Kiemelt hírek

II. Tájékoztató az egyes keretmegállapodások igénybevétele esetén fizetendő szoftverlicenc-gazdálkodási díjjal kapcsolatban

content

2021. szeptember 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 2021. január 1. napján hatályba lépett módosításával összefüggésben 2021. február 8. napján „Tájékoztatás a szoftverlicenc-gazdálkodási díjakkal kapcsolatban”, és 2021. június 10. napján „I. Tájékoztató az egyes keretmegállapodások igénybevétele esetén fizetendő szoftverlicenc-gazdálkodási díjjal kapcsolatban” címmel a DKÜ Zrt. honlapján, a „Hírek” menüpont alatt (https://dkuzrt.hu/hirek/ címen), valamint a DKR nyitólapján (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/nyitolap címen) információkat tett közzé. 

Tekintettel arra, hogy a DKÜ Zrt. a fenti tájékoztatások közzététele óta további szoftverlicenc-gazdálkodási díjfizetési kötelezettséggel érintett keretmegállapodásokat kötött, az I. sorszámú tájékoztató tartalmát az alábbiak szerint aktualizálja. 

(Az I. sorszámú tájékoztató szövegében végrehajtott változtatások vastagon szedett dőlt betűvel és aláhúzással vannak megjelenítve.)

1. Melyek jelenleg a szoftverlicenc-gazdálkodási díjfizetési kötelezettséggel érintett keretmegállapodások?

A Korm. rendelet 14/A. § (5) bekezdése alapján szoftverlicenc-gazdálkodási díjfizetési kötelezettség áll fenn az alábbi keretmegállapodásokból történő beszerzések esetén: 

  • EKM01MSLIC20 azonosítójú „Egyedi keretmegállapodás a KIFÜ részére Microsoft oktatási szoftverlicencek beszerzése céljából” tárgyú;

  • DKM01SAS20 azonosítójú „Meglévő SAS szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint terméktámogatási szolgáltatások biztosítása” tárgyú – a keretmegállapodás a DKR-ben lezárt státuszban;

  • DKM01OSUP20 azonosítójú „Meglévő Oracle szoftverlicencekhez kapcsolódó gyártói terméktámogatási szolgáltatások” tárgyú;

  • DKM01ISUP20 azonosítójú „Meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói terméktámogatási szolgáltatások” tárgyú;

  • DKM01OLIC20 azonosítójú „Meglévő Oracle szoftverlicencek bővítése” tárgyú;

  • DKM01MLIC20 azonosítójú „Meglévő Micro Focus szoftverlicencek bővítése” tárgyú;

  • DKM01SLIC20 azonosítójú „Meglévő SAP szoftverlicencek bővítése” tárgyú;

  • DKM01VLIC20 azonosítójú „Meglévő VMware szoftverlicencek bővítése” tárgyú;

  • DKM01ILIC20 azonosítójú „Meglévő IBM szoftverlicencek bővítése” tárgyú;

  • DKM01DMS21 azonosítójú „DMS ONE licencek és kapcsolódó szolgáltatások” tárgyú;

keretmegállapodás.

Az I. sorszámú tájékoztató közzétételét követően, jelen tájékoztató közzétételéig megkötött alábbi keretmegállapodások esetén történő beszerzések vonatkozásában áll fenn a szoftverlicenc-gazdálkodási díjfizetési kötelezettség:

•    EKM01MSLIC21 azonosítójú „Egyedi keretmegállapodás a Hungarnet részére Microsoft felsőoktatási szoftverlicencek beszerzés céljából” tárgyú; 
•    EKM02MSLIC21 azonosítójú „Egyedi keretmegállapodás a HungaroControl Zrt. részére Microsoft nagyvállalati szoftverlicencek beszerzés céljából” tárgyú;
•    EKM03MSLIC21 azonosítójú „Egyedi keretmegállapodás az MVMI Zrt. és a MAVIR ZRt. részére Microsoft nagyvállalati szoftverlicencek beszerzés céljából” tárgyú;
•    DKM01MSEK21 azonosítójú „Microsoft szoftvertermékek és megoldások megújítása, bővítése, kiegészítése – Kormányzati licencek” tárgyú;
•    DKM01GEOS21 azonosítójú „Térinformatikai szoftverek és kapcsolódó szolgáltatások” tárgyú;
•    DKM01MSEV21 azonosítójú „Microsoft szoftvertermékek és megoldások megújítása, bővítése, kiegészítése – Vállalati licencek” tárgyú;
•    DKM01SAS21 azonosítójú „Meglévő SAS licencek megújítása, támogatása” tárgyú
keretmegállapodás.

A szoftverlicenc-gazdálkodási díj a szoftverlicencek beszerzése mellett a licenckövetési és a licenctámogatási szolgáltatások beszerzése esetén is fizetendő.

2. Mely időponttól kezdődően áll fenn a szoftverlicenc-gazdálkodási díjfizetési kötelezettség?

A szoftverlicenc-gazdálkodási díjat az 1. pontban hivatkozott keretmegállapodásoknak vagy azok módosításának a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) történő közzétételét követően megindított beszerzések vonatkozásában szükséges megfizetni. 

