Kiemelt hírek

Tájékoztatás eljárásrend átmeneti megváltozásáról

content

2022. október 12.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy figyelemmel a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában foglaltakra, a Kormány 2022. szeptember 21-én általános beszerzési stopot hirdetett.

A Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos, a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. által adott iránymutatás szerint a Kormányhatározatban foglaltak a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) alanyi köréből az alábbi szervezetekre vonatkozik.

A DKÜ rendelet 1. § (2) bekezdés a)-b) és d) pontja szerinti szervezetek közül

a)    a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerv,

b)    az a) pontban szabályozott költségvetési szerv irányítása vagy felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerv vagy intézmény,

d)    a Magyar Nemzeti Bank, valamint a Magyar Nemzeti Banknak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 8:2. §-a szerinti többségi befolyása alatt álló gazdasági társaság kivételével azon gazdasági társaság, amelyben az állam a Ptk. 8:2. §-a szerinti többségi befolyást gyakorol.

Az ezen szervezetektől a DKÜ részéről korábban kialakított, és jelenleg is működtetett digitális igénybejelentő és jóváhagyó rendszerbe (DKÜ rendelet szerinti Digitális Kormányzati Ügynökség Központosított Közbeszerzési Portál, röviden: DKÜ Portál) a DKÜ rendeletnek megfelelően beküldött igények kapcsán a DKÜ – átmenetileg – az alábbiak szerint jár el.

Ha a DKÜ Portálra beküldött igényhez az érintett szervezet a Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozata 3. §-a szerinti egyedi mentesítést igazoló dokumentumot nem csatolta, a DKÜ a beszerzési igényt, a DKÜ rendelet 8. § (1) bekezdés a) pontjára hivatkozással visszaküldi, egyúttal a 8. § (2) bekezdése alapján kéri, hogy hiánypótlás keretében 10 munkanapon belül a Kormányhatározat végrehajtásával is érintett szervezet szíveskedjen csatolni az egyedi mentesítést igazoló dokumentumot.

A beszerzési igények kapcsán felhívjuk a figyelmet, hogy a Kormányhatározat nem tesz kivételt, így, ha a beszerzési igény a DKÜ rendelet 7. § d) pontja szerinti üzemszerű működés biztosításához szükséges informatikai beszerzésre vonatkozó igény, a fentieket szintén alkalmazni szükséges.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, a Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levél szerint az egyedi mentesítés megkérésre nem a DKÜ Portál szolgál, hanem egy erre a célra a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott és fenntartott külön felület, amely itt érhető el: https://ip.dmu.gov.hu/

A Kormány vonatkozó, nem nyilvános határozatában szerinti egyedi mentesítés megkérésével kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek az info@dmu.gov.hu e-mail címre megküldeni.

Tájékoztatjuk, hogy a hiánypótlás határidejének lejártáig a DKÜ rendelet szerinti határidők felfüggesztésre kerülnek. Amennyiben az érintett szervezet nem vagy nem határidőben teljesíti a hiánypótlást, tájékoztatjuk, hogy az igényt „nem megfelelő” minősítéssel elutasítjuk.

A hiánypótlást követően az igénnyel kapcsolatos eljárásrend tekintetében továbbra is a DKÜ rendeletben foglaltak az irányadóak, az egyedi mentesítést igazoló dokumentum a DKÜ rendeletben foglaltak betartása alól nem mentesít, az érintett szervezetek körében az egyedi mentesítés kizárólag csak a beszerzési igények előszűrésére szolgál és nem jelenti a beszerzési igény DKÜ rendelet szerinti jóváhagyását, azt nem váltja ki.

A beszerzési igénnyel összefüggő DKÜ rendelet szerinti eljárásrenddel kapcsolatos, esetlegesen felmerülő kérdéseket éppen ezért kérjük, szíveskedjenek továbbra is az info@dkuzrt.hu e-mail címre megküldeni.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormányhatározat végrehajtásával kapcsolatos 2022. október 6-án kelt, Miniszterelnöki Kabinetirodától származó tájékoztató levélben foglaltaknak megfelelően a DKÜ dolgozik azon, hogy a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó IdomSoft Zrt. által létrehozott Mentességi Igénykezelő Portál a DKÜ Portálról egy egyszerű átirányítással is elérhető legyen és az igényelbírálás újra egycsatornás legyen.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2023. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2022. augusztus 3.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére. 

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2023. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2022. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét. 

