Nyitólap
Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról
- content
2023. november 16.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modul (DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.
Köszönjük megértésüket és türelmüket!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás üzemzavarról
- content
2023. november 16.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer modulban (DKR) a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (Korm. rendelet) 22. § (2) bekezdése szerinti üzemzavar tapasztalható.
Az üzemzavar elhárítása folyamatban van, ezen idő alatt a Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései megfelelően alkalmazandóak.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
TÁJÉKOZTATÁS AZ E-SZÁMLÁRÓL
- content
2023. október 20.
Tisztelt Partnereink!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) elkötelezett a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés iránt.
Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (a továbbiakban: Áfa tv.) rendelkezései alapján lehetőség van arra, hogy a számlakibocsátó ne papír alapon, hanem elektronikus formában állítsa ki számláit (a továbbiakban: e-számla, vagy: elektronikus számla).
Az e-számla bevezetésének köszönhetően jelentős mértékben csökkenthetjük a papírfelhasználást, és így környezetünk káros terhelését.
Fentiek alapján a DKÜ Zrt. 2023. november 1. napjától a hagyományos, papír alapú számlák kiállítása helyett elektronikus számlázásra tér át és a továbbiakban elektronikus számlát bocsát ki partnerei felé.
A DKÜ Zrt. az e-számlákat
- a keretmegállapodásokban, keretjellegű szerződésekben részes szállítóknak a DKÜ alkalmazás https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ címen elérhető közbeszerzési rendszer moduljában (DKR) regisztrált központi e-mail címre;
- az érintett szervezeteknek a DKÜ alkalmazás https://portal.dkuzrt.hu/DKU/ címen elérhető Portál moduljában (Portál) a szervezet törzsadatainál a számla küldés céljából megadott e-mail címretörténő megküldéssel juttatja el ugyanúgy, ahogy korábban a papír alapú számlák elektronikus másolatait.
Az elektronikus számla – tartalmát tekintve – megfelel a hagyományos papír alapú számlának, azonban nem nyomtatva, hanem elektronikus dokumentumként kerül kiállításra és kiküldésre.
Az e-számla legfőbb előnyei a befogadó számára:
- környezetkímélő,
- kényelmes,
- áttekinthető archiválást biztosít,
- díjmentes.Az e-számla legfőbb előnyei a kibocsátó számára:
- környezetkímélő,
- gyorsabb a kiküldési folyamat,
- megbízhatóbb átadási folyamatra épül.A DKÜ Zrt. az Áfa tv. 175. § (2) bekezdésének a) pontjának megfelelően bocsátja ki az e-számlát, mely két fő részből áll:
1. egy bármikor megtekinthető PDF dokumentumból, mely minősített elektronikus aláírással és időbélyegzővel van ellátva, melyek egyértelműen biztosítják a kibocsátott számla eredetének hitelességét, adattartalmának sértetlenségét és a kibocsátás időpontját;
2. egy ehhez fűzött XML file-ból, melyet igény esetén automatikus feldolgozásra használhat.A PDF dokumentum megnyitásához az Adobe Acrobat Reader alkalmazást ajánljuk, mely ingyenesen letölthető és telepíthető az alábbi weboldalról:
A dokumentumon elhelyezett elektronikus aláírás és időbélyeg érvényessége az Adobe Acrobat Reader programmal, vagy bármilyen aláíróprogrammal (pl. e-Szignó) ellenőrizhető.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elektronikus számlát elektronikus formában kell megőrizni a számla kibocsátónak és a számla befogadónak egyaránt. Az elektronikusan kiállított számla csak elektronikus formában minősül eredeti számlának, kinyomtatott formában azonban nem.
Az Áfa tv. 175. § (3) bekezdése szerint az Áfa tv. 175. § (2) bekezdése a) pontja szerint kibocsátott elektronikus számla alkalmazásához szükséges a számlabefogadó beleegyezése, kivéve, ha jogszabály ettől eltérően rendelkezik.
