Kiemelt hírek

KÖZELGŐ HATÁRIDŐ! 2023. október 01. napjától feltölthetők a 2024. évi informatikai beszerzési és fejlesztési tervek

content

2023. szeptember 29.

A kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 2023. szeptember 1. napján hatályba lépett módosítása szerint az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervek (a továbbiakban: Tervek) ellenőrzését a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. (DMÜ) és Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (DKÜ) egymással együttműködve végzik.

Fontos változás, hogy a Tervek benyújtási határideje 2023. október 31. napjára módosult.

A 2024. évre vonatkozó Terveket 2023. október 01. napjától lehet benyújtani a korábbi években megszokott felületen.

A Tervek felöltéséhez kapcsolódó részletes információk az alábbi linkeken érhetők el:
-    Tervezési kisokos 
-    Felhasználói útmutató a Tervek feltöltéséhez 

A Felhasználói útmutató tartalmazza a 2024-es terv adatlapon szereplő új mezőket is.

A kormányrendelet alapján a tervvizsgálatot végző szervezetek észrevételeivel és a hiánypótlással kapcsolatos kommunikációt a DMÜ végzi.

Kérdés esetén a tervellenorzes@dmu.gov.hu e-mail címen kérhetnek tájékoztatást.

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Digitális Magyarország Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás 2023. szeptember 29. (péntek) 19:00 és 2023. október 3. (kedd) 12:00 óra közötti bankszünnap miatt utalási nehézségről

content

2023. szeptember 28.

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. szeptember 29. (péntek) 19:00 és 2023. október 3. (kedd) 12:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. részére nem lehet banki utalást indítani, mert a számlavezető bank nem egybefüggően, részleges és teljes bankszünnapokat tart. 

Erre tekintettel kérjük, hogy a leállás (2023. szeptember 29. 19:00 óra) előtt vagy a leállás (2023. október 3. 12:00 óra) után indítsák az utalásaikat. Kérjük, hogy a leállás alatti esetleges, sikertelen utalást a leállás után indítsák újra, mivel a leállás időszaka alatt kezdeményezett megbízások a számlavezető bank tájékoztatása alapján nem kerülnek feldolgozásra.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modult érintő frissítésről és karbantartásról

content

2023. szeptember 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. szeptember 29. (péntek) 18:00 óra és 2023. szeptember 30. (szombat) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modul (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) karbantartását végezzük, melynek következtében az oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2023. január 09.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 13. (péntek) 14:00 óra és 2023.január 15. (vasárnap) 23:59 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változással érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhetőek el.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítés és karbantartás elhalasztásáról

content

2022. december 14.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) 2022. december 16. és 2022. december 19. között tervezett frissítését és karbantartását az elrendelt kormányzati igazgatási szünetre való tekintettel elhalasztjuk, így a DKR ebben az időszakban is elérhető lesz a felhasználók számára.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

content

2022. október 18.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2022. október 14.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az árfolyamkövetéssel érintett keretmegállapodások tekintetében az aktuális havi árfolyamkövetések automatizált folyamatai nem mentek végbe.

Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás eljárásrend átmeneti megváltozásáról

content

2022. október 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy figyelemmel a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában foglaltakra, a Kormány 2022. szeptember 21-én általános beszerzési stopot hirdetett.

A Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. által adott iránymutatás szerint a Kormányhatározatban foglaltak a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) alanyi köréből az alábbi szervezetekre vonatkozik.

A DKÜ rendelet 1. § (2) bekezdés a)-b) és d) pontja szerinti szervezetek közül

a)    a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerv,

b)    az a) pontban szabályozott költségvetési szerv irányítása vagy felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerv vagy intézmény,

d)    a Magyar Nemzeti Bank, valamint a Magyar Nemzeti Banknak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 8:2. §-a szerinti többségi befolyása alatt álló gazdasági társaság kivételével azon gazdasági társaság, amelyben az állam a Ptk. 8:2. §-a szerinti többségi befolyást gyakorol.