A tervbenyújtás menete a következő: a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában a tervsorokat ki kell tölteni, majd a kitöltést követően a „Beszerzési és fejlesztési terv felvitele” gombra kattintva rögzíteni szükséges, majd ellenőrzésre benyújtani.

Tájékoztatjuk, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület fejlesztésre és egyúttal egyszerűsítésre került. 

  • Az egyik fejlesztés eredményeképpen a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában megtalálja a 2023. évi javasolt tervét, amelyet a szervezet által a DKÜ Portálra benyújtott igényei alapján generáltunk az Ön munkájának megkönnyítése érdekében. A javasolt terv megnyitást követően szerkeszthető, módosítható. 

  • Az előző évhez hasonlóan a „Terv másolása” gombra kattintva lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására, amelyek a jóváhagyott tervben szereplő tervsorok mellett a 2022. évben terven kívül benyújtott igényeket is tartalmazzák.

  • Frissítésre került a nullás terv benyújtási folyamata is. A nullás terv benyújtása előtt a DKÜ Portál felugró ablakban tájékoztatja a szervezetet a 2022. évben benyújtott terven kívüli igényeiről (kiemelve az ezekben megjelölt beszerzés tárgyát és becsült értékét) és külön rákérdez arra, hogy biztos nullás tervet kíván-e benyújtani a szervezeti kapcsolattartó. A nullás terv benyújtása során a DKÜ Zrt. megvizsgálja a benyújtás jogosságát és indoklással ellátva elutasítja vagy jóváhagyja azt. 

  • 2023. évre vonatkozóan is aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Társaságunk 2022. augusztus 11. és 18. napján rendezvényt tart, melynek keretén belül a beszerzési és fejlesztési tervbenyújtási feladatok legfontosabb tudnivalóit ismertetik a Portál vezető ügyintézői. Az online eseményen a jó gyakorlatok ismertetése mellett a résztvevők által feltett gyakorlati kérdések is megválaszolásra kerülnek. A rendezvényre szervezetenként több kapcsolattartó regisztrációját is biztosítjuk. A regisztráció és a rendezvény részleteiről külön rendszerüzenetben tájékoztatjuk majd a szervezeti kapcsolattartókat. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. július 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Közbeszerzési eljárás megindítása előtti, kötelező előzetes piaci konzultációról szóló tájékoztatás

content

2022. május 27.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Az egyajánlatos közbeszerzések számának csökkentését szolgáló intézkedésekről szóló 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet az abban meghatározott esetekben kötelezően előírja a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 28.§ (4) bekezdése szerinti előzetes piaci konzultáció lefolytatását a közbeszerzési eljárás megindítása előtt.

Annak megállapítása, hogy adott informatikai beszerzési igény kielégítését megelőzően az érintett szervezetre vonatkozik-e a 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet szerinti kötelezettség, az érintett szervezet feladat- és felelősségi körébe tartozik.

Ennek keretében felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az informatikai beszerzési igényeknek a Portálon történő benyújtását megelőzően minden esetben szíveskedjenek megvizsgálni a 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet szerinti érintettségüket és az igény benyújtásakor a Portál erre kialakított felületén nyilatkozni.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztató az orosz intézkedések miatti, a közbeszerzéseket érintő korlátozásokról

content

2022. május 24.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket az alábbiakról.

Megjelent az Európai Tanács (EU) 2022/576 Rendelete az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó intézkedésekről szóló 833/2014/EU rendelet módosításáról (a továbbiakban: Rendelet). A Rendelettel kapcsolatosan a Miniszterelnökség közleményt (a továbbiakban: Közlemény) adott ki, amely elérhető a következő linken:
https://ekr.gov.hu/portal/hirek/8797731550552

A DKÜ Zrt. valamennyi hatályos keretmegállapodás valamennyi szállítója és alvállalkozója tekintetében beszerzi a Rendelet alapján szükséges nyilatkozatokat, valamint azokat elérhetővé is teszi az adott keretmegállapodás adatlapján. A nyilatkozatok vizsgálatának eredményéről a DKÜ Zrt. külön hírt fog közzétenni, ezt követően az egyes, keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárások tekintetében szabadon használhatók a nyilatkozatok. Utóbb hivatkozott hír közzétételéig valamennyi előkészítés alatt álló és folyamatban lévő keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárás tekintetében el kell végezni a Rendelet, illetve a Közlemény szerinti cselekményeket.