A szoftverlicenc-gazdálkodási díj megfizetésével kapcsolatos előírásokat az adott - DKR-ben közzétett - keretmegállapodás tartalmazza mind az 1. pontban hivatkozott keretmegállapodások, mind a jelen tájékoztató közzétételét követő keretmegállapodások esetén. A DKR-ben közzétett keretmegállapodások alapján történő eseti beszerzés-lebonyolításnak és -teljesítésnek a keretmegállapodásban foglaltak szerint kell megtörténni.

3. Hogyan fizeti meg az érintett szervezet a szoftverlicenc-gazdálkodási díjat?

Az érintett szervezet a szállítón keresztül fizeti meg a szoftverlicenc-gazdálkodási díjat. A fizetendő díjat a szállító, az általa kiállított számlán külön tételként szerepelteti. 

4. Mekkora a szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértéke? 

Az érintett szervezet részéről fizetendő szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértékének meghatározása aszerint történik, hogy Magyarországon érvényes gyártói listaár rendelkezésre áll-e. 

Jelenleg az alábbi keretmegállapodások alapján áll a DKÜ Zrt. rendelkezésére Magyarországon érvényes gyártói listaár:
•    DKM01MSEK21 azonosítójú „Microsoft szoftvertermékek és megoldások megújítása, bővítése, kiegészítése – Kormányzati licencek” tárgyú;
•    DKM01MSEV21 azonosítójú „Microsoft szoftvertermékek és megoldások megújítása, bővítése, kiegészítése – Vállalati licencek” tárgyú;
•    EKM02MSLIC21 azonosítójú „Egyedi keretmegállapodás a HungaroControl Zrt. részére Microsoft nagyvállalati szoftverlicencek beszerzés céljából” tárgyú;
•    EKM03MSLIC21 azonosítójú „Egyedi keretmegállapodás az MVMI Zrt. és a MAVIR ZRt. részére Microsoft nagyvállalati szoftverlicencek beszerzés céljából” tárgyú;
keretmegállapodás.

A fent hivatkozott DKM01MSEK21 és DKM01MSEV21 azonosítójú keretmegállapodásokhoz kapcsolódó gyártói listaárak a Microsoft ERP (Estimated Resale Price) euró alapú árából a DKR elektronikus katalógusfrissítése során az MNB havi átlagos euróárfolyamával (https://www.mnb.hu/arfolyam-lekerdezes) meghatározott árak. Az így meghatározott forint alapú gyártói listaárakat a DKR tartalmazza az adott keretmegállapodásnál. Az ezekhez az értékekhez tartozó, a keretmegállapodás létrehozására irányuló eljárásban megajánlott (alap-) kedvezménymértékek az Érintett Szervezetek számára a DKR-ben elérhetők. Az EKM02MSLIC21 és EKM03MSLIC21 azonosítójú keretmegállapodásokhoz kapcsolódó gyártói listaárak az adott keretmegállapodást kötött ajánlattevő által az egyedi keretmegállapodás megkötésére irányuló eljárásban benyújtott Microsoft ERP (Estimated Resale Price) árak.

A DKR a szoftverlicenc-gazdálkodási díjat ezen keretmegállapodások esetén az alábbiak szerint számítja:

A szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértéke a beszerzési eljárás ajánlattételi határidejekor a DKR-ben szereplő kedvezményekkel nem csökkentett gyártói listaárhoz képest az eseti beszerzés során elért, százalékban kifejezett kedvezmény harmadával megegyező, de legalább a fizetendő beszerzési díj mértékének ötödével és legfeljebb a fizetendő beszerzési díj mértékével megegyező mértékű lehet. Amennyiben az elért kedvezmény mértéke alacsonyabb, mint az érintett szervezet által azonos tárgyban – legfeljebb a beszerzési eljárás megindítását megelőző 2 éven belül – igazoltan elért, szerződött és érvényesített kedvezmény*, a szoftverlicenc-gazdálkodási díj maximális mértékét csökkenti a két kedvezmény közötti összeg harmadának megfelelő összeg.

(*A beszerzési eljárás megindítását megelőző 2 éven belül az érintett szervezet által elért, szerződött és érvényesített kedvezményt alátámasztó dokumentumokat (pl.: szerződés és az ahhoz tartozó, Magyarországon érvényes, kedvezményekkel nem csökkentett gyártói listaár dokumentuma) fel kell tölteni a DKÜ Portálra az informatikai beszerzési igény bejelentésekor.)

Azon beszerzéseknél, ahol a Magyarországon érvényes gyártói listaár nem áll rendelkezésre - a Korm. rendelet 14/A. § (5) bekezdése alapján - a szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértékének meghatározása az alábbiak szerint történik.

- A szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértéke közvetlen megrendelés esetén megegyezik az adott keretmegállapodás adatlapján rögzített „Közbeszerzési díj közvetlen megrendelés esetén” mezőben megállapított, fizetendő (köz)beszerzési díj mértékével.

- A szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértéke verseny újranyitás vagy írásbeli konzultáció esetén megegyezik az adott keretmegállapodás adatlapján rögzített, a „Közbeszerzési díj verseny újranyitás esetén” mezőben megállapított, fizetendő (köz)beszerzési díj mértékével.

- Amennyiben az ajánlatkérő nevében a DKÜ Zrt. jár el, a szoftverlicenc-gazdálkodási díj mértéke megegyezik a fizetendő (köz)beszerzési díj mértékével.