Az ezen szervezetektől a DKÜ részéről korábban kialakított, és jelenleg is működtetett digitális igénybejelentő és jóváhagyó rendszerbe (DKÜ rendelet szerinti Digitális Kormányzati Ügynökség Központosított Közbeszerzési Portál, röviden: DKÜ Portál) a DKÜ rendeletnek megfelelően beküldött igények kapcsán a DKÜ – átmenetileg – az alábbiak szerint jár el.

Ha a DKÜ Portálra beküldött igényhez az érintett szervezet a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozata 3. §-a szerinti egyedi mentesítést igazoló dokumentumot nem csatolta, a DKÜ a beszerzési igényt, a DKÜ rendelet 8. § (1) bekezdés a) pontjára hivatkozással visszaküldi, egyúttal a 8. § (2) bekezdése alapján kéri, hogy hiánypótlás keretében 10 munkanapon belül a Kormányhatározat végrehajtásával is érintett szervezet szíveskedjen csatolni az egyedi mentesítést igazoló dokumentumot.

A beszerzési igények kapcsán felhívjuk a figyelmet, hogy a Kormányhatározat nem tesz kivételt, így, ha a beszerzési igény a DKÜ rendelet 7. § d) pontja szerinti üzemszerű működés biztosításához szükséges informatikai beszerzésre vonatkozó igény, a fentieket szintén alkalmazni szükséges.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, a Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levél szerint az egyedi mentesítés megkérésre nem a DKÜ Portál szolgál, hanem egy erre a célra a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott és fenntartott külön felület, amely itt érhető el: https://ip.dmu.gov.hu/

A Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában szerinti egyedi mentesítés megkérésével kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek az info@dmu.gov.hu e-mail címre megküldeni.

Tájékoztatjuk, hogy a hiánypótlás határidejének lejártáig a DKÜ rendelet szerinti határidők felfüggesztésre kerülnek. Amennyiben az érintett szervezet nem vagy nem határidőben teljesíti a hiánypótlást, tájékoztatjuk, hogy az igényt „nem megfelelő” minősítéssel elutasítjuk.

A hiánypótlást követően az igénnyel kapcsolatos eljárásrend tekintetében továbbra is a DKÜ rendeletben foglaltak az irányadóak, az egyedi mentesítést igazoló dokumentum a DKÜ rendeletben foglaltak betartása alól nem mentesít, az érintett szervezetek körében az egyedi mentesítés kizárólag csak a beszerzési igények előszűrésére szolgál és nem jelenti a beszerzési igény DKÜ rendelet szerinti jóváhagyását, azt nem váltja ki.

A beszerzési igénnyel összefüggő DKÜ rendelet szerinti eljárásrenddel kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek továbbra is az info@dkuzrt.hu e-mail címre megküldeni.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levélben foglaltaknak megfelelően a DKÜ dolgozik azon, hogy a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott Mentességi Igénykezelő Portál a DKÜ Portálról egy egyszerű átirányítással is elérhető legyen és az igényelbírálás újra egycsatornás legyen.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2022. október 11.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. október 14. (péntek) 22:00 óra és 2022. október 15. (szombat) 02:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2022. szeptember 28.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. szeptember 30. (péntek) 16:00 óra és 2022. október 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2023. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2022. augusztus 3.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére. 

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2023. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2022. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét. 

A tervbenyújtás menete a következő: a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában a tervsorokat ki kell tölteni, majd a kitöltést követően a „Beszerzési és fejlesztési terv felvitele” gombra kattintva rögzíteni szükséges, majd ellenőrzésre benyújtani.

Tájékoztatjuk, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület fejlesztésre és egyúttal egyszerűsítésre került. 

  • Az egyik fejlesztés eredményeképpen a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában megtalálja a 2023. évi javasolt tervét, amelyet a szervezet által a DKÜ Portálra benyújtott igényei alapján generáltunk az Ön munkájának megkönnyítése érdekében. A javasolt terv megnyitást követően szerkeszthető, módosítható. 

