Kiemelt hírek

Tájékoztatás működési hiba elhárításáról

content

2023. május 11.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése tekintetében a termékkereső funkcióját érintő hiba elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen működik.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás működési hibáról

content

2023. május 11.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszerben (a továbbiakban: DKR) jelenleg működési hiba tapasztalható.

A működési hiba a DKR termékkereső funkcióját érinti, így a DKR-ben közvetlen megrendelés indítására jelenleg nincs lehetőség. A hiba a versenyújranyitásokat nem érinti.

A hiba elhárítása folyamatban van.

Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő sikeres verzióváltásról

content

2023. április 5.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. március 31. (péntek) 15:00 óra és 2023. április 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) frissítését és karbantartását sikeresen elvégeztük, a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal elérhető és hibamentesen működik. 

A verzióváltás során a DKR-ben eszközölt legfontosabb változtatások a következők: 

  • versenyújranyitás szerződéskötési szakaszában lehetőség van annak megjelölésére, hogy az egyedi szerződés hatályba lépése a Kbt. 135. § (12) bekezdése alapján feltételhez kötött;

  • a felhasználói élmény javítása érdekében pontosításra és egységesítésre kerültek a DKR-ben használt egyes elnevezések és kifejezések;

  • visszaigazolt megrendelések esetében új státusz került bevezetésre (sztornózás kezdeményezve).

A változással érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el. 

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Biztonságos jelszóhasználattal kapcsolatos felhívás

content

2021. november 18.

Tisztelt Felhasználó!

A DKÜ Zrt. rendszerei, és az azokban tárolt adatok védelme érdekében felhívjuk figyelmét a biztonságos jelszóhasználat fontosságára. Kérjük, hogy amennyiben új jelszót igényel, vagy az aktuális jelszó lejárta miatt újat szükséges beállítani, fordítson figyelmet az alábbiak betartására.

  • A jelszó ne legyen Önre jellemző, ne tartalmazzon személyes adatokat (családtagokét sem).

  • Nem biztonságos, ha a jelszó csak egyetlen létező szóból áll. Találjon ki inkább különböző karakterekből álló, más számára nem értelmes jelszót, ami kis- és nagybetűt, számot, valamint írásjelet is tartalmaz.

  • A leghasznosabb a néhány szóból álló jelmondat alkalmazása, amelyben van kisbetű, nagybetű és írásjel is. Az ilyen jelmondatot könnyű megjegyezni, azonban nehéz feltörni.

  • Jelszavakat, belépési adatokat ne adjon át más személynek.

  • Ne írja fel a jelszavát, mivel így könnyen illetéktelen kezekbe kerülhet.

  • Ne használjon több alkalmazásban is azonos jelszót, mivel, ha valaki megszerzi azt, bejuthat a többi fiókjába is.

  • Az egyik legbiztonságosabb megoldás a belépési adatok tárolására a jelszókezelő programok használata.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a Budapesti Corvinus Egyetem kutatásáról a közbeszerzési árak és az árbefolyásoló tényezők feltárása vonatkozásában

content

2021. október 26.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. támogatja a Budapest Corvinus Egyetem (a továbbiakban: Egyetem) kutatását, amely a közbeszerzési árak és az árbefolyásoló tényezők vizsgálatát célozza.

A kutatás egy fontos eleme az Egyetem által összeállított kérdőív alapján elvégzendő elemzés, melynek sikeressége függ az abban részt vevő és közbeszerzésekben potenciálisan érintett piaci szereplők számától. Megítélésünk szerint a Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) felhasználóin keresztül olyan hasznos visszajelzést kaphat az Egyetem, amely nagymértékben hozzájárulhat a kutatás eredményességéhez.

Mindezekre figyelemmel tisztelettel kérjük, hogy amennyiben módjukban áll, az alábbi linken elérhető kérdőívet 2021. október 31. napjáig kitölteni szíveskedjenek:

https://s.zurvey.io/kozbeszerzes_kerdoiv

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás a 2022. évi informatikai beszerzési és fejlesztési tervek feltöltéséért

content

2021. október 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton is köszönjük minden érintett szervezetnek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 7. § a) pontjában előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodott a 2022. évi informatikai beszerzési és fejlesztési terv feltöltéséről a DKÜ Portálra.

Köszönettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a szerződésmódosítás modul bevezetéséről

content

2021. szeptember 21.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: DKÜ rendelet) meghatározott feladatainak ellátása érdekében szerződésmódosítási modullal bővítette a Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) funkcióit.

A szerződésmódosítás modul használatával az Érintett Szervezetek kötelesek feltölteni azon módosított szerződéseiket, amelyeknél a szerződéses összeg valamilyen okból emelkedett. A szerződésmódosítás dokumentum feltöltése mellett az Érintett Szervezeteknek a megrendelés adatlapok kiegészítését is szükséges elvégezni a DKR-ben az „Intézményi kézikönyv”-ben részletezettek szerint.

Felhívjuk a tisztelt Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a szerződésmódosítás megfelelőségét a DKÜ Zrt. kizárólag technikai oldalról vizsgálja. A szerződésmódosítás dokumentum befogadása és a megrendelés módosításának engedélyezése nem jelenti azt, hogy a DKÜ Zrt. a szerződésmódosítást a vonatkozó jogszabályoknak (így különösen a Kbt. 141. § rendelkezéseinek) megfelelőnek tartja. A szerződésmódosításra vonatkozó jogszabályoknak való megfelelés biztosítása az Érintett Szervezetek kizárólagos felelőssége.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2021. szeptember 13.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 17. (péntek) 12:00 óra és 2021. szeptember 20. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A verzióváltás során a DKR-ben a legfontosabb változtatások a következők:

  • szerződésmódosítás modul bevezetése,

  • szakértői nyilvántartás létrehozása,

  • kötelező adatrögzítések kibővítése az eljárások során.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás fogalmak elhatárolásáról

content

2021. augusztus 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet), valamint a Nemzeti Kommunikációs Hivatal jogállásáról és a kormányzati kommunikációs beszerzésekről szóló 162/2020. (IV. 30.) Korm. rendelet tárgyi hatálya egyaránt kiterjed „projektmenedzsment” és „minőségbiztosítás” feladatokra, így a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) és a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (a továbbiakban: NKOH) egyeztetése alapján a DKÜ rendelet hatálya alá tartozó feladatok az alábbiak szerint kerültek meghatározásra. 

IKT Projektmenedzsment

A kifejezés alatt az informatikai és/vagy távközlési (IKT) eredménytermékek előállításához kapcsolódó, IKT végzettséget vagy képzettséget is igénylő projektvezetési feladatok értendők. A projektmenedzsment szolgáltatás biztosítja a projekt tevékenység tervezési, előkészítési és megvalósítási folyamatának vezetését, irányítását, szervezését, és felel az eredménytermék határidőre történő előállításáért a vonatkozó szabályozási és szervezeti követelmények betartása mellett, figyelembe véve a minőségbiztosító által megfogalmazott szempontokat és visszajelzéseket. Mindezeken túl összehangolja és irányítja az erőforrások, információk, a rendelkezésre álló módszertani és technikai IKT eszközök hatékony felhasználását.

IKT Minőségbiztosítás

A kifejezés alatt az informatikai és/vagy távközlési (IKT) projektekhez és azok eredménytermékeihez kapcsolódó, IKT végzettséget vagy képzettséget is igénylő minőségbiztosítási feladatok értendők. A minőségbiztosító olyan, a projektmenedzsment szervezettől független személy vagy szervezet, amely követi és biztosítja azt, hogy a projekt és annak keretében megvalósuló informatikai fejlesztések, kialakított szolgáltatások (pl.: a hardverelemek, alkalmazások, dokumentumok, módszertanok) minden tekintetben megfeleljenek a projekt, illetve tágabb értelemben a megrendelő igényeinek, a vonatkozó szabályozási és szervezeti követelmények által támasztott feltételeknek, együttműködve a projektmenedzsment szervezettel.