A gyakorlatban a számlabefogadó beleegyezése történhet szóban, írásban vagy ráutaló magatartással, például az elektronikus számla befogadásával.
Kérjük, hogy legkésőbb 2023. október 26. napjáig, a szervezet képviseletére jogosult személy aláírásával ellátott elutasító nyilatkozatnak az info@dkuzrt.hu e-mail címre történő megküldésével jelezzék számunkra, ha az Önök rendszere nem alkalmas a jogszabályban meghatározott fogadási feltételek teljesítésére és továbbra is papír alapú számla kibocsátására tartanak igényt. Kifejezett elutasító nyilatkozat hiányában úgy tekintjük, hogy az elektronikus számla alkalmazásába beleegyeztek.
Bízunk abban, hogy közösen sikeres lépéseket tehetünk a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés érdekében.
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás üzemzavarról
- content
2022. október 14.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az árfolyamkövetéssel érintett keretmegállapodások tekintetében az aktuális havi árfolyamkövetések automatizált folyamatai nem mentek végbe.
Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás eljárásrend átmeneti megváltozásáról
- content
2022. október 12.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy figyelemmel a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában foglaltakra, a Kormány 2022. szeptember 21-én általános beszerzési stopot hirdetett.
A Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. által adott iránymutatás szerint a Kormányhatározatban foglaltak a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) alanyi köréből az alábbi szervezetekre vonatkozik.
A DKÜ rendelet 1. § (2) bekezdés a)-b) és d) pontja szerinti szervezetek közül
a) a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerv,
b) az a) pontban szabályozott költségvetési szerv irányítása vagy felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerv vagy intézmény,
d) a Magyar Nemzeti Bank, valamint a Magyar Nemzeti Banknak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 8:2. §-a szerinti többségi befolyása alatt álló gazdasági társaság kivételével azon gazdasági társaság, amelyben az állam a Ptk. 8:2. §-a szerinti többségi befolyást gyakorol.
Az ezen szervezetektől a DKÜ részéről korábban kialakított, és jelenleg is működtetett digitális igénybejelentő és jóváhagyó rendszerbe (DKÜ rendelet szerinti Digitális Kormányzati Ügynökség Központosított Közbeszerzési Portál, röviden: DKÜ Portál) a DKÜ rendeletnek megfelelően beküldött igények kapcsán a DKÜ – átmenetileg – az alábbiak szerint jár el.
Ha a DKÜ Portálra beküldött igényhez az érintett szervezet a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozata 3. §-a szerinti egyedi mentesítést igazoló dokumentumot nem csatolta, a DKÜ a beszerzési igényt, a DKÜ rendelet 8. § (1) bekezdés a) pontjára hivatkozással visszaküldi, egyúttal a 8. § (2) bekezdése alapján kéri, hogy hiánypótlás keretében 10 munkanapon belül a Kormányhatározat végrehajtásával is érintett szervezet szíveskedjen csatolni az egyedi mentesítést igazoló dokumentumot.
A beszerzési igények kapcsán felhívjuk a figyelmet, hogy a Kormányhatározat nem tesz kivételt, így, ha a beszerzési igény a DKÜ rendelet 7. § d) pontja szerinti üzemszerű működés biztosításához szükséges informatikai beszerzésre vonatkozó igény, a fentieket szintén alkalmazni szükséges.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, a Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levél szerint az egyedi mentesítés megkérésre nem a DKÜ Portál szolgál, hanem egy erre a célra a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott és fenntartott külön felület, amely itt érhető el: https://ip.dmu.gov.hu/
A Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában szerinti egyedi mentesítés megkérésével kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek az info@dmu.gov.hu e-mail címre megküldeni.
Tájékoztatjuk, hogy a hiánypótlás határidejének lejártáig a DKÜ rendelet szerinti határidők felfüggesztésre kerülnek. Amennyiben az érintett szervezet nem vagy nem határidőben teljesíti a hiánypótlást, tájékoztatjuk, hogy az igényt „nem megfelelő” minősítéssel elutasítjuk.