  • Az előző évhez hasonlóan a „Terv másolása” gombra kattintva lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására, amelyek a jóváhagyott tervben szereplő tervsorok mellett a 2022. évben terven kívül benyújtott igényeket is tartalmazzák.

  • Frissítésre került a nullás terv benyújtási folyamata is. A nullás terv benyújtása előtt a DKÜ Portál felugró ablakban tájékoztatja a szervezetet a 2022. évben benyújtott terven kívüli igényeiről (kiemelve az ezekben megjelölt beszerzés tárgyát és becsült értékét) és külön rákérdez arra, hogy biztos nullás tervet kíván-e benyújtani a szervezeti kapcsolattartó. A nullás terv benyújtása során a DKÜ Zrt. megvizsgálja a benyújtás jogosságát és indoklással ellátva elutasítja vagy jóváhagyja azt. 

  • 2023. évre vonatkozóan is aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Társaságunk 2022. augusztus 11. és 18. napján rendezvényt tart, melynek keretén belül a beszerzési és fejlesztési tervbenyújtási feladatok legfontosabb tudnivalóit ismertetik a Portál vezető ügyintézői. Az online eseményen a jó gyakorlatok ismertetése mellett a résztvevők által feltett gyakorlati kérdések is megválaszolásra kerülnek. A rendezvényre szervezetenként több kapcsolattartó regisztrációját is biztosítjuk. A regisztráció és a rendezvény részleteiről külön rendszerüzenetben tájékoztatjuk majd a szervezeti kapcsolattartókat. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. július 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás részleges üzemzavarról

content

2022. április 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy 2022. április 14. napján 9 óra 50 perctől 10 óra 56 percig  a DKR működésében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 22. § (2) bekezdése szerinti részleges üzemzavar következett be, melynek következtében a DKR korlátozottan üzemelt. 

A DKR működésének helyreállítása megtörtént, ennek megfelelően jelen hír a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése szerinti tájékoztatásnak minősül. A részleges üzemzavar időtartamával érintett, folyamatban levő verseny újranyitások tekintetében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (3) és (4) bekezdéseiben, valamint a 17. § (1) bekezdésében foglaltak megfelelően alkalmazandók.

Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

content

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Esetleges, DKR működésével kapcsolatos, technikai problémákat, kérdéseket az info @ dkuzrt . hu elérhetőségre tudja küldeni.

Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

Tájékoztatás lefolytatott információkérésről büntetőjogi intézkedés vonatkozásában (FLAXCOM HOLDING Zrt.)

content

2023. szeptember 25.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt., vagy Beszerző) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a FLAXCOM HOLDING Elektronikai és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság (cégjegyzékszám: 01-10-045798; adószám: 13985677-2-42; székhely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 53.) esetében a Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálattól ingyenesen, elektronikusan elérhető cégjegyzékadatokból értesült arról, hogy a gazdasági szereplő vonatkozásában zár alá vételi intézkedés került elrendelésre a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-alföldi Bűnügyi Igazgatósága részéről 2023. március 7. napi dátummal.

Erre tekintettel a Beszerző, az alábbi táblázatban felsorolt azonosítójú hatályos keretmegállapodások esetén az érintett közös ajánlattevőket képviselő konzorciumvezetők felé tájékoztatáskéréssel fordult, melyben felkérte a konzorciumvezetőket, hogy nyilatkozzanak arra vonatkozóan, hogy az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárásban előírt kizáró okok továbbra sem állnak fenn, továbbá, hogy a megjelölt keretmegállapodások teljesítésére továbbra is alkalmas a közös ajánlattevők részeként a FLAXCOM HOLDING Zrt.

