Nyitólap
Tájékoztatás működési hiba elhárításáról
- content
2023. május 11.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése tekintetében a termékkereső funkcióját érintő hiba elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen működik.
Köszönjük megértésüket és türelmüket!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás működési hibáról
- content
2023. május 11.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) jelenleg működési hiba tapasztalható.
A működési hiba a DKR termékkereső funkcióját érinti, így a DKR-ben közvetlen megrendelés indítására jelenleg nincs lehetőség. A hiba a versenyújranyitásokat nem érinti.
A hiba elhárítása folyamatban van.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő sikeres verzióváltásról
- content
2023. április 5.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. március 31. (péntek) 15:00 óra és 2023. április 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) frissítését és karbantartását sikeresen elvégeztük, a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal elérhető és hibamentesen működik.
A verzióváltás során a DKR-ben eszközölt legfontosabb változtatások a következők:
-
versenyújranyitás szerződéskötési szakaszában lehetőség van annak megjelölésére, hogy az egyedi szerződés hatályba lépése a Kbt. 135. § (12) bekezdése alapján feltételhez kötött;
-
a felhasználói élmény javítása érdekében pontosításra és egységesítésre kerültek a DKR-ben használt egyes elnevezések és kifejezések;
-
visszaigazolt megrendelések esetében új státusz került bevezetésre (sztornózás kezdeményezve).
A változással érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról
- content
2023. március 28.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. március 31. (péntek) 15:00 óra és 2023. április 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett napokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.
A változással érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról
- content
2023. január 23.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 27. (péntek) 17:00 óra és 2023. január 29. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő sikeres verzióváltásról
- content
2023. január 16.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 13. (péntek) 14:00 óra és 2023. január 15. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását sikeresen elvégeztük, a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal elérhető és hibamentesen működik.
A verzióváltás során a DKR-ben eszközölt legfontosabb változtatások a következők:
-
Alvállalkozói bejelentés bővítése, amelynek eredményeként a DKR alkalmas a hatályos közbeszerzési törvény (a továbbiakban: Kbt.) 138. § (3) bekezdése szerinti adatszolgáltatási kötelezettség teljesítésére is. Az adatszolgáltatás teljesítése a nyertes ajánlattevő feladata, azonban az Érintett Szervezet a DKR-ben rögzített adatok alapján köteles eleget tenni a Kbt. 43. § (2) bekezdés e) pontjában foglalt adatszolgáltatási kötelezettségnek az EKR-ben.
-
Versenyújranyitás résznél az ajánlatok értékeléséhez tartozó „tooltip” megjelentetése, az "Eredményhirdetés" státuszban lévő, versenyújranyitás részben lévő ajánlatok elbírálásához tartozó mezőkhöz magyarázó leírás hozzáfűzése.
A változással érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhetők el.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról
- content
2023. január 09.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 13. (péntek) 14:00 óra és 2023.január 15. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.
A változással érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhetőek el.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítés és karbantartás elhalasztásáról
- content
2022. december 14.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) 2022. december 16. és 2022. december 19. között tervezett frissítését és karbantartását az elrendelt kormányzati igazgatási szünetre való tekintettel elhalasztjuk, így a DKR ebben az időszakban is elérhető lesz a felhasználók számára.
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról
- content
2022. október 18.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.
Köszönjük megértésüket és türelmüket!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás üzemzavarról
- content
2022. október 14.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az árfolyamkövetéssel érintett keretmegállapodások tekintetében az aktuális havi árfolyamkövetések automatizált folyamatai nem mentek végbe.
Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás eljárásrend átmeneti megváltozásáról
- content
2022. október 12.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy figyelemmel a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában foglaltakra, a Kormány 2022. szeptember 21-én általános beszerzési stopot hirdetett.
A Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. által adott iránymutatás szerint a Kormányhatározatban foglaltak a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) alanyi köréből az alábbi szervezetekre vonatkozik.