A hiánypótlást követően az igénnyel kapcsolatos eljárásrend tekintetében továbbra is a DKÜ rendeletben foglaltak az irányadóak, az egyedi mentesítést igazoló dokumentum a DKÜ rendeletben foglaltak betartása alól nem mentesít, az érintett szervezetek körében az egyedi mentesítés kizárólag csak a beszerzési igények előszűrésére szolgál és nem jelenti a beszerzési igény DKÜ rendelet szerinti jóváhagyását, azt nem váltja ki.
A beszerzési igénnyel összefüggő DKÜ rendelet szerinti eljárásrenddel kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek továbbra is az info@dkuzrt.hu e-mail címre megküldeni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levélben foglaltaknak megfelelően a DKÜ dolgozik azon, hogy a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott Mentességi Igénykezelő Portál a DKÜ Portálról egy egyszerű átirányítással is elérhető legyen és az igényelbírálás újra egycsatornás legyen.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról
- content
2022. október 11.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. október 14. (péntek) 22:00 óra és 2022. október 15. (szombat) 02:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról
- content
2022. szeptember 28.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. szeptember 30. (péntek) 16:00 óra és 2022. október 3. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
2023. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése
- content
2022. augusztus 3.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.
Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2023. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2022. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.
A tervbenyújtás menete a következő: a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában a tervsorokat ki kell tölteni, majd a kitöltést követően a „Beszerzési és fejlesztési terv felvitele” gombra kattintva rögzíteni szükséges, majd ellenőrzésre benyújtani.
Tájékoztatjuk, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület fejlesztésre és egyúttal egyszerűsítésre került.
-
Az egyik fejlesztés eredményeképpen a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában megtalálja a 2023. évi javasolt tervét, amelyet a szervezet által a DKÜ Portálra benyújtott igényei alapján generáltunk az Ön munkájának megkönnyítése érdekében. A javasolt terv megnyitást követően szerkeszthető, módosítható.
-
Az előző évhez hasonlóan a „Terv másolása” gombra kattintva lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására, amelyek a jóváhagyott tervben szereplő tervsorok mellett a 2022. évben terven kívül benyújtott igényeket is tartalmazzák.
-
Frissítésre került a nullás terv benyújtási folyamata is. A nullás terv benyújtása előtt a DKÜ Portál felugró ablakban tájékoztatja a szervezetet a 2022. évben benyújtott terven kívüli igényeiről (kiemelve az ezekben megjelölt beszerzés tárgyát és becsült értékét) és külön rákérdez arra, hogy biztos nullás tervet kíván-e benyújtani a szervezeti kapcsolattartó. A nullás terv benyújtása során a DKÜ Zrt. megvizsgálja a benyújtás jogosságát és indoklással ellátva elutasítja vagy jóváhagyja azt.
-
2023. évre vonatkozóan is aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy Társaságunk 2022. augusztus 11. és 18. napján rendezvényt tart, melynek keretén belül a beszerzési és fejlesztési tervbenyújtási feladatok legfontosabb tudnivalóit ismertetik a Portál vezető ügyintézői. Az online eseményen a jó gyakorlatok ismertetése mellett a résztvevők által feltett gyakorlati kérdések is megválaszolásra kerülnek. A rendezvényre szervezetenként több kapcsolattartó regisztrációját is biztosítjuk. A regisztráció és a rendezvény részleteiről külön rendszerüzenetben tájékoztatjuk majd a szervezeti kapcsolattartókat.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.
Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról
- content
2022. július 27.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.
A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.
A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás részleges üzemzavarról
- content
2022. április 14.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy 2022. április 14. napján 9 óra 50 perctől 10 óra 56 percig a DKR működésében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 22. § (2) bekezdése szerinti részleges üzemzavar következett be, melynek következtében a DKR korlátozottan üzemelt.