5. Mi a szoftverlicenc-gazdálkodási díj alapja?

A díj alapja a visszaigazolt közvetlen megrendelés nettó ellenértéke, verseny újranyitás vagy írásbeli konzultáció, illetve a DKÜ Zrt. eljárása esetén pedig az eljárás eredményeként létrejött egyedi visszterhes szerződés nettó ellenértéke. 

Mind a DKÜ Zrt., mind a Korm. rendelet hatálya alá tartozó és az önként csatlakozó szervezetek közös érdeke, hogy elérhetőek legyenek azok a Magyarországon érvényes, kedvezményekkel nem csökkentett gyártói listaárak, amelyek alapján áttekinthetővé válnak a biztosított kedvezmények, melynek eredményeként az érintett szervezetek minél nagyobb kedvezmény realizálhatnak.

Ezért, amennyiben az érintett szervezet rendelkezésére áll a beszerzési eljárás megindítását megelőző két éven belül általa elért, szerződött és érvényesített kedvezményt alátámasztó dokumentum vagy egyéb igazolás (pl. szerződés és az ahhoz tartozó, Magyarországon érvényes, kedvezményekkel nem csökkentett gyártói listaár dokumentuma), úgy azt az érintett szervezetnek már a beszerzési igény bejelentésekor fel kell töltenie a DKÜ Portálra és azt meg kell küldenie a kmsupport@dkuzrt.hu e-mail címre is.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy csak azon árlista vehető figyelembe a Korm. rendelet 14/A. § (5) bekezdése szerinti „gyártói listaárként”, amely alkalmas az érintett szervezet által azonos tárgyban a beszerzési eljárás megindítását megelőző két éven belül igazoltan elért, szerződött és érvényesített kedvezmény mérték tételes alátámasztására.

Ahol a gyártói listaárak szektoronként léteznek (pl. oktatási, kormányzati, vállalati szektorba sorolt licencek), ott az adott érintett szervezetnek a rá vonatkozó szektor gyártói listaárát kell alkalmazni. A kedvezményt a gyártói listaár és az egyedi szerződésben szereplő, azaz a keretmegállapodás második részében megajánlott és szerződött ár alapján kell meghatározni.

Általánosságban rögzíthető, hogy nem minősülnek gyártói listaárnak az alábbiak:

-    az előzetes piaci konzultáció eredményeként a benyújtott indikatív ajánlat részeként az érintett szervezet birtokába jutott árlista (ideértve az ennek során beárazott termék- és árlistát is), 
-    az adott keretmegállapodás részét képező termék- és árlista.

Tájékoztatjuk, hogy a jelen dokumentum megtalálható DKÜ Zrt. honlapján, a „Hírek” menüpont alatt (https://dkuzrt.hu/hirek/ címen) és a DKR nyitólapján ( https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/nyitolap címen) is.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen, vagy látogassák meg honlapunkat a https://dkuzrt.hu/ címen és tájékozódjanak a GYIK menüpontban!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2022. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2021. augusztus 2.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2022. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2021. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület egyszerűsítésre került, ezáltal felhasználóbarátabbá vált. A legutóbbi fejlesztések eredményeképpen a „Terv másolása” gombra kattintva már lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására. A Korm. rendelet legutóbbi módosításának megfelelően a DKÜ Zrt. felülvizsgálta és kiegészítette az állami normatíva kategóriákat az orvostechnikai eszközök vonatkozásában. Aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Tájékoztató a jóváhagyott beszerzési igények érvényességi idejének módosulásáról

content

2020. november 5.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) által a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalon működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) előreláthatólag 2020. november 16. napjától megváltozik a beszerzési igények érvényességi ideje, az alábbiak szerint.

A 2020. november 15. nap 23:59 óráig a DKR-ben bejelentett és jóváhagyott beszerzési igény a jóváhagyás dátumától 30 munkanapig érvényes, azaz ennyi ideje van az érintett szervezetnek arra, hogy a jóváhagyott beszerzési igényre közvetlen megrendelést adjon fel vagy versenyújranyitást indítson.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a 2020. október 2. nap 23:59 óráig a DKR-ben bejelentett és jóváhagyott beszerzési igény 2020. november 17. nap 00:00 órától már nem érvényes, arra vonatkozóan a DKR-ben új beszerzési igényt szükséges benyújtani.

A 2020. november 16. nap 00:00 órától benyújtott és jóváhagyott beszerzési igény érvényességi ideje

  • 15 millió Ft becsült érték alatt 10 munkanap;
  • 15 millió Ft becsült érték esetében vagy afelett, az igény típusától függően,
    1. normál és rendkívüli informatikai beszerzésre vonatkozó igénynél 30 munkanap,
    2. üzemszerű működés biztosításához szükséges informatikai beszerzésre vonatkozó igénynél 10 munkanap;
  • a 301/2018 (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) e) pont eb) alpont szerinti önkéntesen csatlakozó szervezet esetében – az igény becsült értékétől függetlenül – 10 munkanap.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a https://portal.dkuzrt.hu/DKU/ weboldalon működtetett DKÜ Portálon „megfelelő” minősítést és szükség esetén miniszteri jóváhagyást kapott beszerzési igények továbbra is az érintett szervvel történő közléstől számított hat hónapig hatályosak.