Az előkészítés alatt álló, keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárásokban a 833/2014/EU rendelet 5k. cikk szerinti tilalom vonatkozásában a felhívásba (karakterkorlát esetén a dokumentációba) javasoljuk beépíteni az alábbi előírást:

„Ajánlattevőnek / Részvételre jelentkezőnek az ajánlatban / részvételi jelentkezésben nyilatkoznia kell az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó́ intézkedésekről szóló 833/2014/EU rendelet módosításáról szóló 2022/576 EU rendelet 1. cikk 23. pontja nyomán életbe lépett, 833/2014/EU rendelet 5k. cikk szerinti tilalom vonatkozásában.” 

Fentiekhez kapcsolódóan jelezzük, hogy a Közleményben szerepel egy, a Miniszterelnökség által javasolt nyilatkozatminta.

A már megindított, de még ajánlattételi / részvételi határidő előtti státuszban levő eljárások dokumentumainak módosítása az érintett szervezetek döntésén múlik (adott esetben például egyéb módosítás okán kerülhet beemelésre a nyilatkozattételi kötelezettség), azonban az ajánlattételi határidő lejártát követően legkésőbb a bírálati szakaszban szükséges a Rendelet értelmében felvilágosítás kéréssel fordulni az ajánlattevőkhöz / részvételre jelentkezőkhöz.

A Rendelet a szerződés odaítélésének tilalmáról rendelkezik, az „odaítélés” az EU-s joganyagok szerint az összegezés megküldése, így a nyertesként való megnevezés is tilos.

Az érintett szervezetek javára lefolytatásra kerülő eljárásokban a felvilágosítás kérésre a bírálati szakaszban kerül sor, de amennyiben az eljárás lezárása objektív indokok alapján nem tűr halasztást és a bírálat már lezárásra került, azaz elkészült az eljárást lezáró döntés tervezete, az érintett szervezetek ezirányú kifejezett írásbeli nyilatkozata és felelősségvállalása esetén az eljárás lezárásával kapcsolatos cselekmények elvégezésre kerülnek. Ezzel egyidejűleg az érintett szervezetek figyelmét felhívjuk, hogy kötelezettségük a későbbiek során a nyertestől és az ismert, valamint a teljesítés során bejelentésre kerülő alvállalkozóktól is bekérni a nyilatkozatot.

A szerződéskötési szakaszban levő eljárásokban is szükséges valamennyi ajánlattevőtől (közös ajánlattevők esetén külön-külön) a nyilatkozatokat bekérni.

Részben vagy egészben európai uniós forrásból megvalósuló eljárások kapcsán felhívjuk az érintett szervezetek figyelmét, hogy a Rendeletben foglaltak közvetlenül, a hazai joganyagba való átültetés nélkül is kötelezően alkalmazandóak! 

Mindezek alapján az érintett szervezetek felelőssége, hogy a szerződéseik uniós forrásból való esetleges elszámolhatósága okán a Rendelet értelmében milyen eljárási cselekményeket végeznek el és azok során milyen tartalmú nyilatkozatot kérnek be és fogadnak el az ajánlattevőktől / részvételre jelentkezőktől.

Amennyiben a Rendelet alkalmazásával kapcsolatban esetlegesen további információk állnak a későbbiekben a DKÜ Zrt. rendelkezésére, úgy azokat, illetve az azokkal kapcsolatos javaslatait az érintett szervezetek számára haladéktalanul közzéteszi.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Javaslatok a becsült érték megállapításához

content

2020. július 29.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) a keretmegállapodásos eljárások második részének megvalósítása során a becsült érték megállapítása tekintetében – az eddigi gyakorlat és az európai uniós források szabályos felhasználásának biztosítását segítő ellenőrzések tapasztalatait figyelembe véve – az alábbi javaslatokat teszi:

  1. Annak érdekében, hogy a verseny újranyitásával megvalósuló közbeszerzési eljárások előkészítése során a megállapított becsült érték – összhangban a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 16. §-ának becsült érték terminológiájával – a piacon általában kért vagy kínált (ÁFA nélkül számított) teljes ellenszolgáltatást tükrözze, a DKÜ Zrt. javasolja az érintett szervezeteknek, hogy a becsült értéket a Kbt. 28. § (2) bekezdés a) pontja alapján indikatív ajánlatkéréssel állapítsák meg. A keretmegállapodások alapján verseny újranyitásával megvalósuló közbeszerzési eljárások tekintetében a fenti metodika figyelembe vételével biztosítható leginkább a megállapított becsült érték és a beérkező ajánlatokban foglalt ellenszolgáltatások közelítése, amely alapján – az eset összes körülményét mérlegelve – az aránytalanul alacsony ár felmerülésének és ezzel összefüggésben a Kbt. 72. §-ában foglalt indoklás kérési kötelezettség valószínűsége csökkenthető, ezáltal az eljárás lefolytatásának időigénye rövidíthető, a jogorvoslati kockázat csökkenthető.
  2. A DKÜ Zrt. kifejezetten felhívja az érintett szervezetek figyelmét arra, hogy audit szempontból az indikatív ajánlatkérés akkor tekinthető teljeskörűnek, ezáltal kifogástalannak, amennyiben az adott keretmegállapodásban részes, azaz az azt aláíró valamennyi konzorciumtól – a konzorciumvezető képviselő útján – sor kerül indikatív árajánlat bekérésére. Ezen túlmenően audit szempontból szintén nem tekinthető megfelelőnek az a gyakorlat, ha egy ajánlatkérő egyazon konzorcium több tagjától kér indikatív árajánlatot a becsült érték meghatározása érdekében, ugyanis a konzorciumi partnerek a verseny újranyitása során csak egy ajánlat benyújtására jogosultak.
  3. Az indikatív árajánlatkérésben kerüljön feltüntetésre, hogy az indikatív ajánlatokban megjelölt árak alapján meghatározott átlagos érték jelenti majd a becsült értéket és ezáltal a Kbt. 72. § szerinti bírálati cselekmény (aránytalanul alacsony ár és egyéb aránytalan vállalások) során az ajánlatkérő elemzésének alapját.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2021. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére.

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2021. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2020. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület egyszerűsítésre került, ezáltal felhasználóbarátabbá vált. Aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a DKÜ Zrt. egy „Tervezési Kisokos” kidolgozásával és közzétételével is támogatni kívánja az érintett szervezetek tervezési folyamatait. Az útmutató és a kisokos a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhető el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén, kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

A Koronavírus-járvány Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs beszerzésekkel kapcsolatos eljárásrendjéről szóló tájékoztatás

content

2020.05.06

Tisztelt Felhasználó!

 

Felhívjuk figyelmét az Állami Egészségügyi Ellátó Központ weboldalán található, az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről (IV.) szóló 48/2020. (III. 19.) Korm. rendelet (továbbiakban: Veszélyhelyzeti rendelet) szerinti beszerzések eljárásrendjéről szóló tájékoztatásra, amely a https://www.aeek.hu/-/a-koronavirus-jarvany-elleni-vedekezesert-felelos-operativ-torzs-fele-benyujtando-beszerzesi-engedely-kerelem honlap címen érhető el.

 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Veszélyhelyzeti rendelet alkalmazása nem mentesít a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet szabályai alkalmazása alól. Amennyiben az Ön által képviselt érintett szervezet rendelkezik a Veszélyhelyzeti rendeletben szabályozott, a Kormány veszélyhelyzet elhárításáért felelős tagjának egyedi mentesítésével, úgy kérjük, hogy a beszerzési igényével egy időben a mentesítést is szíveskedjen feltölteni a Portálra a beszerzési igényhez csatolt dokumentumok közé. A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az így feltöltött igények kapcsán elsőbbséget biztosít és egyeztetés céljából haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az igény benyújtójával.

 

Tisztelettel:

 

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

 

Tájékoztatás a DKÜ által működtetett elektronikus rendszert (DKR) érintő újításokról

content

2020.04.30

Tisztelt Felhasználók!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. kiemelt figyelmet fordít az általa nyújtott szolgáltatások bővítésére. Folyamatosan fejlesztjük rendszereinket annak érdekében, hogy azok kezelését egyszerűbbé és felhasználóbarátabbá tegyük.

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ címen elérhető, a DKÜ által működtetett elektronikus rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítése sikeresen megtörtént, melynek eredményeképpen 2020. április 27. napjától új funkciók váltak elérhetővé.

