Kiemelt hírek

Köszönetnyilvánítás az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséért

content

2023. január 31.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton is köszönjük Önöknek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdésében előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodtak az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséről a DKÜ Portálra.

Köszönettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2023. január 23.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 27. (péntek) 17:00 óra és 2023. január 29. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő sikeres verzióváltásról

content

2023. január 16.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 13. (péntek) 14:00 óra és 2023. január 15. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását sikeresen elvégeztük, a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/oldal elérhető és hibamentesen működik.

A verzióváltás során a DKR-ben eszközölt legfontosabb változtatások a következők:

  • Alvállalkozói bejelentés bővítése, amelynek eredményeként a DKR alkalmas a hatályos közbeszerzési törvény (a továbbiakban: Kbt.) 138. § (3) bekezdése szerinti adatszolgáltatási kötelezettség teljesítésére is. Az adatszolgáltatás teljesítése a nyertes ajánlattevő feladata, azonban az Érintett Szervezet a DKR-ben rögzített adatok alapján köteles eleget tenni a Kbt. 43. § (2) bekezdés e) pontjában foglalt adatszolgáltatási kötelezettségnek az EKR-ben.

  • Versenyújranyitás résznél az ajánlatok értékeléséhez tartozó „tooltip” megjelentetése, az "Eredményhirdetés" státuszban lévő, versenyújranyitás részben lévő ajánlatok elbírálásához tartozó mezőkhöz magyarázó leírás hozzáfűzése.

A változással érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhetők el.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2023. január 2.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a Portálon keresztül beszámol.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

I.    az „Aktuális informatikai környezet beszámoló – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2023. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá

II.    az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2023. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. 

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie.

A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.

Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás eljárásrend átmeneti megváltozásáról

content

2022. október 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy figyelemmel a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában foglaltakra, a Kormány 2022. szeptember 21-én általános beszerzési stopot hirdetett.

A Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. által adott iránymutatás szerint a Kormányhatározatban foglaltak a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) alanyi köréből az alábbi szervezetekre vonatkozik.

A DKÜ rendelet 1. § (2) bekezdés a)-b) és d) pontja szerinti szervezetek közül

a)    a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerv,

b)    az a) pontban szabályozott költségvetési szerv irányítása vagy felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerv vagy intézmény,

d)    a Magyar Nemzeti Bank, valamint a Magyar Nemzeti Banknak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 8:2. §-a szerinti többségi befolyása alatt álló gazdasági társaság kivételével azon gazdasági társaság, amelyben az állam a Ptk. 8:2. §-a szerinti többségi befolyást gyakorol.

Az ezen szervezetektől a DKÜ részéről korábban kialakított, és jelenleg is működtetett digitális igénybejelentő és jóváhagyó rendszerbe (DKÜ rendelet szerinti Digitális Kormányzati Ügynökség Központosított Közbeszerzési Portál, röviden: DKÜ Portál) a DKÜ rendeletnek megfelelően beküldött igények kapcsán a DKÜ – átmenetileg – az alábbiak szerint jár el.

Ha a DKÜ Portálra beküldött igényhez az érintett szervezet a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozata 3. §-a szerinti egyedi mentesítést igazoló dokumentumot nem csatolta, a DKÜ a beszerzési igényt, a DKÜ rendelet 8. § (1) bekezdés a) pontjára hivatkozással visszaküldi, egyúttal a 8. § (2) bekezdése alapján kéri, hogy hiánypótlás keretében 10 munkanapon belül a Kormányhatározat végrehajtásával is érintett szervezet szíveskedjen csatolni az egyedi mentesítést igazoló dokumentumot.

A beszerzési igények kapcsán felhívjuk a figyelmet, hogy a Kormányhatározat nem tesz kivételt, így, ha a beszerzési igény a DKÜ rendelet 7. § d) pontja szerinti üzemszerű működés biztosításához szükséges informatikai beszerzésre vonatkozó igény, a fentieket szintén alkalmazni szükséges.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, a Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levél szerint az egyedi mentesítés megkérésre nem a DKÜ Portál szolgál, hanem egy erre a célra a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott és fenntartott külön felület, amely itt érhető el: https://ip.dmu.gov.hu/

A Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában szerinti egyedi mentesítés megkérésével kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek az info@dmu.gov.hu e-mail címre megküldeni.