Amennyiben tehát a DKR-ben az igény jóváhagyása a fentiek szerint, eredménytelenül lejár, azonban a Portálon benyújtott igény „megfelelő” minősítése – szükség esetén miniszteri jóváhagyása – még hatályos, arra hivatkozva a DKR-ben ismételten benyújtható igény a hatályosság időszakában.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás a 2021. évi informatikai beszerzési és fejlesztési tervek feltöltéséért

content

2020. október 13.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton is köszönjük minden érintett szervezetnek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 7. § a) pontjában előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodott a 2021. évi informatikai beszerzési és fejlesztési terv feltöltéséről a DKÜ Portálra.

Köszönettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2020. szeptember 29.

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. október 3. (szombat) 08:00 óra és 2020. október 4. (vasárnap) 18:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Adatszolgáltatás kérése az informatikai központosított közbeszerzési keretmegállapodások alkalmazásával összefüggő egyes kötelezettségek teljesítésével kapcsolatban

content

2020. augusztus 5.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 104. § (3) bekezdése szerint az eljárást megindító felhívásban a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet (a továbbiakban: Beszerző) megjelöli, hogy az adott keretmegállapodás (a továbbiakban: KM) alapján beszerzés megvalósítására milyen módon vagy módokon kerülhet sor.

Ennek megfelelően a KM-ek – más fontos kötelezettségek mellett – kifejezetten rögzítik, hogy az abban részes ajánlattevőket

  1. a KM alapján történő beszerzések során az érintett szervezetek vonatkozásában ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség,
  2. a Beszerző (jelen esetben a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.) vonatkozásában pedig adatszolgáltatási kötelezettség terheli.

Amennyiben a KM-ben részes ajánlattevő (azaz a KM alapján ajánlattételre, illetve a közvetlen megrendelés visszaigazolására felhívott ajánlattevő)

  1. a verseny újranyitása vagy az írásbeli konzultáció során nem nyújt be ajánlatot,
  2. a közvetlen megrendelést nem igazolja vissza,
  3.  a verseny újranyitását vagy az írásbeli konzultációt követően kihirdetett nyertesként az egyedi szerződést nem köti meg, (kivéve a Kbt. 131. § (9) bekezdés szerinti esetkör igazolt bekövetkezését),
  4. a teljesítési határidőket nem tartja be, vagy
  5. hibásan vagy nem teljesít

azzal a szerződésben foglaltaktól eltérő magatartást követ el.

A KM-ek rendelkezései szerint az 1-5. pontban szereplő esetekről az érintett szervezetek – a KM-ek szóhasználatával: az Intézmények – a Beszerzőt értesíteni kötelesek.

Erre is figyelemmel, összhangban a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 13. § (10) bekezdésben foglaltakkal is, az alábbi adatszolgáltatást kérjük teljesíteni.

A vizsgált időtartam kezdete és tárgya:

A 2019. november 1-jét követően megkezdett

  1. verseny újranyitásával, vagy
  2. írásbeli konzultációval lefolytatott, vagy
  3. közvetlen megrendeléssel

a DKÜ által kezelt KM alkalmazásával megvalósított beszerzések kimutatása.

Az adatszolgáltatás tartalma:

  1. az érintett szervezet azonosító adatai,
  2. az érintett KM azonosítószáma,
  3. a verseny újranyitás / írásbeli konzultáció vagy a megrendelés azonosítója,
  4. annak megadása, hogy KM-ek rendelkezései szerinti, a fenti 1-5. pontban megjelölt esetek közül valamely bekövetkezett-e, ha igen kérjük az eset rövid leírását is szíveskedjenek megadni, megjelölve az érintett ajánlattevő azonosító adatait is.

Kérjük, hogy az adatszolgáltatáshoz a https://dkuzrt.hu/wp-content/uploads/2020/08/urlap.xlsx link alatt elérhető .xlsx formátumú adatszolgáltatási űrlapot használja.

Kérjük, hogy a tájékoztatás megadásakor vegye figyelembe, hogy a szolgáltatott adatok tényszerűségéért, valóságtartalmáért az érintett szervezet nevében nyilatkozatot tevő felelősséggel tartozik.

Kérjük továbbá, hogy az adatszolgáltatást 2020. augusztus 19. napjáig, a DKÜ Zrt. kmsupport@dkuzrt.hu elérhetőségére szíveskedjen megküldeni.

Együttműködését köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség

 

Javaslatok a becsült érték megállapításához

content

2020. július 29.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) a keretmegállapodásos eljárások második részének megvalósítása során a becsült érték megállapítása tekintetében – az eddigi gyakorlat és az európai uniós források szabályos felhasználásának biztosítását segítő ellenőrzések tapasztalatait figyelembe véve – az alábbi javaslatokat teszi:

  1. Annak érdekében, hogy a verseny újranyitásával megvalósuló közbeszerzési eljárások előkészítése során a megállapított becsült érték – összhangban a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 16. §-ának becsült érték terminológiájával – a piacon általában kért vagy kínált (ÁFA nélkül számított) teljes ellenszolgáltatást tükrözze, a DKÜ Zrt. javasolja az érintett szervezeteknek, hogy a becsült értéket a Kbt. 28. § (2) bekezdés a) pontja alapján indikatív ajánlatkéréssel állapítsák meg. A keretmegállapodások alapján verseny újranyitásával megvalósuló közbeszerzési eljárások tekintetében a fenti metodika figyelembe vételével biztosítható leginkább a megállapított becsült érték és a beérkező ajánlatokban foglalt ellenszolgáltatások közelítése, amely alapján – az eset összes körülményét mérlegelve – az aránytalanul alacsony ár felmerülésének és ezzel összefüggésben a Kbt. 72. §-ában foglalt indoklás kérési kötelezettség valószínűsége csökkenthető, ezáltal az eljárás lefolytatásának időigénye rövidíthető, a jogorvoslati kockázat csökkenthető.
  2. A DKÜ Zrt. kifejezetten felhívja az érintett szervezetek figyelmét arra, hogy audit szempontból az indikatív ajánlatkérés akkor tekinthető teljeskörűnek, ezáltal kifogástalannak, amennyiben az adott keretmegállapodásban részes, azaz az azt aláíró valamennyi konzorciumtól – a konzorciumvezető képviselő útján – sor kerül indikatív árajánlat bekérésére. Ezen túlmenően audit szempontból szintén nem tekinthető megfelelőnek az a gyakorlat, ha egy ajánlatkérő egyazon konzorcium több tagjától kér indikatív árajánlatot a becsült érték meghatározása érdekében, ugyanis a konzorciumi partnerek a verseny újranyitása során csak egy ajánlat benyújtására jogosultak.
  3. Az indikatív árajánlatkérésben kerüljön feltüntetésre, hogy az indikatív ajánlatokban megjelölt árak alapján meghatározott átlagos érték jelenti majd a becsült értéket és ezáltal a Kbt. 72. § szerinti bírálati cselekmény (aránytalanul alacsony ár és egyéb aránytalan vállalások) során az ajánlatkérő elemzésének alapját.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2021. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2021. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2020. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület egyszerűsítésre került, ezáltal felhasználóbarátabbá vált. Aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a DKÜ Zrt. egy „Tervezési Kisokos” kidolgozásával és közzétételével is támogatni kívánja az érintett szervezetek tervezési folyamatait. Az útmutató és a kisokos a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhető el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén, kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

A Koronavírus-járvány Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs beszerzésekkel kapcsolatos eljárásrendjéről szóló tájékoztatás

content

2020.05.06

Tisztelt Felhasználó!

 

Felhívjuk figyelmét az Állami Egészségügyi Ellátó Központ weboldalán található, az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről (IV.) szóló 48/2020. (III. 19.) Korm. rendelet (továbbiakban: Veszélyhelyzeti rendelet) szerinti beszerzések eljárásrendjéről szóló tájékoztatásra, amely a https://www.aeek.hu/-/a-koronavirus-jarvany-elleni-vedekezesert-felelos-operativ-torzs-fele-benyujtando-beszerzesi-engedely-kerelem honlap címen érhető el.

 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Veszélyhelyzeti rendelet alkalmazása nem mentesít a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet szabályai alkalmazása alól. Amennyiben az Ön által képviselt érintett szervezet rendelkezik a Veszélyhelyzeti rendeletben szabályozott, a Kormány veszélyhelyzet elhárításáért felelős tagjának egyedi mentesítésével, úgy kérjük, hogy a beszerzési igényével egy időben a mentesítést is szíveskedjen feltölteni a Portálra a beszerzési igényhez csatolt dokumentumok közé. A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az így feltöltött igények kapcsán elsőbbséget biztosít és egyeztetés céljából haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az igény benyújtójával.

 

Tisztelettel:

 

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

 

Tájékoztatás a DKÜ által működtetett elektronikus rendszert (DKR) érintő újításokról

content

2020.04.30

Tisztelt Felhasználók!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. kiemelt figyelmet fordít az általa nyújtott szolgáltatások bővítésére. Folyamatosan fejlesztjük rendszereinket annak érdekében, hogy azok kezelését egyszerűbbé és felhasználóbarátabbá tegyük.

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ címen elérhető, a DKÜ által működtetett elektronikus rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítése sikeresen megtörtént, melynek eredményeképpen 2020. április 27. napjától új funkciók váltak elérhetővé.

A frissítés során a DKR-ben eszközölt legfontosabb újítások a következők:

  1. Az igénybejelentés rendje oly módon változott, hogy a korábbi negyedéves igénybejelentés megszűnt, és a benyújtásra kerülő igények érvényessége hat hónapra módosul. Ennek értelmében az érintett szervezeteknek a bejelentett igényük megfelelő minősítésének, miniszteri jóváhagyás szükségessége esetén a miniszter általi jóváhagyásának érintett szervezettel való, Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU/) keresztül történő közlésétől számított hat hónap áll rendelkezésükre a jóváhagyott beszerzési igényre vonatkozó közvetlen megrendelést, írásbeli konzultációt, vagy versenyújranyitást kezdeményezni a DKR-ben.
  2. Az érintett szervezetekhez és a szállítókhoz tartozó felhasználók az eddigi három szerepkör helyett kétféle szerepkörben (Ügyintéző és Felhasználó) jelennek meg a DKR-ben.
  3. Versenyújranyitások esetében az ajánlatok bontása felhasználói beavatkozás nélkül, az ajánlattételi határidő lejártával, automatikusan megtörténik. A bontással egyidejűleg az ajánlatok titkosításának feloldását is elvégzi a DKR.
  4. Új opcióként kialakításra került az „Ellenőrző szerv” funkció, mellyel a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van olyan versenyújranyitás vagy közvetlen megrendelés dokumentumaihoz hozzáférni, amelyet nem a hozzáférést igénylő felhasználó intézménye folytatott le.

