt csatlakozási szándékukat már nem szükséges jelezni! 

További információkért kérjük a https://dkuzrt.hu/ és a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalakat figyelemmel kísérni szíveskedjenek.

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2024. január 26.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a keretmegállapodás X.4. pontjában rögzítettek alapján, a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontjában foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:

  • a DKM01VLIC20 azonosítójú (a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő VMware szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási szolgáltatások teljesítése) keretmegállapodás opciót is magába foglaló keretösszege nettó 10.994.029.466,- Ft-ra módosult, továbbá

  • a keretmegállapodás II. pontjának „A keretmegállapodás alapján történő közvetlen megrendelés, illetve verseny újranyitás során alkalmazott értékelési szempont” alpontja második bekezdésében rögzített értékhatár nettó 150.000.000,- Ft-ra módosult. 

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítása megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.