A DKR működésének helyreállítása megtörtént, ennek megfelelően jelen hír a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése szerinti tájékoztatásnak minősül. A részleges üzemzavar időtartamával érintett, folyamatban levő verseny újranyitások tekintetében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (3) és (4) bekezdéseiben, valamint a 17. § (1) bekezdésében foglaltak megfelelően alkalmazandók.
Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról
- content
2022. március 7.
Tisztelt Felhasználók!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. március 11. (péntek) 12:00 óra és 2022. március 14. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.
A verzióváltás során a DKR-ben a legfontosabb változtatások a következők:
-
alvállalkozói nyilvántartás létrehozása,
-
szállítói ajánlatadás módosítása.
A változásokkal érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Köszönetnyilvánítás az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséért
- content
2022. február 1.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton is köszönjük minden érintett szervezetnek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdésében előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodtak az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséről a DKÜ Portálra.
Köszönettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Köszönetnyilvánítás az egész éves együttműködésért
- content
2021.12.23
Tisztelt Partnereink!
Kérjük, engedjék meg, hogy megköszönjük egész éves együttműködésüket és partnerségüket. Reméljük, hogy a 2022. év hasonlóan eredményes lesz, mint amilyen az idei volt.
Áldott, békés Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!
Üdvözlettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
- content
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.
A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:
- content
A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.
Esetleges, DKR működésével kapcsolatos, technikai problémákat, kérdéseket az info @ dkuzrt . hu elérhetőségre tudja küldeni.
Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról
- content
2023. december 8.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a Kbt. 141. § (2)-(3) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
-
a DKM01MSEK21 azonosítójú (a 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó kormányzati intézményeknél meglévő Microsoft szoftvertermékek és megoldások megújítása, bővítése, kiegészítése tárgyú) keretmegállapodás keretösszege nettó 120.070.000.000,- Ft-ra módosult, továbbá
-
a keretmegállapodás időbeli hatálya 72 hónap határozott időtartamra változott azzal, hogy a keretmegállapodás szerződéskötési időszaka a keretmegállapodás hatályba lépésétől számított 33 hónapig (2024. március 10.) tart.
-
A 2023. december 10. napja után létrejött egyedi szerződések tekintetében azok részben, vagy egészben európai uniós forrás terhére történő elszámolására nincs lehetőség.
A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítása megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
15/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása
- content
2023. december 8.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 15/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:
-
Mobiltelefonok beszerzése (rövid név: MTEL23) tárgyában az
1. részben: Android, Kiemelt HW és SW biztonságú Android, Nyomógombos, Víz-, por- és ütésálló (VPÜ) mobiltelefonok (DKM01MTEL23), a
2. részben: iOS-t gyárilag futtatni képes mobiltelefonok beszerzése (DKM02MTEL23).
Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. december 7. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Mobiltelefonok beszerzése (MTEL23)”.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
9/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása
- content
2023. december 8.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 9/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:
-
Központi és kliens rendszer üzemeltetési szolgáltatások (rövid név: SAAS23).
Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. december 6. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Központi és kliens rendszer üzemeltetési szolgáltatások (SAAS23)”.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról
- content
2023. december 7.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodásokat a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásokban részes Szolgáltatók a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontjában foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
-
a DKM01SWF21 azonosítójú (Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások nyújtása) keretmegállapodás esetében az 1. számú módosítás alapján a keretmegállapodás V.2.6. pontja helyébe az alábbi rendelkezés lép: „2.6. Az Érintett Szervezet az Egyedi Szerződésben biztosíthatja a Szolgáltató számára előleg igénybevételének a lehetőségét.”;
-
a DKM02SWF21 azonosítójú (Java alapú fejlesztői környezethez vagy Business Intelligence alkalmazás rendszerek fejlesztői környezetéhez kapcsolódó fejlesztési szolgáltatások és üzemeltetési támogatások nyújtása) keretmegállapodás esetében a 2. számú módosítás alapján a keretmegállapodás V.2.6. pontja helyébe az alábbi rendelkezés lép: „2.6. Az Érintett Szervezet az Egyedi Szerződésben biztosíthatja a Szolgáltató számára előleg igénybevételének a lehetőségét.”.