Az újításokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen.

Segítő együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKÜ Portálon megadott törzsadatok felülvizsgálatáról

content

2020.04.24

Tisztelt Felhasználók!

 

Felhívjuk a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) által a https://portal.dkuzrt.hu/DKU weboldalon működtetett Portál (a továbbiakban: DKÜ Portál) felhasználóinak figyelmét, hogy az informatikai beszerzési igények gördülékeny kielégítése érdekében a regisztráció során megadott törzsadataikat – különös tekintettel a pénzügyi törzsadataikra – szíveskedjenek mihamarabb áttekinteni, frissíteni és a hibás adatokat javítani!

 

A DKÜ Zrt. kiemelt figyelmet fordít az érintett szervezetekkel és az önként csatlakozó szervezetekkel való kapcsolattartásra, valamint a számukra nyújtott szolgáltatások folyamatos bővítésére. Tájékoztatásaink, hírleveleink csak akkor jutnak el Önökhöz, új szolgáltatásainkat csak akkor tudják igénybe venni, ha megadott adataik naprakészek.

 

A DKÜ Zrt. jelenleg a számlaküldési szolgáltatása fejlesztésén is dolgozik, ezért kiemelten fontos, hogy az alábbi adatok felülvizsgálata az Önök részéről is mihamarabb megtörténjen:

  • Adószám;
  • Csoportos ÁFA csoport azonosító (amennyiben van);
  • Rövidített név pénzügyi bizonylatokhoz (vevő cégjegyzék szerinti neve a számlán);
  • Számlázási cím (vevő cégjegyzék szerinti címe a számlán);
  • Pénzügyi levelezési cégnév (a számla postai úton történő megküldéséhez);
  • Pénzügyi levelezési cím (a számla postai úton történő megküldéséhez);
  • Számlaküldés e-mail címe;
  • Szállítási cím(ek).

 

Kérjük, hogy a törzsadatok megadásakor, felülvizsgálatakor mindenhol valós adatokat szerepeltessenek!

 

Kérjük ellenőrizzék azt is, hogy a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalon működtetett Elektronikus Rendszerben és a https://portal.dkuzrt.hu/DKU weboldalon működtetett DKÜ Portálon lévő adataik megegyeznek-e, különös tekintettel a szervezet nevére, adószámára és a szállítási címre!

 

A törzsadatok felülvizsgálatával, módosításával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!

 

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

 

Tisztelettel:

 

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett elektronikus rendszert érintő frissítésről és karbantartásról

content

2020.04.17

 

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 24. (péntek) 18:00 óra és 2020. április 27. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett elektronikus rendszer (a továbbiakban: Rendszer) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

A frissítés során a Rendszerben eszközölt legfontosabb változtatások a következők:

  1. Az igénybejelentés rendje akként változik, hogy a korábbi negyedéves igénybejelentés megszűnik, és a 2020. április 26. napját követően benyújtásra kerülő igények érvényessége hat hónapra módosul a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 12. § (5) bekezdés rendelkezéseivel összhangban. Ennek értelmében az érintett szervezeteknek a bejelentett igényük DKÜ rendelet szerinti megfelelő minősítésének, miniszteri jóváhagyás szükségessége esetén a miniszter általi jóváhagyásának érintett szervezettel való, Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU/) keresztül történő közlésétől számított hat hónap áll rendelkezésükre a jóváhagyott beszerzési igényre vonatkozó közvetlen megrendelést, írásbeli konzultációt, vagy versenyújranyitást kezdeményezni a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldalon.
  2. Az érintett szervezetekhez és a szállítókhoz tartozó felhasználók a jövőben az eddigi három szerepkör helyett kétféle szerepkörben jelennek meg a Rendszerben:
  • Ügyintéző szerepkör: az érintett szervezet / a szállító ügyeivel kapcsolatban teljeskörű hozzáféréssel rendelkezik, módosíthatja azok adatait is.
  • Felhasználó szerepkör: az érintett szervezet / a szállító ügyeivel kapcsolatban korlátozott hozzáféréssel rendelkezik, az érintett szervezet / a szállító adatait nem jogosult módosítani.

A korábbi „admin” besorolású felhasználók „ügyintéző”-vé válnak, a „felhasználó”-k pedig felhasználók maradnak. A „megtekintő” szerepkör a továbbiakban nem lesz kiosztható.

  1. Versenyújranyitások esetében az ajánlatok bontása felhasználói beavatkozás nélkül, az ajánlattételi határidő lejártával, automatikusan megtörténik. A bontással egyidejűleg az ajánlatok titkosításának feloldását is elvégzi a Rendszer.
  2. Új opcióként kialakításra kerül az „Ellenőrző szerv” funkció, mellyel a felhasználóknak - amennyiben erre engedélyt kapnak, valamint a jogi feltételei fennállnak - lehetőségük nyílik olyan versenyújranyitás vagy közvetlen megrendelés dokumentumaihoz hozzáférni, amelyet nem a hozzáférést igénylő felhasználó intézménye folytatott le. A hozzáférési igényt a kmsupport@dkuzrt.hu címen szükséges jelezni. Amennyiben megalapozott az igény, az „Ellenőrző szerv” menüpontban az igényelt dokumentumok hozzáférhetővé válnak.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Az alábbi szövegmezőben tudja jelezni a DKR működésével kapcsolatos technikai problémákat, kérdéseket.





Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

Tájékoztatás keretmegállapodáshoz kapcsolódó utólagos ellenőrzés eredményéről

content

2021. szeptember 23.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás vonatkozásában a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 27/A. §-a alapján kezdeményezett utólagos ellenőrzési eljárás befejeződött.

A 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet alapján lefolytatott közbeszerzési-jogi szempontú utólagos ellenőrzési eljárás eredményeként a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeleti Főosztálya

  • a DKM01ITSZE21

azonosítójú keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást az erről szóló jelentésében (utólagos ellenőrzésről készült jelentés) jogszerűnek minősítette.

A fent hivatkozott jelentés megtalálható a DKÜ Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő Oracle szoftvertermékek használatához szükséges gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: OSUP21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2021. szeptember 22.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő Oracle szoftvertermékek használatához szükséges gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: OSUP21)”

tárgyban 2021. szeptember 20. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01OSUP21

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01OSUP21 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodáshoz kapcsolódó utólagos ellenőrzés eredményéről

content

2021. szeptember 21.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás vonatkozásában a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 27/A. §-a alapján kezdeményezett utólagos ellenőrzési eljárás befejeződött.

A 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet alapján lefolytatott közbeszerzési-jogi szempontú utólagos ellenőrzési eljárás eredményeként a Miniszterelnökség Közbeszerzési Felügyeleti Főosztálya

  • a DKM01ITMBE21

azonosítójú keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást az erről szóló jelentésében (utólagos ellenőrzésről készült jelentés) jogszerűnek minősítette.

A fent hivatkozott jelentés megtalálható a DKÜ Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Forrás rendszer kapcsolódó szolgáltatások (rövid név: KGR21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2021. szeptember 21.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Forrás rendszer kapcsolódó szolgáltatások (rövid név: KGR21)”

tárgyban 2021. szeptember 16. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01KGR21

Felhívjuk a tisztelt Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a hatályos KM01KGR17 azonosítójú keretmegállapodás aktív időszakának utolsó napja 2021. szeptember 28. napja.

Az „aktív időszak” utolsó napját követően a „passzív időszak” veszi kezdetét, amely a keretmegállapodás teljes időtartamának végéig tart, és amelynek időtartama alatt már csak az „aktív időszakban” visszaigazolt közvetlen megrendelések, megkötött szerződések teljesítésére van lehetőség, új egyedi szerződés megkötése már nem lehetséges, kivéve, ha az Érintett Szervezet a keretmegállapodás aktív időszakában az eljárását a Keretmegállapodás VI.1.10. pontjában foglaltakra is figyelemmel megindította.

Kérjük, hogy a KM01KGR17 azonosítójú keretmegállapodás alkalmazása során a fentiekre figyelemmel lenni szíveskedjenek a már folyamatban lévő és még előkészítés alatt álló megrendeléseik, valamint a verseny újbóli megnyitásával megvalósítandó közbeszerzéseik tekintetében.

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01KGR21 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás az „Európai Uniós forrásból megvalósuló alkalmazásfejlesztési szolgáltatások (rövid név: SWFE21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásokról

content

2021. szeptember 17.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (továbbiakban: Beszerző) a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”,

valamint

„Java alapú fejlesztői környezethez vagy Business Intelligence alkalmazás rendszerek fejlesztői környezetéhez kapcsolódó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”

tárgyban 2021. szeptember 16. napján keretmegállapodásokat kötött.

A keretmegállapodások azonosítója: 

  • DKM01SWFE21 („Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”);

  • DKM02SWFE21 („Java alapú fejlesztői környezethez vagy Business Intelligence alkalmazás rendszerek fejlesztői környezetéhez kapcsolódó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”).

Felhívjuk a tisztelt Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a hatályos (4. számú módosítással érintett) KM01SWF17 és KM02SWF17 azonosítójú keretmegállapodások IV.5. pontja az alábbiak szerint rendelkezik:

„Felek rögzítik, hogy a Kbt. 104. § (8) bekezdése értelmében Egyedi Szerződés kizárólag keretmegállapodás időtartama alatt köthető figyelemmel az alábbi a) és b) pontban foglaltakra. A megkötött Egyedi Szerződés időbeli hatálya - a beszerzés konkrét tárgya és a teljesítés körülményei által indokolt esetben és mértékben - a keretmegállapodás időbeli hatályát meghaladhatja.

Felek megállapodnak továbbá, hogy amennyiben

a) a keretmegállapodás keretösszege már a 48 hónapos időtartam eltelte előtt kimerül, akkor ennek tényét Beszerző az általa üzemeltetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) közzéteszi. A közzétételt követően új egyedi szerződés már nem köthető;

b) a Beszerző a beszerzés tárgya szerint új keretmegállapodást köt, ennek tényét Beszerző DKR-ben közzéteszi. Ebben az esetben a keretmegállapodás időtartama a közzétételét követő 6. (hatodik) munkanapig tart. A közzétételt követő 6 (hat) napig tartó időtartam alatt új egyedi szerződés csak akkor köthető, ha az egyedi szerződés megkötésére irányuló beszerzési eljárás megindítása a DKR-ben már a közzétételt megelőzően megtörtént.”

Jelen tájékoztatás a KM01SWF17 és KM02SWF17 azonosítójú keretmegállapodások lezárását eredményező tájékoztatásnak (a továbbiakban: Lezáró tájékoztatás) tekintendő.