Tájékoztatjuk, hogy a hiánypótlás határidejének lejártáig a DKÜ rendelet szerinti határidők felfüggesztésre kerülnek. Amennyiben az érintett szervezet nem vagy nem határidőben teljesíti a hiánypótlást, tájékoztatjuk, hogy az igényt „nem megfelelő” minősítéssel elutasítjuk.

A hiánypótlást követően az igénnyel kapcsolatos eljárásrend tekintetében továbbra is a DKÜ rendeletben foglaltak az irányadóak, az egyedi mentesítést igazoló dokumentum a DKÜ rendeletben foglaltak betartása alól nem mentesít, az érintett szervezetek körében az egyedi mentesítés kizárólag csak a beszerzési igények előszűrésére szolgál és nem jelenti a beszerzési igény DKÜ rendelet szerinti jóváhagyását, azt nem váltja ki.

A beszerzési igénnyel összefüggő DKÜ rendelet szerinti eljárásrenddel kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek továbbra is az info@dkuzrt.hu e-mail címre megküldeni.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levélben foglaltaknak megfelelően a DKÜ dolgozik azon, hogy a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott Mentességi Igénykezelő Portál a DKÜ Portálról egy egyszerű átirányítással is elérhető legyen és az igényelbírálás újra egycsatornás legyen.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2023. január 09.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 13. (péntek) 14:00 óra és 2023.január 15. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változással érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhetőek el.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítés és karbantartás elhalasztásáról

content

2022. december 14.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) 2022. december 16. és 2022. december 19. között tervezett frissítését és karbantartását az elrendelt kormányzati igazgatási szünetre való tekintettel elhalasztjuk, így a DKR ebben az időszakban is elérhető lesz a felhasználók számára.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

content

2022. október 18.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2022. október 14.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az árfolyamkövetéssel érintett keretmegállapodások tekintetében az aktuális havi árfolyamkövetések automatizált folyamatai nem mentek végbe.

Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2022. október 11.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. október 14. (péntek) 22:00 óra és 2022. október 15. (szombat) 02:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2022. szeptember 28.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. szeptember 30. (péntek) 16:00 óra és 2022. október 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2023. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2022. augusztus 3.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére. 

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2023. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2022. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét. 

A tervbenyújtás menete a következő: a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában a tervsorokat ki kell tölteni, majd a kitöltést követően a „Beszerzési és fejlesztési terv felvitele” gombra kattintva rögzíteni szükséges, majd ellenőrzésre benyújtani.

Tájékoztatjuk, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület fejlesztésre és egyúttal egyszerűsítésre került. 

  • Az egyik fejlesztés eredményeképpen a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában megtalálja a 2023. évi javasolt tervét, amelyet a szervezet által a DKÜ Portálra benyújtott igényei alapján generáltunk az Ön munkájának megkönnyítése érdekében. A javasolt terv megnyitást követően szerkeszthető, módosítható. 

  • Az előző évhez hasonlóan a „Terv másolása” gombra kattintva lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására, amelyek a jóváhagyott tervben szereplő tervsorok mellett a 2022. évben terven kívül benyújtott igényeket is tartalmazzák.

  • Frissítésre került a nullás terv benyújtási folyamata is. A nullás terv benyújtása előtt a DKÜ Portál felugró ablakban tájékoztatja a szervezetet a 2022. évben benyújtott terven kívüli igényeiről (kiemelve az ezekben megjelölt beszerzés tárgyát és becsült értékét) és külön rákérdez arra, hogy biztos nullás tervet kíván-e benyújtani a szervezeti kapcsolattartó. A nullás terv benyújtása során a DKÜ Zrt. megvizsgálja a benyújtás jogosságát és indoklással ellátva elutasítja vagy jóváhagyja azt. 

  • 2023. évre vonatkozóan is aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Társaságunk 2022. augusztus 11. és 18. napján rendezvényt tart, melynek keretén belül a beszerzési és fejlesztési tervbenyújtási feladatok legfontosabb tudnivalóit ismertetik a Portál vezető ügyintézői. Az online eseményen a jó gyakorlatok ismertetése mellett a résztvevők által feltett gyakorlati kérdések is megválaszolásra kerülnek. A rendezvényre szervezetenként több kapcsolattartó regisztrációját is biztosítjuk. A regisztráció és a rendezvény részleteiről külön rendszerüzenetben tájékoztatjuk majd a szervezeti kapcsolattartókat. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. július 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás részleges üzemzavarról

content

2022. április 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy 2022. április 14. napján 9 óra 50 perctől 10 óra 56 percig  a DKR működésében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 22. § (2) bekezdése szerinti részleges üzemzavar következett be, melynek következtében a DKR korlátozottan üzemelt. 