A fent hivatkozott keretmegállapodások módosításai megtalálhatóak a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás az „Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásokról
- content
2023. december 5.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére az alábbi tárgyban és azonosító alatt 2023. november 29. napján keretmegállapodásokat kötött:
-
DKM01FMNYM23 – „Új, kis- és közepes teljesítményű nyomat előállító eszközök, nyomtatók és szkennerek, valamint nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek adásvétel, vagy 36, illetőleg 48 havi tartós bérlet keretében történő beszerzése, továbbá TÜSZ a beszerzett eszközökre”;
-
DKM02FMNYM23 – „Új, nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök, A0 méretű plotterek, valamint nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek adásvétel, vagy 36, illetőleg 48 havi tartós bérlet keretében történő beszerzése, továbbá TÜSZ a beszerzett eszközökre”.
A keretmegállapodások és mellékletei, valamint a keretmegállapodásokkal kapcsolatos részletes adatok a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/), a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt az adott keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról
- content
2023. december 4.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodások a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosultak:
-
a DKM01SRVT21 azonosítójú (Homogén szerverek és tárolók beszerzése) keretmegállapodás IV.6. és IV.15. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző további 6 (hat) hónappal meghosszabbította, és a keretmegállapodás keretösszegét 30 (harminc) %-kal megemelte. A keretmegállapodás szerződéskötési időszaka az egyoldalú nyilatkozattal tett meghosszabbítás eredményeként 2024. július 21. napjáig tart, a keretmegállapodás keretösszege pedig 156.000.000.000,- Ft-ra, azaz százötvenhatmilliárd forintra emelkedett. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása nem változik, melyre tekintettel a keretmegállapodás időbeli hatálya 2025. július 21. napjáig tart.
-
a DKM02SRVT21 azonosítójú (Inhomogén szerverek és tárolók beszerzése) keretmegállapodás IV.6. és IV.15. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző további 6 (hat) hónappal meghosszabbította, és a keretmegállapodás keretösszegét 30 (harminc) %-kal megemelte. A keretmegállapodás szerződéskötési időszaka az egyoldalú nyilatkozattal tett meghosszabbítás eredményeként 2024. július 21. napjáig tart, a keretmegállapodás keretösszege pedig 104.000.000.000,- Ft-ra, azaz száznégymilliárd forintra emelkedett. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása nem változik, melyre tekintettel a keretmegállapodás időbeli hatálya 2025. július 21. napjáig tart.
A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozatok megtalálhatóak a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról
- content
2023. december 1.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:
-
a DKM01FMNY22_FTÜSZ azonosítójú (Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra) keretmegállapodás IV.4. és IV.12. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző további 3 (három) hónappal meghosszabbította, és a keretmegállapodás keretösszegét 30 (harminc) %-kal megemelte. A keretmegállapodás szerződéskötési időszaka az egyoldalú nyilatkozattal tett meghosszabbítás eredményeként 2024. április 17. napjáig tart, a keretmegállapodás keretösszege pedig 6.370.000.000,- Ft-ra, azaz hatmilliárd-háromszázhetvenmillió forintra emelkedett. A szerződés teljesítési időszak és az elszámolási időszak szabályozása nem változik, melyre tekintettel a keretmegállapodás időbeli hatálya 2024. november 17. napjáig tart.
A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a DKÜ alkalmazás közbeszerzési rendszer moduljában (DKR - https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
Figyelemfelhívás a „Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése” tárgyú DKM01MSZOLG20 azonosítószámú keretmegállapodás egyedi szerződéseinek megkötésére, továbbá a 2023. év végi határidőkre
- content
2023. november 23.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a „Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése” tárgyú keretmegállapodás (a továbbiakban: KM) aktív időszaka 2023. december 31. napján lejár!
A jelenleg hatályos KM keretében távközlési szolgáltatást 2024. március 31. napjáig lehet igénybe venni arra tekintettel, hogy a tárgyban új keretmegállapodás megkötése van folyamatban.