Figyelemmel a Lezáró tájékoztatás DKR-ben történő közzétételének időpontjára (2021. szeptember 17. napja), a KM01SWF17 és KM02SWF17 azonosítójú keretmegállapodások időtartamának utolsó napja 2021. szeptember 27. napja, a már megindított eljárások eredményeként kötendő egyedi szerződések megkötésének legkésőbbi lehetséges időpontja 2021. szeptember 23. napja.

A fentiekben hivatkozott rendelkezésekkel, valamint a Lezáró tájékoztatás közzétételét követően gyakorolható eljárási cselekményekkel kapcsolatosan Beszerző részletes tájékoztatást tett közzé a DKR-ben 2021. augusztus 13. napján.

Kérjük, hogy a KM01SWF17 és KM02SWF17 azonosítójú keretmegállapodások alkalmazása során a fentiekre, valamint a 2021. augusztus 13. napján a DKR-ben közzétett részletes tájékoztatásban foglaltakra is figyelemmel járjanak el a verseny újbóli megnyitásával megvalósítandó közbeszerzéseik tekintetében.

A keretmegállapodások és mellékleteik, valamint a keretmegállapodásokkal kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01SWFE21, valamint a DKM02SWFE21 azonosítójú keretmegállapodások adatlapján, a keretmegállapodások megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2021. szeptember 16.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 5/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

       - „Homogén” kliens oldali IT eszközök (SZGRH21).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2021. szeptember 14. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás az „Alkalmazásfejlesztési és üzemeltetés támogatási szolgáltatások nyújtása (rövid név: SWF21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásokról

content

2021. szeptember 16.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”,

valamint

„Java alapú fejlesztői környezethez vagy Business Intelligence alkalmazás rendszerek fejlesztői környezetéhez kapcsolódó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”

tárgyban 2021. szeptember 14. napján keretmegállapodásokat kötött.

A keretmegállapodások azonosítója: 

  • DKM01SWF21 („Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”);

  • DKM02SWF21 („Java alapú fejlesztői környezethez vagy Business Intelligence alkalmazás rendszerek fejlesztői környezetéhez kapcsolódó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása”).

A keretmegállapodások és mellékleteik, valamint a keretmegállapodásokkal kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok  – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01SWF21, valamint a DKM02SWF21 azonosítójú keretmegállapodások adatlapján, a keretmegállapodások megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Hálózati aktív és passzív eszközök beszerzése” (rövid név: HNET21) tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás kapcsán megküldött összegezésről

content

2021. szeptember 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a „Hálózati aktív és passzív eszközök beszerzése” (rövid név: HNET21) tárgyú közbeszerzési eljárás vonatkozásában 2021. szeptember 10. napján a Kbt. 79. § (2) bekezdése szerinti írásbeli összegezést megküldte, ennek megfelelően a Kbt. 131. § (6) bekezdésében foglaltakra is figyelemmel az eljárás eredményeként az egyes keretmegállapodások megkötésének legkorábbi lehetséges időpontja 2021. szeptember 21. napja.

A közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő keretmegállapodások azonosítója, tárgya:

  • DKM01HNET21 - „Homogén hálózati eszközök és kiegészítők beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése”;

  • DKM02HNET21 - „Általános hálózati eszközök és kiegészítők beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése”.

Felhívjuk a tisztelt Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a hatályos KM01NET18 azonosítójú keretmegállapodás (a továbbiakban: keretmegállapodás) IV.6. pontja értelmében a fenti keretmegállapodások megkötéséről szóló hír DKR-ben történő közzétételét követő 5. munkanaptól „passzív időszak” veszi kezdetét. A „passzív időszak” alatt „új egyedi szerződés megkötése már nem lehetséges kivéve, ha az Intézmény a keretmegállapodás aktív időszakában az eljárását a Keretmegállapodás VI.1.12. pontban foglaltakra is figyelemmel megindította”.

Kérjük, hogy a KM01NET18 azonosítójú keretmegállapodás alkalmazása során a fentiekre figyelemmel járjanak el a már folyamatban lévő és még előkészítés alatt álló megrendeléseik, valamint a verseny újbóli megnyitásával megvalósítandó közbeszerzéseik tekintetében.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás „A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SAS szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (SAS21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2021. szeptember 6.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SAS szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: SAS21)”

tárgyban 2021. szeptember 2. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01SAS21

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01SAS21 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Mobiltelefonok beszerzése ( MTEL21)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásokról

content

2021. augusztus 25.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Nyomógombos, Androidos alap-, közép- és felsőkategória, illetve víz-, por- és ütésálló készülékek beszerzése",

valamint

„iOS-t gyárilag futtatni képes telefonok beszerzése”

tárgyban 2021. augusztus 24. napján keretmegállapodásokat kötött.

A keretmegállapodások azonosítója:

  • DKM01MTEL21 („Nyomógombos, Androidos alap-, közép- és felsőkategória, illetve víz-, por- és ütésálló készülékek beszerzése”);

  • DKM02MTEL21 („iOS-t gyárilag futtatni képes telefonok beszerzése”).

A keretmegállapodások és mellékleteik, valamint a keretmegállapodásokkal kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01MTEL21, illetve a DKM02MTEL21 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodások megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.