A frissítés során a DKR-ben eszközölt legfontosabb újítások a következők:

  1. Az igénybejelentés rendje oly módon változott, hogy a korábbi negyedéves igénybejelentés megszűnt, és a benyújtásra kerülő igények érvényessége hat hónapra módosul. Ennek értelmében az érintett szervezeteknek a bejelentett igényük megfelelő minősítésének, miniszteri jóváhagyás szükségessége esetén a miniszter általi jóváhagyásának érintett szervezettel való, Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU/) keresztül történő közlésétől számított hat hónap áll rendelkezésükre a jóváhagyott beszerzési igényre vonatkozó közvetlen megrendelést, írásbeli konzultációt, vagy versenyújranyitást kezdeményezni a DKR-ben.
  2. Az érintett szervezetekhez és a szállítókhoz tartozó felhasználók az eddigi három szerepkör helyett kétféle szerepkörben (Ügyintéző és Felhasználó) jelennek meg a DKR-ben.
  3. Versenyújranyitások esetében az ajánlatok bontása felhasználói beavatkozás nélkül, az ajánlattételi határidő lejártával, automatikusan megtörténik. A bontással egyidejűleg az ajánlatok titkosításának feloldását is elvégzi a DKR.
  4. Új opcióként kialakításra került az „Ellenőrző szerv” funkció, mellyel a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van olyan versenyújranyitás vagy közvetlen megrendelés dokumentumaihoz hozzáférni, amelyet nem a hozzáférést igénylő felhasználó intézménye folytatott le.

Az újításokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen.

Segítő együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKÜ Portálon megadott törzsadatok felülvizsgálatáról

content

2020.04.24

Tisztelt Felhasználók!

 

Felhívjuk a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) által a https://portal.dkuzrt.hu/DKU weboldalon működtetett Portál (a továbbiakban: DKÜ Portál) felhasználóinak figyelmét, hogy az informatikai beszerzési igények gördülékeny kielégítése érdekében a regisztráció során megadott törzsadataikat – különös tekintettel a pénzügyi törzsadataikra – szíveskedjenek mihamarabb áttekinteni, frissíteni és a hibás adatokat javítani!

 

A DKÜ Zrt. kiemelt figyelmet fordít az érintett szervezetekkel és az önként csatlakozó szervezetekkel való kapcsolattartásra, valamint a számukra nyújtott szolgáltatások folyamatos bővítésére. Tájékoztatásaink, hírleveleink csak akkor jutnak el Önökhöz, új szolgáltatásainkat csak akkor tudják igénybe venni, ha megadott adataik naprakészek.

 

A DKÜ Zrt. jelenleg a számlaküldési szolgáltatása fejlesztésén is dolgozik, ezért kiemelten fontos, hogy az alábbi adatok felülvizsgálata az Önök részéről is mihamarabb megtörténjen:

  • Adószám;
  • Csoportos ÁFA csoport azonosító (amennyiben van);
  • Rövidített név pénzügyi bizonylatokhoz (vevő cégjegyzék szerinti neve a számlán);
  • Számlázási cím (vevő cégjegyzék szerinti címe a számlán);
  • Pénzügyi levelezési cégnév (a számla postai úton történő megküldéséhez);
  • Pénzügyi levelezési cím (a számla postai úton történő megküldéséhez);
  • Számlaküldés e-mail címe;
  • Szállítási cím(ek).

 

Kérjük, hogy a törzsadatok megadásakor, felülvizsgálatakor mindenhol valós adatokat szerepeltessenek!

 

Kérjük ellenőrizzék azt is, hogy a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalon működtetett Elektronikus Rendszerben és a https://portal.dkuzrt.hu/DKU weboldalon működtetett DKÜ Portálon lévő adataik megegyeznek-e, különös tekintettel a szervezet nevére, adószámára és a szállítási címre!

 

A törzsadatok felülvizsgálatával, módosításával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!

 

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

 

Tisztelettel:

 

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett elektronikus rendszert érintő frissítésről és karbantartásról

content

2020.04.17

 

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 24. (péntek) 18:00 óra és 2020. április 27. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett elektronikus rendszer (a továbbiakban: Rendszer) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

A frissítés során a Rendszerben eszközölt legfontosabb változtatások a következők:

  1. Az igénybejelentés rendje akként változik, hogy a korábbi negyedéves igénybejelentés megszűnik, és a 2020. április 26. napját követően benyújtásra kerülő igények érvényessége hat hónapra módosul a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 12. § (5) bekezdés rendelkezéseivel összhangban. Ennek értelmében az érintett szervezeteknek a bejelentett igényük DKÜ rendelet szerinti megfelelő minősítésének, miniszteri jóváhagyás szükségessége esetén a miniszter általi jóváhagyásának érintett szervezettel való, Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU/) keresztül történő közlésétől számított hat hónap áll rendelkezésükre a jóváhagyott beszerzési igényre vonatkozó közvetlen megrendelést, írásbeli konzultációt, vagy versenyújranyitást kezdeményezni a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldalon.
  2. Az érintett szervezetekhez és a szállítókhoz tartozó felhasználók a jövőben az eddigi három szerepkör helyett kétféle szerepkörben jelennek meg a Rendszerben:
  • Ügyintéző szerepkör: az érintett szervezet / a szállító ügyeivel kapcsolatban teljeskörű hozzáféréssel rendelkezik, módosíthatja azok adatait is.
  • Felhasználó szerepkör: az érintett szervezet / a szállító ügyeivel kapcsolatban korlátozott hozzáféréssel rendelkezik, az érintett szervezet / a szállító adatait nem jogosult módosítani.

A korábbi „admin” besorolású felhasználók „ügyintéző”-vé válnak, a „felhasználó”-k pedig felhasználók maradnak. A „megtekintő” szerepkör a továbbiakban nem lesz kiosztható.

  1. Versenyújranyitások esetében az ajánlatok bontása felhasználói beavatkozás nélkül, az ajánlattételi határidő lejártával, automatikusan megtörténik. A bontással egyidejűleg az ajánlatok titkosításának feloldását is elvégzi a Rendszer.
  2. Új opcióként kialakításra kerül az „Ellenőrző szerv” funkció, mellyel a felhasználóknak - amennyiben erre engedélyt kapnak, valamint a jogi feltételei fennállnak - lehetőségük nyílik olyan versenyújranyitás vagy közvetlen megrendelés dokumentumaihoz hozzáférni, amelyet nem a hozzáférést igénylő felhasználó intézménye folytatott le. A hozzáférési igényt a kmsupport@dkuzrt.hu címen szükséges jelezni. Amennyiben megalapozott az igény, az „Ellenőrző szerv” menüpontban az igényelt dokumentumok hozzáférhetővé válnak.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKÜ által működtetett elektronikus rendszerben önként csatlakozó szervezetek DKÜ Portálra történő kötelező regisztrációjáról

content

2020.04.17
 

Tisztelt Önként Csatlakozó Szervezet!

 

Felhívjuk a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalon működtetett elektronikus rendszerben (a továbbiakban: Rendszer) önként csatlakozó, a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a)-ea) pontjainak hatálya alá nem tartozó szervezetek figyelmét, hogy az igénybejelentési folyamat jövőbeni változása miatt szükségessé vált a DKÜ Portálra történő regisztrációjuk. Informatikai beszerzési igényeiket 2020. április 26. napja után a DKÜ Portálon is lehetőségük lesz benyújtani. A Rendszerben fokozatosan megszűnik az igénybejelentés lehetősége, mivel az igények közvetlenül a DKÜ Portálról fognak a Rendszerbe érkezni, elkerülve ezáltal a duplikált igénybejelentést.

 

A DKÜ Portálon történő önként csatlakozás folyamatát a DKÜ Zrt. weboldalán közzétett Tájékoztatás az önkéntes csatlakozás megváltozott szabályairól című hír ismerteti (https://dkuzrt.hu/1092/tajekoztatas-az-onkentes-csatlakozas-megvaltozott-szabalyairol/).

 

A Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés a)-ea) pontjainak hatálya alá nem tartozó szervezeteknek a Portálon történő regisztráció során „Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1.§ (2) szerinti besorolása” mező értékkészletéből az „eb)” pontot kell kiválasztania.

 

Kérjük ellenőrizzék, hogy a Rendszerben és a DKÜ Portálon lévő adataik megegyeznek-e, különös tekintettel a szervezet nevére és adószámára.

 

A DKÜ Portálra történő regisztrációval kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!

 

Tisztelettel:

 

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

 

 

Tájékoztatás a DKÜ rendelet alkalmazásáról

content

2020.04.14

 

Tisztelt Érintett Szervezet!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 48/2020. (III. 19.) Korm. rendeletben (továbbiakban: Veszélyhelyzeti rendelet) alkalmazása nem mentesít a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (továbbiakban: DKÜ rendelet) szabályai alkalmazása alól.