Fentiekre figyelemmel kérjük, hogy
-
a szolgáltatási (beszerzési) igényüket, valamint
-
meglévő szerződésük hatályát szíveskedjenek felülvizsgálni.
Kérjük továbbá, hogy amennyiben mobil távközlési szolgáltatást szeretnének igénybe venni 2024. március 31. napjáig és nincs hatályos szolgáltatási szerződésük a teljes időszakra vonatkozóan, az új beszerzési igényüket legkésőbb 2023. december 1. napjáig a DKÜ Zrt. által működtetett DKÜ alkalmazás Portál modulján keresztül jelentsék be!
Mindezekre tekintettel tájékoztatjuk Önöket, hogy
-
a szolgáltatási szerződések megkötésével kapcsolatos igények benyújtási határideje legkésőbb 2023. december 1.,
-
a jóváhagyott igény alapján új egyedi szolgáltatási szerződés legfeljebb 2024. március 31. napjáig terjedő szolgáltatási időszakra köthető, azaz szerződésük időbeli hatálya ezen dátumot nem haladhatja meg,
-
az új egyedi szerződés megkötésének határideje legkésőbb 2023. december 31.!
Fenti határidőket követően nincs mód új igény benyújtására és új szerződés megkötésére!
Tehát a KM keretében szolgáltatási szerződést a szolgáltató Magyar Telekom Nyrt.-vel 2023. december 31. napjáig lehetséges aláírni, az eddig az időpontig aláírt szerződések alapján 2024. március 31. napjáig lehetséges mobil távközlési szolgáltatást igénybe venni.
Az új beszerzés igények benyújtásának közeli határidejére tekintettel javasoljuk a DMÜ és a DKÜ jóváhagyási folyamatot párhuzamosan megindítani annak érdekében, hogy a fentebb megjelölt szerződéskötési határidő tartható legyen az Érintett Szervezetek részéről.
Az igények benyújtásának ütemezésekor kérjük szíveskedjenek figyelembe venni a beszerzési igény jóváhagyását követően a szolgáltatóval történő szerződéskötéshez szükséges időtartamot, továbbá azt is, hogy a kormányzati igazgatási szervek vonatkozásában 2023. december 27. napjától 2024. január 1. napjáig téli igazgatási szünet került elrendelésre.
2024. március 31. napját követően mobil távközlési szolgáltatást a DKÜ Zrt. által megkötött új keretmegállapodás keretében van mód igénybe venni, melynek feltételeiről a DKÜ Zrt. részletesen tájékoztatni fogja az Érintett Szervezeteket.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
9/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének újranyitása
- content
2023. november 10.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásról szóló 9/2023. számú felhívásban rögzített alábbi keretmegállapodás esetében az önkéntes csatlakozás lehetőségét újra megnyitotta:
-
A visszavonásra került eljárás megnevezése: Adatközponti kommunikációs, infrastruktúra és platform szolgáltatások, kliens infrastruktúra szolgáltatások (rövid név: SAAS23).
-
Az újonnan megindítandó eljárás megnevezése: Központi és kliens rendszer üzemeltetési szolgáltatások (rövid név: SAAS23).
A DKÜ Zrt. a keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.
Felhívjuk a figyelmet, hogy azon gazdasági szereplőknek, akik a 2023. augusztus 3. napján közzétett felhívás alapján már korábban csatlakoztak a fent nevezett keretmegállapodáshoz, ismételt csatlakozási szándékukat már nem szükséges jelezni!
További információkért kérjük a https://dkuzrt.hu/ és a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalakat figyelemmel kísérni szíveskedjenek.
Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-
9/2023. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása
- content
2023. október 24.
Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 9/2023. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:
-
Adatközponti kommunikációs, infrastruktúra és platform szolgáltatások, kliens infrastruktúra szolgáltatások (rövid név: SAAS23).
Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2023. október 20. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.
Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Központi és kliens rendszer szolgáltatás (SAAS23)”.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
-