A DKR működésének helyreállítása megtörtént, ennek megfelelően jelen hír a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése szerinti tájékoztatásnak minősül. A részleges üzemzavar időtartamával érintett, folyamatban levő verseny újranyitások tekintetében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (3) és (4) bekezdéseiben, valamint a 17. § (1) bekezdésében foglaltak megfelelően alkalmazandók.

Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. március 7.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. március 11. (péntek) 12:00 óra és 2022. március 14. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A verzióváltás során a DKR-ben a legfontosabb változtatások a következők:

  • alvállalkozói nyilvántartás létrehozása,

  • szállítói ajánlatadás módosítása.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Az alábbi szövegmezőben tudja jelezni a DKR működésével kapcsolatos technikai problémákat, kérdéseket.





Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

6/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. szeptember 22.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra (rövid név: FMNY22_FTÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYFT22).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;

  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. szeptember 9.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 2/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások (ISUP21).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. szeptember 6. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő IBM licencek terméktámogatása (ISUP22)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. szeptember 8.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év április hónap 26. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 22 620 000 000,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

1/2022., illetve 4/2022. számú felhívások szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. augusztus 16.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 1/2022., illetve a 4/2022. számú felhívásokban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodások tekintetében:

  • Központosított közbeszerzési keretmegállapodás kötése a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó szervezeteknél meglévő egyes nyílt technológiákra épülő szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint terméktámogatási szolgáltatások biztosítása tárgyában az

    1. részben: Red Hat Linux és egyéb licencek valamint terméktámogatási szolgáltatások (DKM01OSWL22), a

    2. részben: SUSE Linux licencek és terméktámogatási szolgáltatások (DKM02OSWL22).

    Az 1/2022. számú felhívásban a 2. rész az alábbi néven szerepelt: „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SUSE licencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint konzultációs és terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: SUSE22)”.

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. augusztus 16. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Nyílt technológiákra épülő licencek (OSWL22)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. augusztus 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01VLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év október hónap 13. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 7 378 543 266,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2022. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. július 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 5/2022. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodások tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 1.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYE22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYE22). 

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 2.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYM22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYM22).

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 3. Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_TÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYT22).

Az érintett keretmegállapodások megkötésére irányuló közbeszerzési eljárásokat megindító felhívások 2022. július 14. napján feladásra kerültek az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményekben az eljárások megnevezése: 

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 1.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ);

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 2.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN);

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 3. Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_TÜSZ).

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. július 5.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01SAS21 azonosítójú keretmegállapodás V.14. pontjában foglaltak alapján, a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2026. június 2. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás V.6. pontjában foglaltak alapján a keretmennyiség 30 %-kal megemelésre kerül, amelyet követően a keretmegállapodás szerinti keretösszeg 1 407 900 000,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Homogén” kliens oldali IT eszközök beszerzése (rövid név: SZGRH22) tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2022. június 23.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Homogén” kliens oldali IT eszközök beszerzése (rövid név: SZGRH22)

tárgyban 2022. június 21. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01SZGRH22 

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01SZGRH22 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. június 20.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 1.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYE22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYE22). 

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 2.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYM22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYM22).

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 3. Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_TÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYT22).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy amennyiben a 4/2021. számú felhívásra az önként csatlakozás korábban megtörtént, abban az esetben is szükséges a jelen felhívás aktuális részéhez való csatlakozás.

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról

content

2022. június 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodások 2022. június 15. napján a következők szerint módosultak:

  • a DKM01MSEK21 azonosítójú, valamint a DKM01MSEV21 azonosítójú keretmegállapodások esetében a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontja alapján, – az orosz-ukrán háborús konfliktus okozta jelentős mértékű kedvezőtlen gazdasági hatásokra tekintettel – a kéthavonta esedékes katalógusfrissítések köztes hónapjaiban az EUR-ban meghatározott referencia árlista utánkövetése az utolsó katalógusfrissítés hónapjára vonatkozóan az MNB által hivatalosan közzétett havi átlag árfolyammal számolva történik. 

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítások megtalálhatóak a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.