Amennyiben az Ön által képviselt érintett szervezet rendelkezik a Veszélyhelyzeti rendeletben szabályozott, a Kormány veszélyhelyzet elhárításáért felelős tagjának egyedi mentesítésével, úgy kérjük, hogy a beszerzési igényével egy időben a mentesítést is szíveskedjen feltölteni a Portálra a beszerzési igényhez csatolt dokumentumok közé.

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az így feltöltött igények kapcsán elsőbbséget biztosít és egyeztetés céljából haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az igény benyújtójával.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

FIGYELEM, VÁLTOZÁS!!! -Tájékoztatás a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett elektronikus rendszert érintő frissítésről és karbantartásról

content

2020.03.11

 

FIGYELEM, VÁLTOZÁS!!!

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az alábbi hírben közöltek egy későbbi időpontban kerülnek megvalósításra. További információkért kérjük a https://dkuzrt.hu/ és a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalakat figyelemmel kísérni szíveskedjenek.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

 

 

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. március 13. (péntek) 18:00 óra és 2020. március 16. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett elektronikus rendszer (a továbbiakban: Rendszer) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

A frissítés során a Rendszerben eszközölt legfontosabb változtatások a következők:

  1. Az igénybejelentés rendje akként változik, hogy a korábbi negyedéves igénybejelentés megszűnik, és a 2020. március 15. napját követően benyújtásra kerülő igények érvényessége hat hónapra módosul a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 12. § (5) bekezdés rendelkezéseivel összhangban. Ennek értelmében az érintett szervezeteknek a bejelentett igényük DKÜ rendelet szerinti megfelelő minősítésének, miniszteri jóváhagyás szükségessége esetén a miniszter általi jóváhagyásának érintett szervezettel való, Portálon keresztül történő közlésétől számított hat hónap áll rendelkezésükre a jóváhagyott beszerzési igényre vonatkozó közvetlen megrendelést, írásbeli konzultációt, vagy versenyújranyitást kezdeményezni a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldalon.
  2. Az érintett szervezetekhez és a szállítókhoz tartozó felhasználók a jövőben az eddigi három szerepkör helyett kétféle szerepkörben jelennek meg a Rendszerben:
  • Ügyintéző szerepkör: az érintett szervezet/a szállító ügyeivel kapcsolatban teljeskörű hozzáféréssel rendelkezik, módosíthatja azok adatait is.
  • Felhasználó szerepkör: az érintett szervezet/a szállító ügyeivel kapcsolatban korlátozott hozzáféréssel rendelkezik, az érintett szervezet/a szállító adatait nem jogosult módosítani.

A korábbi „admin” besorolású felhasználók „ügyintéző”-vé válnak, a „felhasználó”-k pedig továbbra is a „felhasználó” szerepkörben maradnak. A „megtekintő” szerepkör a továbbiakban nem lesz kiosztható.

  1. Versenyújranyitások esetében az ajánlatok bontása felhasználói beavatkozás nélkül, az ajánlattételi határidő lejártával, automatikusan megtörténik. A bontással egyidejűleg az ajánlatok titkosításának feloldását is elvégzi a Rendszer.
  2. Új opcióként kialakításra kerül az „Ellenőrző szerv” funkció, mellyel a felhasználóknak - amennyiben erre engedélyt kapnak, valamint a jogi feltételei fennállnak - lehetőségük nyílik olyan versenyújranyitás vagy közvetlen megrendelés dokumentumaihoz hozzáférni, amelyet nem a hozzáférést igénylő felhasználó intézménye folytatott le. A hozzáférési igényt a kmsupport@dkuzrt.hu címen szükséges jelezni. Amennyiben megalapozott az igény, az „Ellenőrző szerv” menüpontban az igényelt dokumentumok hozzáférhetővé válnak.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás jogutódlásról

content

2019.11.02

Tisztelt Érdeklődő!

A 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet (a továbbiakban: KEF rendelet), valamint a 301/2018 (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 2019. október 31-i és november 1-jei módosításának következtében a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) jogutódként átvette a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) informatikai beszerzési feladatokhoz kapcsolódó hatályos központosított közbeszerzési keretmegállapodásait (a továbbiakban: keretmegállapodások).

A keretmegállapodások vonatkozásában a korábban használt www.kozbeszerzes.gov.hu címen elért KEF portál funkcionalitása ezentúl a DKÜ által működtetett elektronikus rendszerben (a továbbiakban: Rendszer), a kozbeszerzes.dkuzrt.hu címen érhető el. A KEF portálon regisztrált felhasználónevek és jelszavak a Rendszerben változatlanul használhatók, és a beszerzés folyamata is változatlan.