Az adott szállító keretmegállapodáson belüli azonosítója Keretmegállapodás tárgya
DKM0105SZGRÁ22 „Általános” kliens oldali IT eszközök beszerzése
DKM0105SZGRH22 „Homogén” kliens oldali IT eszközök beszerzése

A felkért konzorciumvezetők mindegyike eleget tett a tájékoztatási kötelezettségének, csatolta a kért alátámasztó dokumentumokat, továbbá nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a FLAXCOM HOLDING Zrt. vonatkozásában továbbra sem áll fenn a Kbt. 62. § és a Kbt. 63. § rendelkezéseiben rögzített kizáró okok egyike sem, különösen ideértve a Kbt. 62. § (1) bekezdés a), c)-e) pontjaiban rögzített kizáró okokat.

Jelen egységes tájékoztató, valamint a Beszerző által küldött „Tájékoztatáskérés büntetőjogi intézkedés vonatkozásában” tárgyú felkérések feltöltésre kerültek a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljába (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján belül a „DKÜ útmutatók / tájékoztatók” almappába, az érintett konzorciumvezetők által megküldött dokumentumok pedig az „Egyéb szállítói nyilatkozatok” mappán belül az adott szállítóhoz tartozó szerződésszámon (ld. a fenti táblázat első oszlopát) elnevezett almappába.

A keretmegállapodáshoz tartozó almappák az adatlap „Dokumentumok” rovatának bal oldalán, a keretmegállapodás fő mappa melletti háromszögre kattintva, a legördülő listából érhetők el.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás lefolytatott információkérésről büntetőjogi intézkedés vonatkozásában (Nádor Rendszerház Kft.)

content

2023. szeptember 21.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt., vagy Beszerző) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság (cégjegyzékszám: 01-09-074755; adószám: 10507326-2-42; székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.) esetében a Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálattól ingyenesen, elektronikusan elérhető cégjegyzékadatokból értesült arról, hogy a gazdasági szereplő vonatkozásában zár alá vételi intézkedés került elrendelésre a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-alföldi Bűnügyi Igazgatósága részéről 2023. március 16. napi dátummal.

Erre tekintettel a Beszerző, az alábbi táblázatban felsorolt azonosítójú hatályos keretmegállapodások esetén az érintett közös ajánlattevőket képviselő konzorciumvezetők felé tájékoztatáskéréssel fordult, melyben felkérte a konzorciumvezetőket, hogy nyilatkozzanak arra vonatkozóan, hogy az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárásban előírt kizáró okok továbbra sem állnak fenn, továbbá, hogy a megjelölt keretmegállapodások teljesítésére továbbra is alkalmas a közös ajánlattevők részeként a Nádor Rendszerház Kft.

Az adott szállító keretmegállapodáson belüli azonosítója Keretmegállapodás tárgya
DKM0102MTEL21 Nyomógombos, Android, ill. víz, por és ütésálló készülékek beszerzése
DKM0205MTEL21 IOS-t gyárilag futtatni képes telefonok
DKM0102MESZ22 Megjelenítő eszközök beszerzése
DKM0106ITBT21 IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások
DKM0102SRVT21 Homogén szerverek és tárolók beszerzése
DKM0201SRVT21 Inhomogén szerverek és tárolók beszerzése
DKM0102SWFE21 Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások nyújtása
DKM0104HNET21 Homogén hálózati eszközök és kiegészítők beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése
DKM0102VLIC20 Meglévő VMware szoftverlicencek bővítése (VLIC20)
DKM0105ISUP22 Meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és egyes gyártói terméktámogatási szolgáltatások és kapcsolódó szoftverek
DKM0202HNET21 Inhomogén hálózati eszközök és kiegészítők beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése
DKM0103SZGRÁ22 „Általános” kliens oldali IT eszközök beszerzése
DKM0101SZGRH22 „Homogén” kliens oldali IT eszközök beszerzése
DKM0101FMNY22_FTÜSZ Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra

A felkért konzorciumvezetők mindegyike eleget tett a tájékoztatási kötelezettségének, csatolta a kért alátámasztó dokumentumokat, továbbá nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a Nádor Rendszerház Kft. vonatkozásában továbbra sem áll fenn a Kbt. 62. § és a Kbt. 63. § rendelkezéseiben rögzített kizáró okok egyike sem, különösen ideértve a Kbt. 62. § (1) bekezdés a), c)-e) pontjaiban rögzített kizáró okokat.