A DKÜ rendelet 1. § (2) bekezdés a)-b) és d) pontja szerinti szervezetek közül
a) a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerv,
b) az a) pontban szabályozott költségvetési szerv irányítása vagy felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerv vagy intézmény,
d) a Magyar Nemzeti Bank, valamint a Magyar Nemzeti Banknak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 8:2. §-a szerinti többségi befolyása alatt álló gazdasági társaság kivételével azon gazdasági társaság, amelyben az állam a Ptk. 8:2. §-a szerinti többségi befolyást gyakorol.
Az ezen szervezetektől a DKÜ részéről korábban kialakított, és jelenleg is működtetett digitális igénybejelentő és jóváhagyó rendszerbe (DKÜ rendelet szerinti Digitális Kormányzati Ügynökség Központosított Közbeszerzési Portál, röviden: DKÜ Portál) a DKÜ rendeletnek megfelelően beküldött igények kapcsán a DKÜ – átmenetileg – az alábbiak szerint jár el.
Ha a DKÜ Portálra beküldött igényhez az érintett szervezet a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozata 3. §-a szerinti egyedi mentesítést igazoló dokumentumot nem csatolta, a DKÜ a beszerzési igényt, a DKÜ rendelet 8. § (1) bekezdés a) pontjára hivatkozással visszaküldi, egyúttal a 8. § (2) bekezdése alapján kéri, hogy hiánypótlás keretében 10 munkanapon belül a Kormányhatározat végrehajtásával is érintett szervezet szíveskedjen csatolni az egyedi mentesítést igazoló dokumentumot.
A beszerzési igények kapcsán felhívjuk a figyelmet, hogy a Kormányhatározat nem tesz kivételt, így, ha a beszerzési igény a DKÜ rendelet 7. § d) pontja szerinti üzemszerű működés biztosításához szükséges informatikai beszerzésre vonatkozó igény, a fentieket szintén alkalmazni szükséges.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, a Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levél szerint az egyedi mentesítés megkérésre nem a DKÜ Portál szolgál, hanem egy erre a célra a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott és fenntartott külön felület, amely itt érhető el: https://ip.dmu.gov.hu/
A Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában szerinti egyedi mentesítés megkérésével kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek az info@dmu.gov.hu e-mail címre megküldeni.
Tájékoztatjuk, hogy a hiánypótlás határidejének lejártáig a DKÜ rendelet szerinti határidők felfüggesztésre kerülnek. Amennyiben az érintett szervezet nem vagy nem határidőben teljesíti a hiánypótlást, tájékoztatjuk, hogy az igényt „nem megfelelő” minősítéssel elutasítjuk.
A hiánypótlást követően az igénnyel kapcsolatos eljárásrend tekintetében továbbra is a DKÜ rendeletben foglaltak az irányadóak, az egyedi mentesítést igazoló dokumentum a DKÜ rendeletben foglaltak betartása alól nem mentesít, az érintett szervezetek körében az egyedi mentesítés kizárólag csak a beszerzési igények előszűrésére szolgál és nem jelenti a beszerzési igény DKÜ rendelet szerinti jóváhagyását, azt nem váltja ki.
A beszerzési igénnyel összefüggő DKÜ rendelet szerinti eljárásrenddel kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek továbbra is az info@dkuzrt.hu e-mail címre megküldeni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levélben foglaltaknak megfelelően a DKÜ dolgozik azon, hogy a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott Mentességi Igénykezelő Portál a DKÜ Portálról egy egyszerű átirányítással is elérhető legyen és az igényelbírálás újra egycsatornás legyen.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról
- content
2022. október 11.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. október 14. (péntek) 22:00 óra és 2022. október 15. (szombat) 02:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról
- content
2022. szeptember 28.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. szeptember 30. (péntek) 16:00 óra és 2022. október 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
- content
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.
A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:
- content
A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.
Esetleges, DKR működésével kapcsolatos, technikai problémákat, kérdéseket az info @ dkuzrt . hu elérhetőségre tudja küldeni.
Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról
- content
2022. november 22.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás 2022. november 21. napján a következők szerint módosult:
- a DKM01MSZOLG20 azonosítójú keretmegállapodás V.6. pont első mondata helyébe az alábbi rendelkezés lép:
„Felek jelen keretmegállapodást nettó 9 506 290 029,- Ft, azaz nettó kilencmilliárd-ötszázhatmillió-kettőszázkilencvenezer-huszonkilenc forint keretösszeg erejéig kötik.”
A keretmegállapodás módosítás 2022. november 21. napján hatályba lépett.
A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítás megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a „Megjelenítő eszközök beszerzése (MESZ22)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról
- content
2022. november 17.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére
„Megjelenítő eszközök beszerzése (MESZ22)”
tárgyban 2022. november 9. napján keretmegállapodást kötött.
A keretmegállapodás azonosítója: DKM01MESZ22
A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01MESZ22 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
6/2022. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása
- content
2022. november 14.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 6/2022. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:
-
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra (rövid név: FMNY22_FTÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYFT22).
Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. november 11. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „FMNY22_FTÜSZ”.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
8/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra
- content
2022. november 10.
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:
-
DBR keretében alapszintű POCT orvostechnikai eszközök és kapcsolódó szolgáltatások beszerzése (Az ajánlattételi szakasz az alapellátáshoz kapcsolódóan vitális jeleket vizsgáló eszközök központosított keretmegállapodás keretében történő beszerzésére irányul. Az eljárás rövid neve: POCT21_DBR-1).
1. részben: Holter eszközök (monitorok és kiértékelő szoftverek), pulzoximéterek, automata vérnyomásmérők, EKG készülékek és defibrillátorok beszerzése (rövid név: DKM01POCT21_DBR-1);
2. részben: Holter APNE ABPM monitor és kiértékelő szoftver (rövid név: DKM02POCT21_DBR-1).
Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:
-
A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).
-
A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.
-
A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.
A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.
Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.
A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.
Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.
Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:
-
regisztráció a Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/);
-
a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
-
beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.
Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.
Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
7/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra
- content
2022. november 10.
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:
-
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljeskörű üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek szállítása (rövid név: FMNYM23).
Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:
-
A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).
-
A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.
-
A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.
A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.
Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.
A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.
Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.
Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:
-
regisztráció a Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/);
-
a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
-
beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.
Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.
Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
6/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra
- content
2022. szeptember 22.
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:
-
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra (rövid név: FMNY22_FTÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYFT22).
Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:
-
A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).
-
A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.
-
A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.
A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.
Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.
A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.
Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.
Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:
-
regisztráció a Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/);
-
a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
-
beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.
Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.
Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
2/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása
- content
2022. szeptember 9.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 2/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:
-
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások (ISUP21).
Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. szeptember 6. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő IBM licencek terméktámogatása (ISUP22)”.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról
- content
2022. szeptember 8.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:
-
a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év április hónap 26. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 22 620 000 000,- Ft-ra emelkedik.
A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
1/2022., illetve 4/2022. számú felhívások szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása
- content
2022. augusztus 16.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 1/2022., illetve a 4/2022. számú felhívásokban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodások tekintetében:
-
Központosított közbeszerzési keretmegállapodás kötése a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó szervezeteknél meglévő egyes nyílt technológiákra épülő szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint terméktámogatási szolgáltatások biztosítása tárgyában az
1. részben: Red Hat Linux és egyéb licencek valamint terméktámogatási szolgáltatások (DKM01OSWL22), a
2. részben: SUSE Linux licencek és terméktámogatási szolgáltatások (DKM02OSWL22).
Az 1/2022. számú felhívásban a 2. rész az alábbi néven szerepelt: „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SUSE licencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint konzultációs és terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: SUSE22)”.
Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. augusztus 16. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Nyílt technológiákra épülő licencek (OSWL22)”.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról
- content
2022. augusztus 1.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:
-
a DKM01VLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év október hónap 13. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 7 378 543 266,- Ft-ra emelkedik.
A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-