Felhívjuk az érintett szervezetek figyelmét, hogy jelen Rendszer regisztrációs mechanizmusa, felhasználónevei és jelszavai nem egyeznek meg a DKÜ Portálon (https://portal.dkuzrt.hu/DKU/) már megismertekkel, ugyanis két külön informatikai rendszerben történik a munkavégzés.

Figyelem! Az érintett szervezetek a DKÜ rendelet szerinti informatikai beszerzési igényeiket az éves informatikai beszerzési tervek és igények benyújtására szolgáló DKÜ Portálon nyújthatják be. Jelen Rendszer a KEF rendelet alapján korábban megkötött informatikai tárgyú keretmegállapodások 2. részének lebonyolítására és adatközlésére szolgál.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a nem informatikai tárgyú igények, beszerzések, keretmegállapodások tekintetében továbbra is változatlanul a KEF az illetékes - a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet szerinti - központi beszerző szervezet, így ezen termékkörökkel kapcsolatos intézményi igények, beszerzések, esetleges verseny újranyitások továbbra is a KEF hivatalos Portálján (www.kozbeszerzes.gov.hu) folytatódnak.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Az alábbi szövegmezőben tudja jelezni a DKR működésével kapcsolatos technikai problémákat, kérdéseket.





Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. november 22.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás 2022. november 21. napján a következők szerint módosult:

  • a DKM01MSZOLG20 azonosítójú keretmegállapodás V.6. pont első mondata helyébe az alábbi rendelkezés lép:

„Felek jelen keretmegállapodást nettó 9 506 290 029,- Ft, azaz nettó kilencmilliárd-ötszázhatmillió-kettőszázkilencvenezer-huszonkilenc forint keretösszeg erejéig kötik.”

A keretmegállapodás módosítás 2022. november 21. napján hatályba lépett.

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítás megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Megjelenítő eszközök beszerzése (MESZ22)” tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2022. november 17.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Megjelenítő eszközök beszerzése (MESZ22)”

tárgyban 2022. november 9. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01MESZ22

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01MESZ22 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

6/2022. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. november 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 6/2022. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra (rövid név: FMNY22_FTÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYFT22).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. november 11. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „FMNY22_FTÜSZ”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

8/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. november 10.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • DBR keretében alapszintű POCT orvostechnikai eszközök és kapcsolódó szolgáltatások beszerzése (Az ajánlattételi szakasz az alapellátáshoz kapcsolódóan vitális jeleket vizsgáló eszközök központosított keretmegállapodás keretében történő beszerzésére irányul. Az eljárás rövid neve: POCT21_DBR-1).

    1.    részben: Holter eszközök (monitorok és kiértékelő szoftverek), pulzoximéterek, automata vérnyomásmérők, EKG készülékek és defibrillátorok beszerzése (rövid név: DKM01POCT21_DBR-1);

    2.    részben: Holter APNE ABPM monitor és kiértékelő szoftver (rövid név: DKM02POCT21_DBR-1).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;

  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

7/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. november 10.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljeskörű üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek szállítása (rövid név: FMNYM23).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;

  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

6/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. szeptember 22.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra (rövid név: FMNY22_FTÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYFT22).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;

  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. szeptember 9.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 2/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások (ISUP21).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. szeptember 6. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő IBM licencek terméktámogatása (ISUP22)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. szeptember 8.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év április hónap 26. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 22 620 000 000,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

1/2022., illetve 4/2022. számú felhívások szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. augusztus 16.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 1/2022., illetve a 4/2022. számú felhívásokban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodások tekintetében:

  • Központosított közbeszerzési keretmegállapodás kötése a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó szervezeteknél meglévő egyes nyílt technológiákra épülő szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint terméktámogatási szolgáltatások biztosítása tárgyában az

    1. részben: Red Hat Linux és egyéb licencek valamint terméktámogatási szolgáltatások (DKM01OSWL22), a

    2. részben: SUSE Linux licencek és terméktámogatási szolgáltatások (DKM02OSWL22).

    Az 1/2022. számú felhívásban a 2. rész az alábbi néven szerepelt: „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SUSE licencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint konzultációs és terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: SUSE22)”.

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. augusztus 16. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Nyílt technológiákra épülő licencek (OSWL22)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. augusztus 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01VLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év október hónap 13. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 7 378 543 266,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.