Jelen egységes tájékoztató, valamint a Beszerző által küldött „Tájékoztatáskérés büntetőjogi intézkedés vonatkozásában” tárgyú felkérések feltöltésre kerültek a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljába (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján belül a „DKÜ útmutatók / tájékoztatók” almappába, az érintett konzorciumvezetők által megküldött dokumentumok pedig az „Egyéb szállítói nyilatkozatok” mappán belül az adott szállítóhoz tartozó szerződésszámon (ld. a fenti táblázat első oszlopát) elnevezett almappába.

A keretmegállapodáshoz tartozó almappák az adatlap „Dokumentumok” rovatának bal oldalán, a keretmegállapodás fő mappa melletti háromszögre kattintva, a legördülő listából érhetők el.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

15/2023. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2023. szeptember 18.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • Mobiltelefonok beszerzése (rövid név: MTEL23) tárgyában az

    1. részben: Android, Kiemelt HW és SW biztonságú Android, Nyomógombos, Víz-, por- és ütésálló (VPÜ) mobiltelefonok (DKM01MTEL23), a

    2. részben: iOS-t gyárilag futtatni képes mobiltelefonok beszerzése (DKM02MTEL23).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ alkalmazás Portál moduljának (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

14/2023. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2023. szeptember 13.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • Meglévő SAP szoftverlicencek bővítése, kiegészítése, megújítása, valamint kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások biztosítása (rövid név: SLIC23_H).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ alkalmazás Portál moduljának (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2023. szeptember 11.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 5/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • Meglévő IBM szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint a szoftverlicencekhez kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások nyújtása (rövid név: ILIC23) tárgyában az 
    1. részben: On-premise licencek és kapcsolódó szolgáltatások (DKM01ILIC23), a
    2. részben: Szolgáltatásként nyújtott szoftverek (SaaS) és kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások (DKM02ILIC23). 

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. szeptember 11. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő IBM licencek bővítése (ILIC23)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

3/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2023. szeptember 11.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 3/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • Meglévő Micro Focus szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási szolgáltatások biztosítása 2. (rövid név: MLIC23).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. szeptember 8. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő Micro Focus licencek bővítése 2. (MLIC23)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

1/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2023. szeptember 11.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 1/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése (rövid név: MSZOLG23).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. szeptember 8. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2023. szeptember 6.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodást kötött Szállítók a Kbt. 141. § (2) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:

  • a DKM01VLIC20 azonosítójú keretmegállapodás a 3. számú módosítás (a továbbiakban: Módosítás) alapján – időtartamát tekintve – 4 hónappal meghosszabbításra került, azaz 2024. február 12. napjáig hatályos, valamint – keretösszegét tekintve – nettó 70.000.000,- Ft-tal megemelésre került, azaz keretösszege nettó 7.448.543.266,- Ft-ra módosult;

  • a Módosítás 2023. október 13. napján lép hatályba.

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2023. október 14. napjától maximum 12 (tizenkettő) hónap időtartamú közvetlen megrendelés kezdeményezhető, illetve egyedi szerződés köthető; továbbá az ugyanezen naptól visszaigazolt közvetlen megrendelések és megkötött egyedi szerződések tekintetében azok részben, vagy egészben európai uniós forrás terhére történő elszámolására nincs lehetőség.

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítása megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

13/2023. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2023. szeptember 5.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • Meglévő VMware szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó támogatási szolgáltatások (rövid név: VLIC23).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ alkalmazás Portál moduljának (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

12/2023. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2023. szeptember 4.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • Ügyfélhívó-ügyfélirányító, időpontfoglaló és beléptető rendszerek beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások biztosítása (rövid név: UHIF23).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ alkalmazás Portál moduljának (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.