Amennyiben a beszerzési igény a fentiekben meghatározott fogalmi körbe tartozik, abban az esetben az érintett szervezetnek a beszerzési igényt kizárólag a DKÜ Zrt. részére kell benyújtani. Amennyiben pedig a „projektmenedzsment” és/vagy „minőségbiztosítás” feladatokat tartalmazó beszerzési igény a fenti fogalmi körbe részben, vagy egészben nem illeszkedik, abban az esetben az érintett szervezetnek az NKOH felé kell jeleznie a beszerzési igényét, összhangban a DKÜ rendelet 1. § (2g) bekezdésében foglaltakkal.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen! 

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

2022. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2021. augusztus 2.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2022. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2021. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület egyszerűsítésre került, ezáltal felhasználóbarátabbá vált. A legutóbbi fejlesztések eredményeképpen a „Terv másolása” gombra kattintva már lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására. A Korm. rendelet legutóbbi módosításának megfelelően a DKÜ Zrt. felülvizsgálta és kiegészítette az állami normatíva kategóriákat az orvostechnikai eszközök vonatkozásában. Aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

2021. június 30.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. július 2. (péntek) 14:00 óra és 2021. július 3. (szombat) 8:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az egész éves együttműködésért

content

2020. december 21.

Tisztelt Partnereink!

Kérjük, engedjék meg, hogy megköszönjük egész éves együttműködésüket és partnerségüket. Reméljük, hogy a 2021. év hasonlóan eredményes lesz, mint amilyen az idei volt.

Áldott, békés Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!

Üdvözlettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2020. december 4.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a Portálon keresztül beszámol.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

  1. az „Aktuális informatikai környezet beszámoló – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2021. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá
  2. az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2021. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. Ez utóbbi beszámoló benyújtására természetesen csak 2020. év végét követően, 2021. január 1. napjától nyílik lehetőség.

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie. Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámoló kiegészült egy szoftvernyilvántartási modullal, amelyben az érintett szervezet tulajdonában lévő szoftverek licenceinek adatait szükséges megadni.

A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.

Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

content

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Esetleges, DKR működésével kapcsolatos, technikai problémákat, kérdéseket az info @ dkuzrt . hu elérhetőségre tudja küldeni.

Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2023. június 7.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01GEOS21 azonosítójú keretmegállapodás IV.6. és IV.14. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodást a Beszerző 2023. június 6. napján 6 (hat) hónappal meghosszabbította, s így a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka (a versenyújranyitás megindítására, és annak eredményeképpen egyedi szerződés megkötésére nyitva álló időtartam) 2024. január 13. napjáig meghosszabbításra került, valamint - keretösszegét tekintve - az eredeti keretösszeg 9 100 000 000,- Ft-ra emelkedik. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása nem változott.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2023. június 7.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a Magyar Telekom Nyrt., mint Szolgáltató a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontjában foglaltakra figyelemmel módosította:

  • a DKM01MSZOLG20 azonosítójú keretmegállapodás a 3. számú módosítás alapján 2023. december 31. napjáig, de legfeljebb a keretösszeg kimerüléséig meghosszabbításra került, a keretmegállapodás egyéb feltételei nem változtak.

A fent hivatkozott szerződésmódosítás megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról

content

2023. május 31.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodások a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosultak:

  • a DKM01MSEK21 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. és IV.8. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodást a Beszerző 2023. május 30. napján 6 (hat) hónappal meghosszabbította, s így a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka (a versenyújranyitás megindítására, és annak eredményeképpen egyedi szerződés megkötésére nyitva álló időtartam) 2023. december 10. napjáig meghosszabbodott. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása, továbbá a keretmegállapodás keretösszege nem változott.

  • a DKM01MSEV21 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. és IV.8. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodást a Beszerző 2023. május 30. napján 6 (hat) hónappal meghosszabbította, s így a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka (a versenyújranyitás megindítására, és annak eredményeképpen egyedi szerződés megkötésére nyitva álló időtartam) 2024. február 5. napjáig meghosszabbodott. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása, továbbá a keretmegállapodás keretösszege nem változott.

A fent hivatkozott két beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKM01ILIC20 azonosítójú keretmegállapodás lezárásáról

content

2023. május 24.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a „Meglévő IBM szoftverlicencek bővítése (ILIC20)” tárgyú, DKM01ILIC20 azonosítójú keretmegállapodás keretösszege kimerült.

Fentiekre tekintettel a keretmegállapodás – figyelemmel annak X.3.1. pontjában foglaltakra – Digitális Közbeszerzési Rendszerben (DKR) rögzített státusza „lezárt” státuszra változik. A „lezárt” státuszú keretmegállapodás alapján, annak terhére az Érintett Szervezet részéről a DKR-ben további beszerzési igény már nem rögzíthető, ezt követően közvetlen megrendelés vagy verseny újranyitás nem kezdeményezhető, kizárólag az eddig az időpontig a Szállító által már visszaigazolt megrendelések vagy a folyamatban lévő verseny újranyitás eredményeként kötendő vagy az ebben az időpontban már létrejött visszterhes szerződések teljesítése történhet - összhangban a jelen keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltakkal.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

3/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2023. május 24.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 3/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • Meglévő Micro Focus szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: MLIC23).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. május 24. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő Micro Focus licencek bővítése (MLIC23)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2023. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2023. május 10.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • Meglévő IBM szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint a szoftverlicencekhez kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások nyújtása (rövid név: ILIC23) tárgyában az 

    1. részben: On-premise licencek és kapcsolódó szolgáltatások (DKM01ILIC23), a

    2. részben: Szolgáltatásként nyújtott szoftverek (SaaS) és kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások (DKM02ILIC23). 

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Meglévő IBM licencek terméktámogatása (ISUP22)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2023. május 8.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és egyes gyártói vagy azzal egyenértékű terméktámogatási szolgáltatások és kapcsolódó szoftverek (ISUP22)”

tárgyban 2023. április 28. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01ISUP22

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01ISUP22 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKM01MLIC20 azonosítójú keretmegállapodás időbeli hatályának lejártáról

content

2023. május 4.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a DKM01MLIC20 azonosítójú keretmegállapodás időtartama 2023. április 27. napján lejárt, a keretmegállapodás ennek megfelelően a DKR-ben lezárásra került.

A keretmegállapodás IV.7. pontjának második bekezdése az alábbiak szerint rendelkezik:

„Felek rögzítik, hogy a Kbt. 104. § (8) bekezdése értelmében közvetlen megrendelés, illetve Egyedi Szerződés kizárólag jelen keretmegállapodás időtartama alatt kezdeményezhető, illetve köthető, azonban a közvetlen megrendelés teljesítése, illetve a megkötött Egyedi Szerződés időbeli hatálya a keretmegállapodás időbeli hatályán – jelen keretmegállapodás IV.4. pontjában foglalt rendelkezésekre figyelemmel – túlnyúlhat. …”

Kérjük, hogy a DKM01MLIC20 azonosítójú keretmegállapodás alkalmazása során a fentiekre figyelemmel járjanak el.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás időbeli hatályának lejártáról

content

2023. május 4.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás időtartama 2023. április 26. napján lejárt, a keretmegállapodás ennek megfelelően a DKR-ben lezárásra került.

A keretmegállapodás IV.7. pontjának második bekezdése az alábbiak szerint rendelkezik:

„Felek rögzítik, hogy a Kbt. 104. § (8) bekezdése értelmében közvetlen megrendelés, illetve Egyedi Szerződés kizárólag jelen keretmegállapodás időtartama alatt kezdeményezhető, illetve köthető, azonban a közvetlen megrendelés teljesítése, illetve a megkötött Egyedi Szerződés időbeli hatálya a keretmegállapodás időbeli hatályán – jelen keretmegállapodás IV.4. pontjában foglalt rendelkezésekre figyelemmel – túlnyúlhat. …”

Kérjük, hogy a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás alkalmazása során a fentiekre figyelemmel járjanak el.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

3/2022. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2023. április 26.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 3/2022. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó Érintett Szervezeteknél meglévő EKEIDR irat- és dokumentumkezelő rendszerekhez kiegészítő licencek, terméktámogatási és egyéb kapcsolódó szolgáltatások beszerzése (rövid név: EIDR22).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. április 21. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „EKEIDR bevezetési szolgáltatások (EIDR23)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.